P.O.V Selené
Ik lig op mijn bed na te denken. Ik voel me alleen. Zo alleen. Niemand is er. Ik heb geen familie of vrienden. Waarom ben ik niet in een pack geboren? Dan had ik een echte familie. Vrienden kan je daar snel maken. En je zou sneller je mate vinden.
Mijn mate. Hoe zou hij zijn? Hoe ziet hij eruit? Hoe ruikt hij? Ik weet dat je jouw mate kan herkennen aan de geur. Welke kleur haar zou hij hebben? Blond, rossig, bruin of zwart. Welke kleur ogen? Blauw, bruin, grijs of groen. 'Ik weet zeker dat hij knap is'. Zeker. Zou hij in een pack zitten? Welke rang zou hij dan hebben. Vechter? Gewoon een pack lid. Misschien heeft hij wel een hoge rang. Zoals bèta. 'Jaa of alpha'. Zet dat maar uit je hoofd. Waarom zou een Rogue de mate zijn van een Alpha? 'Alles kan'. Wat als hij ons niet leuk vind? Misschien wijst hij ons wel Af.... 'Dan zorgen we dat hij dat niet doet'. Ik glimlach juist.
Ik stap uit bed en kleed me aan. Snel tel ik mijn geld. Net genoeg om het hotel te betalen. Ik moet vandaag nog even geld verdienen. Anders kan ik geen eten kopen.
Als ik alles heb gepakt ga ik naar de balie. 'Hallo'. 'Goeie morgen'. 'Heeft u lekker geslapen?' 'Zeker'. 'Dat is mooi. We hebben een formulier die u kan invullen voor dit hotel'. Ze geeft me een formulier en een pen. Alle vragen gaan over of het wel goed was en hoeveel sterren ik zou geven. 'Bedankt voor het invullen'.
Eindelijk ben ik klaar. Met al mijn spullen loop ik een willekeurige richting op. Blijkbaar loop ik langs een school want de bel gaat. Kinderen rennen de school uit. Mijn blik valt op een meisje. Twee jongens en nog een meisje zitten haar te slaan. Ik schrik. Gelijk loop ik naar ze toe. 'Wat zijn jullie aan het doen?' Ze stoppen met schoppen en slaan en rennen snel weg. 'Hey gaat het' Ik kniel neer bij het meisje. 'Ja bedankt'. 'Waar kom je vandaan? Dan kan ik je thuis brengen'. 'Ohw dat hoeft niet hoor'. Ik til haar op. Als ze staat valt ze weer. 'Ik denk niet dat het zo goed gaat'. Ze knikt. 'Maar je kan me niet thuis brengen omdat er geen mensen mogen komen van de alpha behalve als hij het weet'. Ze slaat haar hand voor de mond. Waarschijnlijk mocht ze dat niet zeggen. 'Zou ik je een geheimpje vertellen?' Ze kijkt me nieuwsgierig aan. 'Ik ben geen mens maar ook een weerwolf'. 'Ben jij een Rogue?' Ze kruip naar achteren. 'Ja maar ik doe je geen pijn hoor. Niet alle Rogue's zijn slecht'. 'Dus je gaat me niet vermoorden?' Ik schud mijn hoofd. 'Hoe ben je dan Rogue geworden?' 'Ik ben als Rogue geboren'. 'Ohw'. 'Kom ik breng je naar huis'. Ik til haar op.
'Kan je een liedje spelen?' 'Huh?' 'Je hebt een gitaar'. We zitten in een parkje. Ja hoor. Ik pak mijn gitaar en begin een liedje te zingen. Starving.
Onder het liedje komt een vrouw naar ons toe gelopen. 'Lina ik was zo ongerust. Je zou alleen boodschappen doen'. Huh ik dacht dat ze naar school ging. Wacht ik heb haar naam niet eens gevraagd oeps. Ze kijkt naar mij. 'Wat heb je met Lina gedaan?' 'Mama ze heeft me geholpen. We zouden naar huis gaan alleen vroeg ik of ze een liedje wouw spelen dus vandaar'. De vrouw kijkt mij nu dankbaar aan. 'Ik wist niet dat Rogue's zoiets doen'. 'Niet alle Rogue's zijn slecht'. Ze glimlacht. 'Bedankt' dan loopt ze weg.
Ik ga vrolijk verder met zingen als ze weg zijn. Als ik klaar ben met zingen voel ik iets hard tegen mijn achterhoofd en word alles zwart.
------------------------------------------------------
Yo People
Het spijt me echt dat ik niet zoveel update als normaal maar ik heb het redelijk druk. Echt druk. Oké mensen. Tip. Plan je vakantie niet al te vol. 😄. Ohw en ja de remixen komen er nog aan kwa muziek
Oké nu een vraagje.... tot hoelaat hebben het langste uitgeslapen? Als je langer dan mij hebt uitgeslapen dan post ik vandaag weer een deel. (Ik zoveel spijt krijgen dat ik dit doe) maar ik ben benieuwd. Echt waar. Ik ga niet zeggen hoelaat ik heb uitgeslapen maar ik ga eerlijk zijn. Laters.
Sira
I hope you like it
JE LEEST
Wolfmusic
Hombres Lobo(Dit is het vervolg op adopted by the alpha maar ook zonder dat boek kan je het lezen. Ook elk hoofdstuk een liedje maar niet dat ik elk hoofdstuk een liedje helemaal ga uit typen) Hij is stil Hij heeft een familie Hij is gelukkig Hij heeft geen p...