Sedang Jungkook dan Hyemin membeli barang² dapur tiba² ada seseorang menegur Jungkook.Jungkook memandang empunya suara itu.
"Ehh..Awak buat apa kat sini Yein?"tanya Jungkook.Hyemin sekadar menjadi pemerhati.
"I beli barang sikit..ehh ni siapa?"Yein memandang Hyemin yg tersenyum kecil padanya.
"Ohh..this is my wife,Park Hyemin..haritu saya ada bagi wedding invitation card kitorg dkt daddy awk..and your dad said awk takdpt dtg sbb awk dkt Dubai masatu.."
"Ohhh..yelahh..cantik betul wife you"puji Yein tersenyum palsu
"Like husband like wife la..AHAHAHAHA.."Hyemin smirk apabila Jungkook berkata begitu.Perasan.
"Errr..haha yela..ehh i gotta go..bye..see u next time.."Yein meninggalkan sepasang suami isteri itu.
"Sape tu?"tanya Hyemin sambil membelek² kotak susu HL yg hndak dibelinya.
"Kawan.."
"closenya.."balas Hyemin tidak melihat wajah Jungkook.
"Aikk..jelous ke?"Jungkook menjengulkan muka di hadapan Hyemin membuatkan dia terkejut.
"Ishh!tmpat public ni..agak²lahh..herrhh btw tak ada masa aku nak jelous..wekk"Hyemin meninggalkan Jungkook seorang diri di blakang.
Tanpa sedar ada orang yg menjadi pemerhati.
"Kenapa kau sanggup buat aku macam ni Hyemin?aku cintakan kau lama dah tapi kau takpernah balas cinta aku Hyemin..dengan lelaki yg taktau mana datangnya tu jugak kau kahwin..kenapa?!"kata seorang lelaki sambil menggenggam segumpal penumbuk.
Sad lifeu betul kau bruhh..sis harap kau tabah😌
-tbc-
Comment💕
YOU ARE READING
Sick Of You + jjk
Hayran KurguPark Hyemin seorang yang malas fikir tentang cinta,jodoh,lelaki or what so ever yang sewaktu dengannya.Jeon Jungkook seorang yang caring,sweet,patuh arahan family,tapi bila dah kenal betul2 memang nakal