34❤️

106 15 0
                                    

Beep beep beep!

Telefon rumah grandparents //taktau bhs melayu// Hyemin berbunyi

Halmeoni bergegas ke arah terletaknya telefon rumah.

"Yobuseyo"Halmeoni memulakan perbicaraan.

"Eo..omma..Yoon ni.."Pn.Park membalas.

Halmeoni-ndae..wae?

Pn.Park-omma..Min ada kat rumah omma kan..

Halmeoni-mana kamu tau ni?

Pn.Park-alahh..kat mana lagi tempat dia nak pergi kalau dia merajuk.

Halmeoni-hmm..dia sedih sebab Jungkook curang dengan dia..tapi omma taktau lah betul ke tidak Jungkook curang ke tak..

Pn.Park-curang?

Halmeoni-yelah..dia cerita dekat omma mcm tu..Sora pun ada dtg sini dengan Taehyung..tapi dah balik..

Pn.Park-tak apalah kalau mcm tu omma..emm jgn bagitau dia yg Yoon call omma tau..

Halmeoni-Nae..

S

K

I

P

Pn.Park duduk di birai katil biliknya,dengan taksengaja dia mengelamun."Omma cakap apa yeobo?"tanya Tn.Park yg baru masuk ke bilik dan membuatkan Pn.Park tersentak.

"Eo..Min ada dekat sana..Omma ada ckp yg Min cerita kat dia yg Jungkook curang.."Blas Pn.Park sambil bermain dengan batu cincin di jari manisnya.

"Curang?"berkerut dahi Tn.Park mendengarnya.

S

K

I

P

Genap seminggu sudah Hyemin tinggal di rumah halmeoninya.Dia lega sebab tiada sesiapa yg tau keberadaan dia di situ kecuali Sora dan Taehyung.

Ting!

Hyemin membaca mesej yg diterima.

Taehyungie👽-Min..Selama aku ikut Jungkook ni..takpernah lagi aku tengok dia keluar dengan mana2 perempuan..

Hyeminnie💃-Jinjjayo?skali pun takpernah?

Taehyungie👽-Yolahh..kecuali sorang laki ni..dia tinggi2..hidung mancung macam aku..lepastu muka macam mix sikit tapi taktaulah..

Hyeminnie💃-Tch!tu dia punya bestfriend lah..Mingyu..

Taehyungie👽-Ha!tapi kan aku ada ternampak sorang pompuan ni berdempek dengan Jungkook dekat airport..rasanya dia stewardess..sebab cara pakaian dia tu aku tengok..

Hyeminnie💃-Hah!dia tu lah terkinja kinja dekat laki aku!

Taehyungie👽-Ohh..tapi aku tengok Jungkook macam taksuka ja..makin yeoja tu rapat dengan dia makin dia jauh sampai hampir nak langgar budak haritu..Nasib budak tu takkena gelek dengan luggage dia😂

Hyeminnie💃-kalau ada news kau bagitau aku tau Tae!

Taehyung👽-takkan aku nakbagi tau Tn.Park pulak 😌

Hyeminnie💃-gomawoooooo🐽💕

Taehyungie👽-Naeee🐒

-tbc-

Comment💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now