39❤️

119 16 0
                                    

"Aik..awak cuti ke harini oppa?"Hyemin menuruni tangga dan menapak ke arah ruang tamu.

"Haah..oppa off lagi seminggu.."Jungkook lantas menjatuhkan kepalanya di atas peha Hyemin sebaik sahaja yeoja itu menghenyakkan punggungnya.

"Emm..oppa..kalau Min cerita ni oppa jangan terkejut tau.."Tiba tiba Hyemin terfikir sesuatu benda yg perlu diberitahu suaminya.

"bwo?cakap lah.."Jungkook bermain dengan telefonnya."

"Ni pasal Yein..actually Min nak bagitau oppa semalam..tapi dah oppa taksabar sangat.."Jungkook melangut/naikkan kepala/lenggak(?) melihat Hyemin.Dalam hati tu rasa malu pun ada..

Jungkook berdehem seketika.

"Kenapa dgn Yein?"Jungkook bermain telefon bimbitnya untuk mengurangkan rasa malu dlm diri.Siapa takmalu weh?kau ungkit balik benda privacy yg kau sendiri buat dengan pasangan kau?kan.

"Ehmm..dia pregnant.."ungkap Hyemin sedikit teragak agak.

Pukk!

Telefon bimbit Jungkook jatuh di atas mukanya.

"Aduhhh"Hidungnya di gosok berkali kali.

"Haishh awakk ni"Hyemin mengusap usap batang hidung Jungkook lembut.

"Anak siapa?"tanya Jungkook.Dia bukan apa..takut Si Yien ni fitnah,cakap tu anak dia ka..haaa mesti Hyemin lari lagi.fuh taklarat nak meroyan dah wehh masa takdak dia..

"Jangan risau lah..tu bukan anak awak..emmm.takpe..awak takpayah fikir sangat..nanti Min dgn Sora akan uruskan sebab kitorg kenal dgn namja tu.."terang Hyemin sambil menepuk nepuk dada Jungkook.

"Hmm..awak tu jangan terlalu masuk campur sangat..oppa risau pulak"pesan Jungkook lantas mengusap pipi Hyemin lembut.

"Ara~"

-tbc-

Comment💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now