9. Alleen

901 61 10
                                    

P.O.V Selené

Huilend lig ik op bed. Het ergste voor weerwolven is als je mate het afwijst. Natuurlijk heb je kans op een 2de mate. Second Change mate, alleen de kans dat je die krijgt en vind is heel weinig. De meeste krijgen er ook geen. Sommige vinden zelfs hun eigen mate niet eens.

'Doe open!' 'NEE!'. 'Dat was duidelijk' mompelt Kate vanaf de andere kant van de deur. 'Selené laat me het alsjeblieft uitleggen'. 'NEE'. Ik wil gewoon even op me zelf zijn. Blake heeft het trouwens ook duidelijk gemaakt. Hij heeft een hekel aan Rogue's. En toevallig ben ik er één, daarom moet je hem ook afwijzen toch? Rogue's zijn slecht ze vermoorden mensen en doen alleen maar slechte dingen. MAAR WIE ZEGT DAT IK DAT DOE!!! het is het zelfde als je ouders iets verkeerd doen en het hele gezin moet worden gestraft of zo iets. En omdat sommige Rogue's slecht zijn. Ik krijg een rilling over mijn rug. Zoals mijn vader.

'Selené please, het ligt niet helemaal aan dat je een rogue bent'. 'WAARAAN DAN?!' Ik ben nog steeds echt boos. Hoe kan je zoiets doen. Er moet wel heel erg iets mis zijn met je. Je eigen mate afwijzen gaat al te ver maar haar daarna ook nog beledigen om welke rang ze is terwijl ze daar niks aan kan doen. Dan denk ik dat er iets mis is met je.

'Vraag hem het zelf maar' waarna ze weg loopt. 'JA DAAR HEB IK VEEL AAN!' 'INDERDAAD!' ugh.

Ik ga op het bed liggen en besluit om te slapen alleen val ik niet in slaap. Waarom wil Blake me eigenlijk afwijzen? Heeft hij er een reden voor? Of hij gewoon arrogant? Waarschijnlijk arrogant. Waarom kon ik geen mate geven die gelijk om mij gaf. Ik voel me echt alleen. Ik heb niemand om mee te praten. Ik heb ook nooit een vriendin ofzo gehad. Ik had altijd mijn moeder. En over een vader kan je niet echt spreken. Mijn moeder ben ik kwijt dus heb ik nu echt niemand. Waarom moest ze nu sterven. Ik had nooit naar haar moeten luisteren misschien hadden we dan nog wel een kans. Dan was hier ook nooit gekomen.  Als dat zo was had ik ook nooit Blake ontmoet. Ik voel me langs weg dwalen naar dromen land.

P.O.V Blake

Ik ben op mijn kamer. Het is nog steeds verwoest. Misschien moet ik Selené als nog afwijzen? Ik wouw haar net een kans geven toen dit gebeurde.

Kate komt mijn kamer binnen gelopen. 'Wat ben je aan het doen?' 'Ik denk dat ik haar als nog ga afwijzen' flap ik eruit. 'Ze kijkt me met tranende ogen aan. 'Dat kan je niet doen' fluistert ze. 'Het gaat me niet lukken ze word me zwakke plek en dat is gevaarlijk. Niet alleen voor mij maar ook voor de pack. En ze is een Rogue'. 'Je kan haar echt wel beschermen'. Nu kijk ik haar aan. 'Nee ik kon Mika niet beschermen'. Ze kijkt me streng aan. 'Dit heeft niks met Mika te maken! Je had je best gedaan voor haar. Dat was een stom ongeluk!! Wat is gebeurt gebeurt niet nog een keer je hebt je familie en je pack. Ze is de toekomstige luna. Ze gaan alles doen om haar te beschermen'. 'Maar dan claim ik me aan meisje'. Kate gooit een kussen naar me toe. 'Juist zoals het hoord'. 'Maa-'. 'Blake luister naar je zusje. Mika was een stom ongeluk wij zullen je helpen. En ja je claimt je aan één meisje. Je mate'. Mijn moeder staat naast Kate. 'Ga naar toe' zegt Kate. 'Waar wacht je nog op ga' mijn moeder kijkt me met een glimlach aan. Allebij wachten ze op mijn antwoord.

------------------------------------------------------

Yo People
Sorry dat het zo lang duurde. Echt ik heb het best wel druk. Sorry daarvoor. Bedankt voor de 100 votes🎊🎉. En voor 1k lezers🎊🎉. Ik heb trouwens de cover er op gezet dat was de meeste stemmen. Bedankt dat jullie hebben gestemd. Je kan trouwens nog steeds stemmen als je wilt als er uiteindelijk een andere de meeste heeft dan verander ik hem weer. Wie denken jullie trouwens dat Mika is??? Laat het me weten. Laters.

Sira









I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu