"Onlar başlattı Polis Bey!" diyerek diğer grubun liderini işaret etti Edward, çocuk gibi görünüyordu.
O adamın adı neydi? Hala öğrenmemişlerdi. Öğrenmek istememişlerdi belki de.
"Benim bölgemi basan sizsiniz!"
"Arkadaşımızı dövmüşler!"
"Sizin ufaklık da beni dövdü!" derken Ally'yi gösterdi adam.
Memur, bir koca cüsseli adama bir de gözlerini kırpıştırarak masum masum ona bakan Ally'ye bakıp tuttuğu kahkahasını serbest bıraktı. "Bu küçük kız seni mi dövdü?" Daha şen bir kahkaha daha attı. "İnanamıyorum!"
Kim inanırdı ki zaten?
"İnanmayın zaten Polis Bey, iftira atıyor! Yalan bulamadığı nasıl da belli ama! Ben karıncadan korkan kızım, onu nasıl dövebilirim ki?" Adamın yanına geçip eliyle kafa hizasını gösterdi. "Adamın omzuna bile gelmiyorum!"
"Etrafta beyzbol sopasıyla koşturan bendim zaten!"
Ağlayacakmış gibi yapıp burnunu çekti. "Niye bağırıyorsun ki bana?"
Edward, Ally'yi arkasına çekip adamın karşısında durdu. "Kardeşimi niye ağlatıyorsun koca adam? Cüssene yakışıyor mu hiç?"
Adamın gerçek adı umurlarında değildi. Artık onun adı 'Koca Adam'dı!
Memur yumruğunu masaya vurup dikkatleri üzerine çekti. "Yeter bu kadar gevezelik!"
Ally ağlama numarası yaparak Kevin'ın göğsüne yüzünü sakladı. "Kevin abi, bunların hepsi bağrıyor! Çok korkunçlar!"
"Her şeye korkunç diyorsa kavgada ne işi vardı bu kızın?"
Adama dönüp memura çaktırmadan dil çıkardı. "Evde yalnız başıma mı otursaydım?" dedi boğuk sesiyle.
"Numara yapıyor!"
Odaya girdiğinden beri konuşmayan Kevin gözlerini devirip ofladı. "Bir daha tekrarlamayız. Gidebilir miyiz?"
"Yeter ki gidin." diyip eliyle kışkışladı memur. Uğraşmak istemiyordu.
Hepsi odadan çıkınca kapıyı kapatan Edward, sesini kalınlaştırıp memuru taklit etti. "Yotor ko godon."
Kıkırdayarak karakoldan çıkınca adamla farklı yönlere döndüler. "Koşmaya hazırlanın." diye fısıldayıp sırıtarak yanlarından ayrıldı, Kevin. Adamın peşinden hızlı adımlarla gidip yaklaşınca seslendi. "Hey, koca adam!" Arkasına dönen adam suratına aniden inen yumrukla yere oturmuş, Kevin ise koşarak kaçmaya başlamıştı. "İçimde kalmıştı be!"
Ally ve Edward'da hemen arkasındalardı. "Bu efsane yumruk için eve gidince T-rex dansı yapacağım!"
"Bende sana eşlik edeceğim, Ed!"
****
"İntikamını aldık, Andy!" diyerek büyük bir gıcırtı eşliğinde içeri girdi, Edward.
Andy, hafifçe doğrulup Edward ve arkasından giren diğer ikisini süzdükten sonra tek kaşını kaldırdı. "Bayağı hırpalamışlar. İntikamımı aldığınıza emin misiniz?"
"Sayıları fazlaydı. Bir zahmet hırpalasınlar." diyip kendini yatağına attı, Kevin. Yatağın sertliğinden canı acıdığı için yüzünü buruşturdu.
Ally de yatak yerine kullandığı hamağa kuruldu. "Artık hepimiz yaralıyız. Andy üçümüze de bakar."
"Tabi canım, sizi on kişi birden dövdü zaten!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
587
Science Fiction||Tamamlandı|| 13.06.2019 Kobay #1 16.06.2018 Denek #1 06.07.2018 Laboratuvar #1 21.08.2017 Bilim Kurgu içinde #61 "Ally, buradan kaçmalısın. Sakın arkana bakma ve git buradan." Buradan kaçabilir miydi gerçekten de? "Neden?" dedi şaşkınlığını gizlem...