"Ha..dalam kotak ni mesti cadar.."Hyemin meneka dan menggoncang beberapa kali kotak hadiah yg kemas dibalut itu.
"Kalau salah cemmana?"Jungkook smirk
"Kalau salah aku akan gunakan benda dalam kotak ni malam ni jugak.."Hyemin smirk balik.elehh ingat aku takut? tiba² benda ni kain lap kaki..aku hampar aje lah depan pintu then lap kaki..apa susah?gunalah tu kan?
"Okay fine..saya takcabar awak tau..awak yg cabar diri sendiri.."Jungkook mengoyak kertas balutan yg membaluti kotak hadiah yg mereka terima semasa majlis perkahwinan mereka tadi
"Okay fine!senang aje pun..and now..lets begin"Hyemin mengoyak dan membuka kotak tersebut untuk melihat isinya.
And then . . .
"What the hell?"Hyemin mengangkat benda yg berada di tangannya.
"Who's the provider?"tanya Jungkook.tak berkelip mata dia memandang sexy red sleepwear depan dia tu.
Hyemin membaca nama si pemberi.Seketika dia menggigit bibir lalu memandang Jungkook.
"Siapa?cakaplah.."Jungkook tertanya-tanya.siapalah yg pandai sangat bagi benda alah tu.
Hyemin menarik nafas dalam².
"Omma kita"
Tersedak Jungkook dibuatnya.Biar betik Mrs Jeon dgn Mrs Park ni..waduh waduh dah kenapa dgn orang² tua ni..buang tabiat ka apa.
"Err..ohh..cantik.."Jawab Jungkook acuh tak acuh
Muka Hyemin membahang.
Macam mana ni!aku dah janji nak guna benda ni malam ni..halah halahhh..kenapalah nasib malang sangat..yang omma pun satu..apahal bagi cemisole tu?kalau aku pakai pun bukannya nak pakai depan dia!
"Gud luck for your dressing tonight"Jungkook ketawa sambil memegang perut.Lawak tahap babun wehh.Hyemin jadi Park Hyemin the sexiest malam ni.
Ketawa Jungkook mati apabila terasa perit di bahagian perut.
"Ha..gelak gelak sampai terkluar urat saraf perut tu pun tak apa!"Hyemin menjeling tajam.tahi punya namja..kau gelakkan aku.
"Relax lah sis..jangan malu jangan segan sila tukar pakaian anda di fitting room yg terletak di tingkat atas ya.."ucap Jungkook seraya membuat gaya menunjuk ke arah bilik tidur mereka.
A/n:diorang kat rumah kluarga Jeon tau.
"Tengoklah anak awak tu..teruk Si Hyemin di usiknya..sampai merah muka² tu"Kata Pn.Jeon yg mengintai anak menantunya dari arah dapur bersama Tn.Jeon.
"Alahh..biasalah tu..pengantin baru ..lagipun siapa suruh awak bagi baju sexy mcm tu..memang cair la si Jungkook tu..kalau saya pun saya suka.."Pn.Jeon menjeling suaminya manja.takpadan dengan tua.gatai meqela!
"Okay fine!awak menang"Tn.Jeon hanya tersengeh melihat gelagat isterinya yg dimamah usia itu tapi actually takmacam dimamah pun..dikulum sikit² ja..hehe..
okay taklawak
-tbc-
Comment💕
YOU ARE READING
Sick Of You + jjk
FanfictionPark Hyemin seorang yang malas fikir tentang cinta,jodoh,lelaki or what so ever yang sewaktu dengannya.Jeon Jungkook seorang yang caring,sweet,patuh arahan family,tapi bila dah kenal betul2 memang nakal