19❤️

144 12 3
                                    

"Heish krik krik nya hidup ini~ku tempuh dengan pelbagai cabaran~"

"Bhaa!"

"Oh mak kau jambeon busuk"Hyemin melatah.

"You cakap I busuk Hyemin?"Jambeon duduk di hadapan Hyemin.

"Ehh,mana ada..ni kenapa pulak?"Hyemin pura2 bermain dgn telefonnya.Takselesa bila Jambeon pandang dia macam nak telan dia hidup2 .

"Saje.rindu nak tengok crush I yg hot ni.."Jambeon wink

Ish!taksedaq kediqi punya janton!

Hyemin menggeletarkan badannya menunjukkan yg dia geli.

haa kebetulan Sora lalu Hyemin terus mengambil kesempatan.

"Err I pergi dulu..dah janji dengan Sora."Hyemin lantas berlari ke arah Sora yg berjalan menghampirinya tapi telah mengubah arah setelah Hyemin menariknya.

"Kacau line lah Sora ni!heish"Jambeon bangun dari duduknya.

Suddenly,

"Eh kejap.You kenal dengan Park Hyemin ke?"tanya seorang perempuan.

Jambeon takjadi meneruskan perjalanannya.sebaliknya dia duduk kembali.

"You siapa?"tanya Jambeon kembali sambil tunjuk muka kena jawab 10 soalan add math dlm 30 minit.

"Ohh..lupa pulak.I Jung Yein and you?"
Perempuan itu memperkenalkan dirinya.

"I Jung Jambeon.."

"Hah?Jamban?"dahi Yein berkerut kerana pelik.takkan nama dia jamban kut?at the same time dia tahan gelak.

"tak..J.A.M.B.E.O.N"Jambeon mengeja namanya.

"Ohh okay..err macam mana you kenal Hyemin?"tanya Yein pagi.

"Dia girlfriend I.Wae?"

Yein terkejut biawak+tenuk+iguana+cicak+iphone 6+iphone 7+sila meninggal.

"Jin..jinjaa?bukan ke dia dah kahwin?"ke dia curang?

'Lah tahu rupanya.alahh baru nak syok sendiri.halah minah sekor ni pongg'getus hati Jambeon.

"Err macam mana you kenal dia pulak?"tanya Jambeon kembali

"Husband dia kawan I and he will be mine one day"Yein smirk

Kepala bana apa yang kau tengah merepek ni Yein oi.Sila ke kubur lah

"What do you meant by he will be yours one day?"Jambeon tayang muka minta cuci lubang jamban dengan rambut sendiri pulak.

"I love him but perempuan yg you cakap girlfriend you tu dah rampas dia dari I!"Yein mengetap gigi.Sakit gigi ke kak?salah hospital ni.heish

"TAKPAHAM LAH BONGOK!KAU BAGI CONTACT NUMBER KAU LEPAS AKU HABIS KERJA KITA JUMPA.PAHAM DAK"Jambeon menongkat dagu.

"Nah"

--tbc--

keep vote and supporting me hokayy.annyeong.sorry lah typo ka apa author maleh nak baca kelik.hikhok.comment💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now