Yigit ve Kerem Hera'yi bulmak icin en önce Facebook'a Hera yazarak aratmaya basladilar. Karsilarina cikan upuzun listeden sonra büyük umutlarla Facebook'a basvuran Yigit'in yüzü düsüverdi. Bir umut Instagram'a da bakmaya karar verdi fakat orada bulmanin imkansiz oldugunu fark etti. Bu sirada umudunu yitirmeyen Kerem Facebook'da Yigit'in tarifine uyan her kizi ona gosteriyordu. Aradan gecen 3 saatin ardindan Yigit Hera'ya cok benzeyen bir kizin profiline rastladi. O olup olmadigindan emin olamiyordu cünkü fotograf cok uzaktan cekilmisti. Kalbinin yerinden firlarcasina attigini hissediyordu Yigit kizi arkadas olarak eklerken. Evdeki atmosfer tamamen degismis, Yigit her seye güler olmustu. Kerem de bu duruma hem sasiriyor hem de arkadasinin bu mutlu haline seviniyordu. Ikisi de saatlerce suren aramalardan sonra bir hayli yorgun hissettiklerinden kendilerini ilk gordukleri yere biraktilar ve ukuya daldilar. Aradan gecen 15 20 dakikadan sonra Kerem Yigitìn ayak sesleri ve kipirtilarindan daldigi uykudan uyandu ve Yigit'i tekrar bilgisayarin basinda gordu.-Ne yapiyorsun, Hera'nin seni kabul edip etmedigini mi kontrol ediyorsun, dedi Kerem gülerek.
Yigit ne soruya cevap verdi ne de basini kaldirip Kerem'in yuzune bakti. Kerem ikinci kez ve biraz daha yuksek sesle sorusunu tekrarladi fakat yine cevap yoktu. Yigit'in bir sonraki hamlesini seyretmeye koyuldu bu kez. Yigit bilgisayarini sessizce kapatip yerine koydu ve yatagina giderek uykusuna devam etti. Kerem gorduklerini anlamlandirmaya calisiyordu fakat Yigit'in bu halinden epeyce ürkmüstü. Yavasca yattigi yerden dogruldu ve bilgisayara bakmaya gitti. Yigit laptopi kapatmak yerine sadece kapagini örtmüstü, bu yüzden de Kerem Yigit'in en son hangi sayfaya baktigini gorebilecekti. Yigit en son Facebook'a girmisti fakat Kerem merakina yenik dusup hareketler dokumunden Yigit'in neye baktigini gormek istemisti. Yigit en son tekrar Hera'yi aratmisti fakat bu kez arkadaslik istegini geri cekmis hatta bir de bu profili engellemisti. Kerem saskinlikla bilgisayari kapatarak yerine dondu ve Yigit'in uykusundan uyanmasini beklemeye koyuldu.
***
-Ne kadar oldu ben yatali? Bayagi uyumus gibi hissediyorum. Isin ilginc tarafi rüya gormedim!
Yigit 2 saat sonra uykusundan uyandi ve kisik gozleriyle saskinligini tam olarak belli edemeden Kerem'in yuzune bakip cevap bekledi. Kerem kafasini Yigit'den daha uzun bir aciklama beklercesine hafif saga cevirip kaslarini kaldirmis bu kez de o soru sorarmiscasina bakiyordu.
-Ne bakiyorsun? Sen ne yaptin hem ben uyurken? ...? Cevap versene!
-Yaklasik 2 saat uyudun ve bir ara kalkip bilgisayarini actin!
-Acmadim?!
-Actin ve ben de gordum. Sonra da bilgisayarini kontrol ettim, Hera'ya yolladigin arkadaslik istegini kaldirmistin. Ne zamandan beri uyurgezersin?
-Nasil yani!? Ben uyurgezer degilim de zaten!
-Hatta kizi da engellemissin!
Yigit oturdugu yatagindan firlayip kosarak bilgisayarina ulasti ve istek gercekten yoktu ve Hera onda engelliydi. Ne oldugunu anlamak istercesine Kerem'e bakti ama onda da bir cevap yoktu.
-Engeli kaldirdim, simdi de ekleyecegim! dedi Yigit kizginlikla.
-Dur! heyecanla yerinden kalkip Yigit'e engel olmak istedi Kerem.
-Ne oldu? meraki ve siniri giderek artan Yigit bir eli klavyede sabirsizca Kerem'i dinlemek zorunda kaldi.
-Yigit uyandiginda sana iki kere ne yaptigini sordum ve beni duymadin hatta yüzüme bile bakmadan tekrar yatagina donup uyumaya devam ettin. Hatta, dedi Kerem ve gozlerini Yigit'den ayirdi ve sanki bir seyi inceliyormus gibi eline odakladi, senden biraz korktum.
-Ama bu... cok sacma. Böyle bir sey daha once basima hic gelmedi! Hangi sebep beni yatagimdan kaldirip Hera'ya yolladigim istegi sildirebilir ki!
-Acaba...
-Ne acaba?
-Acaba iste orada, Rüya Alemi'nde bu yasak mi?
Yigit aslinda basindan beri aklindan gecen bu kabullenmek istemedigi dusuncenin birinin agzindan sonunda cikmasina sasirmamisti.
-Hera'yi orada da goruyorum burada da gormek istiyorum! Ne farki var ki sanki!
Kerem hala Yigit'in o hayalet gibi odanin icinde dolanmasinin etkisinden cikamadigi icin arkadasina Hera'yi bulma fikrinden uzaklastirmasinin dogru olacagina karar vermisti kendi kendine.
-Evet Yigit, orada goruyorsun nasil olsa. Acaba, yine bakislarini tirnaklarina dikmisti, onu burada bulmaktan vaz mi gecsen?
Yigit yine melankolik ruh haline dönüp bu duruma üzülmek yerine arkadasinin gozlerinin icine uzunca bakti ve hizli bir hamleyle Hera'yi tekrar eklemeye karar verdi ve "TIK".
Kerem Yigit'in yuzune bakakalmisti ve ne tepki verebilecegini bilmiyordu. Bir sure birbirlerine baktilar ve bilgisayardan gelen bildirim sesiyle birden ikisi de irkildi; Hera teklifi kabul etmis ve Yigit'e mesaj yollamisti. Yigit gorur gormez tam sevinc cigligi atacakken birden tüm vucudunda kasilmalar meydana gelmeye basladi. Korkuyla Kerem'e bakmaya calisirken gozleri karincalanmalar olustu ve bu sirada Kerem'in korkunc cigligi kulaklarini en derinine kadar doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihnin Seninle Olsun
ФэнтезиKaranlık, aniden alev alan merdivenler ve tüm ihtişamıyla önünde sonsuza uzanıyormuşçasına duran o kapı. Bu kez kabus her zamankinden daha gerçekti, çünkü kapı açıldı. Bunca yıl sımsıkı duran kapı şimdi neden açılmıştı? Kapının ardında ne vardı? Bi...