15. Vragen

769 59 4
                                    

P.O.V Blake

Ik heb Shane gemindlinkt over de Rogue's. Er komen zo mensen ze ophalen. 'Kom we gaan terug'. 'En de Rogue's dan?' 'Word voor gezorgd'.  Ze knikt, en we rennen weg.

Al we terug zijn kleden we ons snel om. 'Dat ging niet echt goed'. 'Nee sorry'. 'Maakt niet uit' glimlacht ze liefjes. Hoezo is ze eigenlijk een rogue? Wat heeft ze gedaan? Het maakt toch niet uit Rogue's zijn Rogue's. Allemaal even slecht, toch? Dit begint echt aan me te knagen. 'Misschien als we het vragen komen we erachter'. Dat weet ik Zake het is alleen de vraag wil ik erachter komen? 'Zullen we anders na boven gaan?' 'Is goed'. Selené kijkt me bedenkelijk aan. 'Ja het is opgeruimd. Alles is weer zoals Het was' grinnik ik. Zelf moet ze ook grinniken.

Samen lopen we naar boven. Mijn kamer is precies zoals ik zei netjes. Ik ga gelijk op het bed liggen. Twijfelend denkt ze of ze wel naast me gaat liggen of niet. Het maakt haar eigenlijk best wel schattig. Misschien is Selené mijn tweede kans om te beschermen. Bij Mika lukte het niet wat als het bij haar ook niet lukt. Mijn deukt in, ze heeft toch besloten om naast me te komen liggen. 'Mag ik je iets vragen?' 'Vraag maar raak'. 'Hoe komt het dat je een rogue bent geworden?' 'Ik ben het nooit echt geworden ik was het al. Mijn moeder was een rogue toen ik geboren werd. Wat mij automatisch ook een rogue maakt'. ' Wat heeft je moeder gedaan?' 'Geen idee ze wouw me het niet vertellen'. 'Oh'. 'Zullen we anders omstebeurt een vraag vragen?' 'Is goed'.

'Lievelings kleur?' Begint ze.

'Zwart. Van jouw?'

'Groen. Lievelings dier?'

'Wolf. Lievelings eten?'

'Lasagne van jouw?'

'Gewoon pizza. Lievelings land'.

'Amerika en jij?'

'Alaska grootste wens?'

'Moet je dit eerlijk antwoorden?'

Ik kijk haar recht in de ogen aan. 'Natuurlijk'.

'Gelukkig zijn met mijn mate, jij?' Haar wangen kleuren lichtjes roos.

Wat wil ik? Geen idee. 'Echt wel je weet het dondersgoed'. Ik blijf stil en zeg niks. 'Iets wat jij al heel lang wilt Maar niet toegeeft'. Ik weet wat hij bedoelt maar Ehm ja ehh.... 'Je gaat het niet toegeven hé'. Nee niemand hoeft te weten waarna ik verlang. 'Je houd je zelf alleen maar voor de gek, wees eerlijk het is niet zo dat ze je zou slaan of zo'. Tja.. oké denk ik. 'Echt!!' Ja. 'Ik heb je een keer overgehaald ohw yeah ohw yeah'. Zake we zijn geen meisjes.

'Ik wil gewoon iemand die van me houdt, ik ben alleen bang dat ik diegene niet zou kunnen beschermen' dat laatste floepte eruit. Ik draai me op mij zij en kijk haar recht in de ogen aan. 'Je kunt wel iedereen beschermen maar je kan er niet altijd voor iedereen zijn. Dat lukt. Altijd als er iets gebeurt is het met een reden het gebeurt niet zo maar'.

Mijn ogen zijn met die van haar gevangen. Zou ik? Ugh waar maak ik me zorgen over. Met die gedachten druk ik mijn lippen op de hare.

------------------------------------------------------

Yo People
Blake verandert steeds meer tot zich zelf. Die jullie nog niet echt kennen haha en ik wel😜. Als iemand mij nu snapt. Respect. Geniet van jullie vakantie. Als het lukt publiceer ik nog in dit jaar☺. Laters.

Sira














I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu