33. Waar is Blake?

576 42 6
                                    

P.O.V Selené

Als ik terug ren naar het packhuis, rennen de meeste Rogue's weg. Ze vluchten, naar wie weet waar. De Rogue's die door blijven vechten gaan netzoals hun leider ten onder. Wanneer ik er ben zijn alle Rogue's weg of dood. Tevreden loop ik naar Kate. 'Sel, ik heb mijn mate gevonden'. Ze begint in huilen uit te barsten. 'Ze hebben hem in de kerkers gegooid omdat hij een rogue was. Maar hij doet echt niemand kwaad. Hij heeft iemand vermoord die mij aanviel. Hij heeft iemand van zijn eigen kant vermoord voor mij' tranen blijven stromen over haar wangen. Snel geef ik haar een knuffel. Ze begint opeens te piepen, al snel merk ik dat mijn arm om haar wond zit. 'Sorry'.

'Jij' ik wijs random iemand aan. 'Ja luna?' 'Haal hem uit de kerker'. 'Weet u dat zeker?' 'Ja' zeg ik op mijn luna stem. Snel rent hij naar de kerkers.

Een paar minuten later komt hij terug met een jongen. Hij heeft licht blond haar, wat je net zo goed kan vergelijken met wit. Lichte blauwe ogen wat in  combinatie staat met zijn huid is dat ook licht is. De jongen is niet erg groot, ik schat in de 1.70, Hij is sowieso kleiner dan 1.80.

Kate rent gelijk naar hem toe. 'Sorry, ik kon niks doen. Ze lieten het niet toe' snikt ze in zijn shirt. 'Sshsss' hij slaat zijn armen om hem heen. 'Spreek' Zeg ik ze verbrekend. Mijn blik is waarschijnlijk donker en koud. Het is als luna van deze pack verschrikkelijk Als je weet dat er mensen zijn omgekomen. Wie er allemaal vandaag niet thuiskomen is nog niet duidelijk. Ik ben nog niet officieel luna, wat niet echt handig is in deze situatie.

'Ik ben Zork'. 'Wat deed je bij mijn vader?' 'Veiligheid' ik knik begrijpend. Als je alleen bent word je sneller vermoord. Een bende is daarom ook veel handiger omdat je dan minder snel vermoord word. En je hebt altijd een paar die je helpen.

'We praten er later wel over'. 'Dankje luna'. 'Bedankt sel' Kate laat Zork los en geeft me snel een knuffel om vervolgens weer in zijn armen te springen. Ohw die jongen gaat het nog zwaar krijgen.

Waar is Blake?  Ik heb overal gezocht. In onze kamer, in het packhuis, in de kerkers, in de schuilkelder. Wacht misschien bij de ziekenboeg.

Als ik er aan komt zie ik gelijk dingen die ik liever niet wil zijn. Laat ik gelijk maar even checken naar alle gewonden. 'Luna' een zuster knikt naar mij. 'Wat zijn de cijfer?' 'Sowieso 30 gewonden, we hebben niet veel getallen omdat niet iedereen is opgehaald'. 'Wat?!' 'Het slagveld ligt nog vol met lichamen'. 'Vertel de hele pack dat iedereen moet helpen, alle gewonden moeten naar het ziekenhuis. De doden moeten worden afgedekt en op een speciale plek worden gehouden zodat we ze morgen kunnen begraven'. 'Ja luna' ze wil weg lopen maar ik houd haar nog tegen. 'En waar in de wolf is mijn mate'. 'Dat weet ik niet, luna'. 'Okay, ga' grom ik.

De hele pack heeft geholpen met het verplaatsen van de lichamen. Zowel van de rogue's als van onze eigen packleden. Ik zoek weer iemand op. Al snel vind ik Shane en Valery. 'Heyy, ik wil de cijfers weten'. 'Er zijn 30 doden, negentig gewonden en 1 iemand is er vermist' hij lijkt ernstig. 'Wie is er vermist dan?' Ik geef hem een vragende blik. 'Blake Collins' hij houd zijn adem.

Toen stortte mijn wereld in.

------------------------------------------------------

Yo TOMATEN UNICORNS

Okay ik ben gister avond thuis gekomen. Ik zou er 9 uur over doen maar ik heb er dus het dubbele overgedaan. Dankje file😤.

Hier weer een nieuw hoofdstuk. Wat denken jullie van Blake??

Dit liedje heeft nergens mee te maken, i know.  Maar kwist even geen liedje en het is laat dus had/heb ook geen zin om er één te zoeken.

Ohw ja we zijn echt bijna aan het eind van dit boek. Ik weet niet hoeveel hoofdstukken zullen volgen en wanneer de epiloog komt alles kan. Maar het word wel echt afgerond. De Q&A gaat niet door. Er is maar 1 vraag binnen gekomen. Bedankt voor je vraag het antwoord van Blake zou zijn: NATUURLIJK, DE HELE CAKE NEEM IK AAN?😏

Ik verdien echt 100 punten dat ik mezelf gedwongen heb om nog een hoofdstuk te schrijven om 2 uur. Dus ja kga nu slapen. Gn💕. Latersss

Sira
















I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu