6. Just a dream

890 58 6
                                    

P.O.V Selené

Hij rent weg. Tranen stromen over mijn wangen. Mijn eigen mate rent weg. Mates zouden van elkaar moeten houden en niet weg rennen. Huilend zit ik in het hoekje. Waarom, ik wouw iemand die me zou accepteren, Iemand die van me zou houden, Iemand die het niet uitmaakt wat ik ben.  Het was allemaal een droom. Een droom die nooit zou gebeuren. Er zal nooit van mij gehouden worden. Wat heb ik verkeerd gedaan. Ik snap het niet. Hij gaat mij afwijzen. Hij wouw het al doen.

De deur van mijn cel staat nog open, maar ik ga niet weg. Als ik dat doe gaan ze zeker denken dat ik een slecht iemand ben die mensen kwaad doet. Andere gevangen roepen naar mij. 'Je bent dom waarom ga je niet naar buiten'. 'Kom eens hier dan leer ik je het wel'. 'Als je nou de sleutels pakt kan je ons bevrijden'. 'Ja dan vallen we met ze allen deze pack aan'. 'Stil!' Schreeuwt een meisje. 'Jullie zien toch dat ze iets verschrikkelijks heeft meegemaakt! Laat haar eens met rust'. Het word gelijk stil. 'Bedankt'. Ze glimlacht. Een deur gaat open. 'Aah de béta kom eens hier'. 'Laat ons eruit jij vieze vuile rat'. Veel bedreigingen maar de béta negeert ze. Bij mijn cel stopt hij. 'Je bent niet weggelopen?' Ik schud mijn hoofd. Hij glimlacht. 'Ik wist wel dat je een goed iemand bent'. 'Maar wat is er gebeurt'. Ik Verstop mijn hoofd in mijn handen. Tranen stromen nog steeds over mijn wangen. 'Kan iemand vertellen wat er aan de hand is?!' Hij ruikt in de lucht. 'Waarom ruikt het hier zo lekker' mompelt hij. De béta kijkt rond. Zijn ogen blijven hangen op het meisje dat me net heeft geholpen. 'MINE!' Hij pakt zijn sleutels en maakt haar kooi open. Zij rent naar hem toe en knuffelt hem. Hij knuffelt terug.

Als ze klaar met knuffelen zijn pakt hij haar hand en lopen samen naar mijn cel. Zij laat zijn hand los en loopt naar me toe en strekt haar hand uit. Ik pak hem aan waarna ze mij omhoog trekt. 'Bedankt'.

P.O.V Blake

Ik ren en ren totdat ik uitgeput ben. Ik kan het niet. Het lukt me gewoon niet. Ze lag er zo gebroken bij. Al voor dat ik iets deed zag je hoe slecht het met haar ging. Ik kan mijn mate niet afwijzen. Als ik haar nu gewoon Vooral tijd in de cel laat hoef ik het ook niet te doen.

De deur van het packhuis staat open. Huh hoe zo staat hij open? Ik loop naar binnen maar zie niemand. In de woonkamer zit Caleb boos heel boos. 'Wat is er?' Hij negeert me voorkomen. 'Caleb' zeg ik streng. Hij draait zich om, zegt niks maar loopt op mij af en begint mij te slaan. 'Wat doe je?' 'Jouw pijn doen'. 'Waarom?' Mijn moeder komt de kamer binen gelopen. Ze is woedend. 'Blake, hoe kun je!' Ik kijk haar vragend aan. 'JE MATE AFWIJZEN BEN JE NIET GOED WIJS!!!' Ohw. Dit is niet goed ik zit diep in de problemen.

------------------------------------------------------

Yo People

Sorry voor de late updates. Ja ik leef nog😉. Ik heb het alleen heel druk. Volgende week sluit de periode. Vermoeiend. Ugh. Zijn jullie ook zo druk met school of ben ik de enige?

Ja het is weer tijd voor mijn niet boeiende verhalen over wat er gebeurt is. Ik zou gister een toets en een so hebben. Kijk ik s'ochtends op het rooster is Frans uitgevallen dus heb ik geen so. (Ik was trouwens eerste uur vrij). Heb ik de ochtend nog geleerd voor duits. Kom ik daar is mijn leraar de toets vergeten mee te nemen. En zo heb je opeens geen toets en so😉. En nu moet waarschijnlijk het volgende week😳. Maar ik vind het niet heel erg het is alleen één beetje dom van mijn duits leraar....
Ehm ja dat was het. Laters.

Sira



















I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu