P.O.V Selené
Hand in hand lopen we naar beneden. Als we beneden staan zucht Blake, hij doet zijn ogen dicht. Ik zeg niks en wacht keurig op hem. Mijn hand houd vast. Hij knijpt er zacht in, zijn ogen gaan open hij knikt. We openen de deur van de woonkamer die recht voor de trap staat. Veel mensen kijken ons aan. Huh dit is toch niet de normale woonkamer. Allemaal mensen zitten hier. Ik kijk Blake aan. Hij buigt naar voren en fluistert in mijn oor. 'Leg ik zo wel uit'. We stappen en ruimte in. Ik voel me echt laag hier. Mensen in pack en ik? Ik ben Rouge. Veel mensen kijken me vreselijk aan. Alsof ik een stuk afval ben. Ik krimp een beetje ineen van alle blikken die ik naar me toe krijg geworpen. Blake komt voor mee staan. Met zijn wijs vinger tilt hij mijn kin omhoog. Hierdoor sta ik weer recht. Onzeker kijk ik hem aan. Geen deel wat er gebeuren zal. Hij drukt een klein kusje op mijn lippen.
Blake draait zich om. Het zijn veel mensen. Echt veel mensen. Ohw dit zijn er zoiezo meer dan 300 mensen. Wojow. Nu kamer ook meer bekijk, zie ik dat dit ook niet de kamer is waar ik normaal met Blake zit. 'Duhu het is een roedelhuis'. Ik heb nog nooit in een roedel gezeten.
Blake knikt. Iedereen geeft een soort knikje en zegt tegelijk. 'Alpha'. Als ik naar hem kijk zie straalt hij ook echt heel erg dominant uit. Zijn lippen vormen tot een grijns. Met rode wangen richt ik mijn blik ergens anders op. 'Ik wil iets aankondigen'. Hij stopt even en kijkt naar mij. Niemand zegt wat. Niemand, geen geluid. 'Ik heb mijn mate gevonden'. Iedereen begint te juichen. Blake slaat een arm om mij heen en drukt een kus op mijn haar. Kleine kinderen komen naar voren. 'Luna wilt een meedoen met voetbal?' Ik ga op mijn hurken zitten en glimlach 'als dat mag zou het leuk zijn'. Ze rennen naar buiten, op het plein leggen ze jassen neer wat dus de doeltjes worden. Ik pak Blake bij de arm en ren met hem mee naar buiten. 'Kom doe mee, is leuk'. Hij fronst ik glimlach terug en ren naar de kinderen.
'Jongens tegen de meisjes?' Vraagt een jongetje.
'Ik vind het goed'.
'Yes wij hebben de alpha' zegt een jongetje.
'Wij de luna' zegt een meisje en knipt in haar vingers.
'Team overleg!' Schreeuw iemand.
Ik ga bij de meisjes staan en Blake bij de jongens.
'Oké als eerst wil ik jullie namen weten'.
'Ik ben Alyssa' zegt het meisje dat net in haar vingers knipte. 'Meestal sta ik spits'. Ik knik
'Ik ben Maarit en ik sta meestal middenvelder'.
'Ik ben Katy ik sta altijd keeper'.
'Ik ben Lindsey ik sta verdediger'.
'Wat vinden jullie van dit. Katy jij staat keeper, ik en Lindsey staan verdedige, Maarit jij middenvelder en Alyssa jij spits'. Ze knikken allemaal en we gaan in posities staan. We zijn maar met 5 maar misschien kan het ons nog wel eens lukken om te winnen. Blake grijnst en ik grijns terug. De hele roedel kijkt om het soort veldje dat we hebben gemaakt. Het fluitje gaat, Maarit en Alyssa nemen de aftrap. Dit kan nog wel eens interessant worden.
------------------------------------------------------
Yo People
Voor mensen die dachten dat ik van een eekhoorn ben afgevallen. I'm back. SIRA WAT WAS ER HOE WIE UPDATE😭.
Ehm ja ik had een natuurkunde toets. Nu denk je vast okay.... eerlijk ik en natuurkunde gaat niet samen. Ik kan het gwn niet😂. Dus ik heb kneiter lang geleerd en ja idk hoe ik hem heb gemaakt. En als ik bedoel kneiter lang letterlijk de hele week. Maar ik had hem vandaag. Fijn dus je kan gwn weer updaten. Ehmm ik heb ook een scheikunde toets volgende week. Puber zijn is zwaar hoor echt. Maar ik doe mijn best!! Dit liedje leidde me af terwijl ik Dit aan het schrijven was. xD. Laters.Sira
I hope you like it
JE LEEST
Wolfmusic
Werewolf(Dit is het vervolg op adopted by the alpha maar ook zonder dat boek kan je het lezen. Ook elk hoofdstuk een liedje maar niet dat ik elk hoofdstuk een liedje helemaal ga uit typen) Hij is stil Hij heeft een familie Hij is gelukkig Hij heeft geen p...