19. NU BEN IK NAT

737 54 27
                                    

P.O.V Selené

Maarit krijgt de bal en paast gelijk door naar mij. Blake rent naar mij toe met een grijns op zijn gezicht. Ik glimlach en speel de bal door naar Lindsey die hem naar Alyssa paast. Ik grijns naar Blake die zie met z'n ogen draait.

'LUNA LET OP'. Blake heeft blijkbaar de bal van alyssa afgepakt en rent nu naar het doel. Lindsey rent op hem af maar hij speelt makkelijk langs haar heen. Een grijns komt op mijn mond. Als hij dicht mij is pak ik zijn arm en trek hem naar mijn toe. Mijn armen sla ik om zijn nek. Zijn ogen veranderen langzaam van kleur. De bal paas ik via een hakje Naar Lindsey die hem door speelt naar Maarit. Ik geef Blake een kus op de wang en ren mee naar voren. 'THANKS' roep ik snel. Ik hoor een Grom en weet dat Blake achter mij aan rent. Maarit paast mij de bal, Blake is nu vlak achter me snel geef ik de bal aan Alyssa. Blake tilt mij op maar hij is al te laat Alyssa rent naar voren en schiet de bal in het doel. Blake gromt. Ik grinnik. Hij draait mij om in zijn armen en fronst. 'Is het grappig?' 'Kan Blake niet tegen zijn verlies?' Zeg ik op een baby stem terwijl Ik in zijn wang knijp. 'Daar me niet uit'. Ik grijns liefjes. 'Daar ben je al te laat voor'. Ik spring uit zijn armen en ren weg. Hij rent me snel achter na.

We rennen letterlijk rondjes om de kinderen heen. Dit is net een kat en muis spel. Twee stevige armen tillen me omhoog. 'Jij dacht te kunnen winnen?' Hij gooit me op zijn schouder. 'Ik heb al gewonnen'. Maarit zit te lachen. Ze rent naar haar moeder en pakt een water pistool uit haar handen. 'Hmm het is hier wel erg droog' zeg ik en knipoog naar haar ze begrijpt de hint en gaat Blake. 'Laat de luna los of je word nat' dreigt ze tegen haar alpha. Blake moet lachen, wat hij beter niet had kunnen doen. Ze schiet hem helemaal nat. Zijn grip verslapt een beetje waardoor ik weg kom. 'WATERPISTOOL GEVECHT' schreeuwt Lindsey. Ik pak snel zelf ook een waterpistool, die op de grond lag. Met het hele meisjes team schieten we de jongens helemaal nat.

Als we klaar zijn liggen we helemaal in de deuk. Blake kijkt nogal chagrijnig. Ik grijns Alleen maar terug. Zijn blik verandert opeens ook. 'Hey Selené'. Okay dit kan niet veel goeds betekenen. Hij rent weer op me af. 'KNUFFEL'. 'AAH NEE JE BENT NAT'. snel verschuil ik me achter Alyssa. 'Ohw ik wel haar er ook wel een geven'. 'Ehh be-dankt vo-r het aan-bod maar n-ee' stottert ze. 'Jawel' zeg ik en duw alyssa richting Blake. I'm such a bitch. Maar het was nodig. Ik wil niet nat worden. Ja het droogt wel op en zo maar dan plakt alles weer aan elkaar.

Blake laat Alyssa los die nu helemaal nat is. 'LUNAAAAA'. Ik draai me om en glimlach liefjes. Blake rent me tegemoet en slaat zijn armen om mij heen. Snel sla ik op zijn arm. 'Nu ben ik nat'. 'Aahw kusje erop'. Ik kijk hem echt met een droge blik aan van
-serieus-meen-je-dit-. Nu ben ik ook nat geweldig. Hij drukt mij dichter tegen zich aan. Nu kan je heel goed zijn spieren voelen. Snel Verstop ik mijn hoofd in zijn shirt. Je ik bloos. 'Aahw ben je verlegen?' Ik mompel wat Lijkt op 'Shut up'. Hij grijnst en kust mijn haar. 'Zin om vanavond naar een club te gaan?' 'Klinkt leuk'. 'Mooi zo'. 'Ik had geen andere keus of niet'. 'Nope die had je niet'. 'Top' mompel ik waardoor hij moet lachen.

------------------------------------------------------

Yo People

Ja ik weet het ik ben weer te laat. Zelfde reden als altijd😕. Oh er is zo iets gemeens gebeurt. Ik had deze week mijn spreekbeurt en ik vroeg met mijn puppy ogen of ik hem mocht verplaatsen. Zegt mijn leraren zo van 'Ja je hebt veel op maar ik heb geen medelijden'. Terwijl hij laatst zei van 'Ja in het nieuws staat dat pubers te veel huiswerk en leerwerk op krijgen'. En dan zit hij te zeiken dat hij geen medelijden heeft. Grr.. nou ja ik mijn spreekbeurt is gelukt had ik het optijd af. Valt hij uit. Arghh. Okay uiteindelijk had ik mijn spreekbeurt. Dit was mijn ergste spreekbeurt ooit alles wat mis kon gaan ging mis. I'm happy ik heb alsnog een hoog cijfer hoe dat kan geen idee... en dan gaat hij mooi tegen mij zeggen ja als je niet zenuwachtig was en dingen goed deed had je nog hoger. Ik mag mijn nl docent niet meer. Srs wat een klootzak. Ps. Sorry mensen ik had het hoofdstuk al een tijdje klaar staan maar moest weg toen ik hem wauw publiceren. Hier hij eindelijk. laters.

Sira

















I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu