40❤️

140 15 0
                                    

"Hei pompuan!kau bagitau Hyemin dgn Sora kan yg kau mengandung tu anak aku!?"herdik seorang lelaki yg menyergah masuk ke dlm salah satu bilik pesakit.

"Jambeon.."yeoja itu terkejut dgn kehadirannya yg seperti tidak terkawal itu.

"Ye aku!kenapa?!kenapa kau bagitau Hyemin dgn Sora yg anak tu anak aku?kau ni memang nak kena!"Jambeon melulu ke arah pesakit yg sedang baring itu dan mencekiknya.

"J..Jam..Beon..Ja..jam.."

Titt_____

Mesin nadi(?) terus berhenti.Jambeon terus berhenti dengan perbuatannya.Dia seperti kaku.Dia tidak sedar apa yg dia buat tadi.

Baru sahaja dia ingin melarikan diri,pihak hospital sampai dan menangkapnya.

"Kyahh pabbo!kenapa dengan kau ni!?"Hyemin menampar pipi Jambeon yg telah di pegang oleh beberapa orang jururawat lelaki.

"Ap..apa aku dah buat"Jambeon seperti hilang arah.matanya seperti berpinar pinar.

"Sora..Yein macam mana?"Hyemin berlalu ke arah Sora.

"Dia dah tak ada..anak dlm kandungan dia pun takselamat sebab belum cukup 3 bulan.Depa cakap baby dlm kandungan kalau sebelum 3bulan..roh belum dimasukkan lagi kan?author tak ingatlah bila..

S

K

I

P

"Dah genap sebulan Yein pergi kan oppa.."Hyemin bermain main dengan cincin perkahwinannya.

"Hm..tulah..lelaki yg cekik dia tu sekarang kat mana?"Jungkook mencicip(?) kopi panas yg dibuat oleh Hyemin untuknya.

"Dia kena hukum gantung sebab bunuh orang..hmm oppa tau tak..dia dulu kan,pernah gila dekat Min tau..since university..sampai dia kerja satu hospital dengan Min..haha lawak pulak bila ingat balik.."Hyemin tersengih sendiri.

"Dia suka chagi?kenapa takpernah bagitau?hmh!"Jungkook berpeluk tubuh acah merajuk.

"Alah..takpenting pongg..Min taksuka dia pun even dia gilakan Min.."Tangan Hyemin melingkari pinggang Jungkook.

"Oppa!janganlah bbb.."Hyemin lantas bangun dari baringnya dan meluru ke bilik air.

"Hyemin!kenapa ni?"Jungkook turut meluru ke arh Hyemin.Dia dapati Hyemin muntah muntah..Memang sebelum ni Hyemin banyak merungut yg dia sakit kepala..tapi tak ada la muntah muntah.

Sesudah Hyemin mencuci mulutnya,Jungkook memimpinnya ke katil.

'Takkan aku dah mengandung?'getus hati Hyemin dengan penuh tanda tanya.

"em..oppa..tolong teman Min pergi farmacy boleh?"Jungkook mengangguk.

-tbc-

Comment💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now