Ama bu nasil olabaliyordu? Yigit'in gozleri yuvalarindan firlayacak gibi olmustu.
-Ne oldu Yigit, neden oyle bakiyorsun bana?
-Se-sen sen kac yasindasin? Ilgin bu sen misin?
-Evet Yigit benim ve su an ortaokul mezuniyetime gidiyoruz eger hazirlanabilirsen!
Ilgin aceleden Yigit'in sorusunun nedenine bile kafa yormamisti.
Ilgin'in mezuniyeti normal sartlarda 3 sene sonra olmaliydi. Yigit bir anda tum agrilarina ragmen yattigi yerden toparlandi. Telefonunu almaya yeltendiginde komodinde kendi telefonu yerine daha once hic gormedigi model bir Iphone telefon duruyordu. Telefonu eline alip heyecanla incelemeye basladi. Fakat o anda dikkatini baska bir sey cekti. Elleri gozune birden daha buyuk gelmisti. Gozlerini yavasca omzuna dogru kaldirdi ve kollari hayatinda hic olmadigi kadar kasliydi. hizlica odasindaki boy aynasina atildi. Kendini ilk gordugunde ani bir refleksle etrafina bakindi ama bosunaydi, aynada gordugu kendisiydi ve buyumustu. Tam dusundugu gibi 2 3 yas daha buyuk gosteriyordu. Yani Ilgin 14 olduguna gore Yigit de 17 yasina girmis olmaliydi. Yigit kendi goruntusu karsisinda oylesine buyulendi ki gerceklekligini test etmek icin elleriyle yuzune ve vucuduna dokunmaya basladi. Kizlarin son bagirisini duydugunda durumun ciddiyetini anlayip giyinmek icin dolabini acti. Giysilerini incelerken tisortlerinin ve kazaklarinin gorunusleri ona cok tuhaf gelmisti. Kazagi kendi uzerine tutup aynada baktiginda kazagin kendisine ne kadar uzun oldugunu fark etti. Tisortler de ayni sekildeydi. Anlasilan moda da zamanla degismisti. Yigit eski moda anlayisina en yakin bir gomlek ve pantolonla hazirligini tamamladi. Herkes hazirlandiginda evden aceleyle çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihnin Seninle Olsun
FantasyKaranlık, aniden alev alan merdivenler ve tüm ihtişamıyla önünde sonsuza uzanıyormuşçasına duran o kapı. Bu kez kabus her zamankinden daha gerçekti, çünkü kapı açıldı. Bunca yıl sımsıkı duran kapı şimdi neden açılmıştı? Kapının ardında ne vardı? Bi...