P.O.V Blake
Ik zit in de keuken rustig een appel te eten totdat Shane en Kate binnen komen. 'Hey Blake hoe was je date'. Ik Grom wat maar zeg niks. Kate glimlacht. 'Wanneer ga jij iets doen met Valery??' 'Ik weet niet wat ik moet doen?' 'Jongens!!!' 'Wat?' Zeggen we tegelijk. 'Wees eens romantisch...' Ze denkt even na voordat ze verder gaat. 'Jij gaat vandaag lekker rennen met sel'. Ik draai mijn ogen. Ik heb echt geen zin het is alleen dat als ik er op in ga, de reactie krijg "heb je nu al verloren?" Dus tja...
'Ik weet zeker dat sel het leuk gaat vinden' zegt glimlacht. Ze hebben een bijnaam voor Selené. En met ze bedoel ik:' Shane, Valery en Kate'. Het irriteert me echt.
Selené komt de keuken binnen gelopen. 'Heyy'. 'Zullen we zo rennen?' 'Is goed'. Ik neem een hap van mijn appel en gooi hem daarna in de ton. 'Oké we gaan'. 'Maar je zei zo?' 'We gaan nu'. 'Eh oke' ze propt snel een boterham in haar mond.
Als we buiten zijn veranderen we allebij in onze wolf. Dit is de eerste keer dat ik die van haar zie. Ze is best mooi. Haar rug is bruin en dat gaat langzaam naar wit. Haar poten zijn dat ook echt wit. Mijn wolf ziet er heel anders uit hij is gewoon helemaal zwart. 'Wedstrijdje?' 'Try me'. Ze rent gelijk weg. Ik rek me eerst even uit voordat ik ook vertrek. Haar spoor leid me naar haar. Ze is best snel. Als ik Selené zie zit ze te liggen. Langzaam kruip ik naar haar toe. Als ik dichtbij ben spring ik op haar. 'Hebbes'. Ze schrikt op. Ik bijt spelend in haar oor. Ze spring op me. Ik probeer haar van me af te schudden maar ze houd stevig vast. Ze verliest haar evenwicht waardoor we samen omvallen. We rollen letterlijk om. Uiteindelijk sta ik boven haar. Dat duurt niet lang want ze duwt mij van haar af en gaat zelf boven staan. Nu lig ik onderop. Ze kwispelt vrolijk. Ik draai me om en ga liggen. Ze stapt naast me en komt tegen me aan liggen. Misschien is ze toch niet zo erg. Hier kan ik wel aan wennen. Ik leg mijn kop op haar poten, zo liggen we een hele tijd.
Een vieze geur vult mijn neus. Rogue's. Ik sta op en rek me uit. Selené blijft liggen. Ik ga boven haar staan en grom. Ze draait zich om, ruikt waarna ze gromt. 4 wolven komen uit de bosjes te voorschijn. De blikken op Selené. Dit gaat niet gebeuren niet zoals bij Mika.
'Ren'. 'Nee' Waarom moet ze eigenwijs zijn. 'Selené ik wil hem beschermen'. 'En ik wil dat jouw niks overkomt'. 'Aaah ze bezorgd over ons'. Niet nu ZAKE!! De Rogue's vallen één voor één aan. De eerste gooi ik tegen de tweede. Selené kruipt onder mij vandaan en valt de derde aan. Ik val de vierde aan.
Hij wilt op me springen maar ik Ontwijk waardoor hij mist. Met mijn nagels haal ik zijn poot open. Hij piept en probeert me te slaan. Ik vang zijn poot op met mijn bek en bijt heel hard. Hij piept maar kan niks doen. Daarna gooi ik hem tegen boom. De eerste en de tweede wolf komen op Selené af die al klaar is met de derde wolf. Ze kan eigenlijk best goed vechten. Ik spring op de eerste en bijt zijn nek door. De tweede springt op Selené maar ze gooit hem makkelijk van haar af. Ik ren op de tweede af sla hem op zijn kop. Die lijnen lopen over zijn gezicht. Hij gromt woest en lijkt mij razend aan. Ik sla hem nog een keer waardoor hij valt. Alle vier zijn ze nu dood of bewusteloos.
------------------------------------------------------
Yo People
HET IS VAKANTIE!!!!!!! YEEY. I'M SOO HAPPY. EN HET IS BIJNA KERST (MORGEN). MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!!!!! Laters.
Sira
I hope you like it
JE LEEST
Wolfmusic
Werewolf(Dit is het vervolg op adopted by the alpha maar ook zonder dat boek kan je het lezen. Ook elk hoofdstuk een liedje maar niet dat ik elk hoofdstuk een liedje helemaal ga uit typen) Hij is stil Hij heeft een familie Hij is gelukkig Hij heeft geen p...