29❤️

102 12 0
                                    

"Seriously?!Dah tau siapa namja yg rogol dia tu?"Hyemin terkejut apabila Jungkook menceritakan hal sebenar.Sora sudah tahu sebelum dia balik lagi.

"Emm tak..Oppa taktau tapi oppa mcm takpercaya pun ada..sebab.."

"Ishh oppa ni..takbaiklah sangka buruk dgn orang..dia mestilah sedih sebab hm u know wht I mean right?"Hyemin memotong percakapan Jungkook.Pompuan mana taksedih bila virginity dia dah kena ambil tanpa rela..kan?

"Hmm..bila boleh discharge(?)rindu nak makan awak.."Jungkook tayang muka kering.Watda😶🔫

"tch!nak makan saya?!habis siapa nak masak dekat awak nanti?!nak cari perempuan lain ke?!"Hyemin berang.muka dah naik merah.haha cabar lagi haaa..

Dekah Jungkook kat situ..

"A..ani..saya gurau ajee..ishh awak ni..awak dgn omma je yg ada dlm hati saya ni tau.."Jungkook menyerabutkan rambut Hyemin.

Cute🙈💕

"Okay!I trust you..kalau awak tipu,saya cubit abs awak!"Hyemin smirk.Tertayang lesung pipit dalam dia tu..ishh cumel ja macam Bujibu Chempel

"elehh..macam boleh.."

"Hm jom lah discharge..saya bosan lah duduk sini.."

S

K

I

P

"Kalau aku pregnant aku cari kau.."Yein membutangi bajunya.

"Alahh..apa susah..gugur kan je lah..ataupun cakap je dekat Jungkook yg kau dh mengandung..kot2 dia nak bertanggungjawab enn.."tenang Jambeon berkata.

"Kau ingat dia jenis apa yang nak perempuan yg dah kotor?lagipun dia dah kahwin lah.."balas Yein sambil menjeling Jambeon menggunakan ekor mata.

"Hah!ataupun kau cakap kat bini dia yg kau mengandungkan anak dia.."

Yein memberhentikan langkahnya untuk pergi ke tandas.Dia tersenyum sendiri.

-tbc-

COMMENT LAH💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now