13. redder in nood op het witte paard

784 56 5
                                    

P.O.V Blake

Wesel kijkt mij angstig aan. Tja het gebeurt niet elke dag dat je alpha je bijna zo wat vermoord. Mijn wolf heeft het volledig overgenomen ik kan alleen maar toekijken. 'BLIJF VAN MIJN MATE AF!!!' Mindlink ik hem. Hij piept en knikt. Ik Grom nog één keer. Shane staat al met een broek klaar. Ik verander terug en trek het snel aan. Mijn wolf heeft nog steeds de controle. Selené loopt naar me toe. Ugh dat ook weer. 'Hoe heet je?' 'Zake. MINE'. 'Hmm zake mine leuke naam' zegt Shane nonchalant. Valery kijkt hem streng aan. 'Wat?'

P.O.V Selené

Ik onderbreek hun gesprek en richt mijn aandacht op Blake/Zake. Met mijn handen strijk ik over zijn buik. 'Mag ik Blake terug?'. Zake gromt. 'Please'. 'Oké alleen voor jouw sweety' hij drukt een kus op mijn haar waarnaar hij Blake de controle terug geeft.

Ik weet kijken elkaar even in de ogen aan totdat ik herinner dat mijn vingers nog steeds zijn buik strijken. Snel stop ik en begin te blozen. 'Eehhh' Ik kijk naar Valery die staat te grijnzen. Met mijn lippen zeg ik 'help me' zonder geluid. Dit is echt heel ongemakkelijk. 'Selené kom je mee naar binnen? Je moet me alles vertellen over de date met Blake' ze grijnst. 'Dat kan hier ook wel hoor of mogen wij het niet horen' Shane heeft net zo'n enge grijns als Valery. Jep die twee zijn gemaakt voor elkaar. 'Vertel is hij romantisch? Ben je dicht bij hem geweest? Heb je gekust'. Ik bloos. Alleen al van de gedachte. Zijn lippen tegen de mijne. Blake gromt. 'Vertel sel'. 'Ehh'.

Valery echt mijn wraak zal zout zijn. Zout? Dat klopt niet. Het was zoet. Mijn wraak zal zoet zijn. 'Echt wel'.

Mijn redder in nood op het witte paard komt naar me toe gelopen. Ja letterlijk. Caleb heeft zo'n paard op een stokje en komt hinnikend naar me toe gerend. 'Mag ik mijn prinses redden?' Aahw dat is echt super schattig. 'Natuurlijk mijn prins'. Blake gromt maar doet niks. Ik kijk hem vragend aan. Zijn ogen kijken recht door de mijne. Zijn ogen stralen een emotie uit wat ik niet snap. Pijn. Ik went mijn blik af en richt me tot Caleb. 'Stap op mijn paard prinses'. Misschien heb ik het wel verkeerd gezien. Misschien was het helemaal geen pijn. Ik doe wat Caleb zegt en klim op het paard. Samen met hem "galopeer" ik naar binnen. Het doet me denken aan wanneer ik hem ontmoete.

Flashback

Ik zit op de kamer na dat ik van Blake ben weggelopen. De deur is nog opslot. Het is alleen dat ik zo nodig naar de wc moet. Nee er zit geen badkamer in deze kamer. Ughh. Niemand is aan de andere kant van de deur. Als ik eruit ga moet de wc ook nog te vinden zijn. Hmmm. Oké ik ga gewoon. Als Blake me nu vind...

Als ik de deur zachtjes van het slot haal en naar buiten ga knalt er iemand tegen mijn benen. 'Au'. Een kleine jongetje is op de grond gevallen. 'Sorry gaat het?' 'Ja hoor' hij springt op. 'Wie ben jij?' 'Ik ben selené en jij?' 'Ik ben Caleb en mijn broer is de alpha hier. 'Oh ja?' 'Ja als ik later groot ben, word ik net als hem. Groot en sterk dan durft niemand mij nog te verslaan' zegt hij trots. Caleb is een grote fan van zijn broer, dat is duidelijk. 'Wil jij geen meisje dan?' Sorry ik kon het niet laten om dat te vragen. 'Nee bah meisjes zijn vies'. 'Zegt je broer dat?' 'Nee mijn broer wilt geen meisje'. Dat ga ik veranderen! 'Ben ik ook vies dan?' 'Nee jij bent lief. Wil je mijn zus zijn?' Later word ik toch zijn schoonzus... 'Natuurlijk, Weet je ook waar de toilet is?' 'Ja volg mij'.

P.O.V Blake

Als Caleb Selené mee neemt doet het me weer denken aan Mika. Het had nooit mogen gebeuren.
Mika....

------------------------------------------------------

Yo People

HET IS BIJNA VAKANTIE!!!!!!!!!
I'M SOOO HAPPY. THXX TROUWENS VOOR DE VOTES. YEEY. IK BEN ECHT HEEL BLIJ. EN NEE IK HEB GEEN IDEE WAAROM CASLOCK AAN STAAT.

beter😂. Sorry als ik heel blij ben word ik melig en als ik melig Ben... dat wil je niet weten.

Hopelijk kan ik in de vakantie meer updaten. Beter nieuws. IK HAD GISTEREN MIJN LAATSTE TOETS voor de vakantie.  Nou ik heb morgen nog een toets maar dat is een lees toets. Dus die telt niet mee. (Ik heb bijna 70k op mijn andere verhaal daarom ben ik ook heel blij iedereen bedankt nog😘)
Love you guys💕. Laters.

Sira

























I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu