10❤️

163 14 2
                                    

"Minnie..husband kau kerja apa?"tanya Sora sambil mengunyah lasagnanya.

"mwolla.Dia cuma cakap yg dia takbalik sminggu ni.."Balas Hyemin bersahaja.macam takkesah ja heishh.

"Lahh..takpernah tanya ke?"Mata Sora terbuntang.habis apa yang depa buat masa dapat cuti kahwin ritu?takkan doksaja kot?macam gila jaa

"Dokkkkkk..hm alahh biarlah dia..takpenting pun."Hyemin menggigit sandwich yg dibelinya tadi.takdak perasaan ka apa minah soqang ni.

"Kepala otak hang berjambul tiga macam pakguih!wehh..kau ni waras ka tak Puan Hyemin oii?"tersedak Hyemin bila Sora cakap macam tu..siap ketuk meja lagi..nasib air kopi taktumpah atas baju dia ja..kalau dak memang la tu jugak dia suruh Sora beli baju yg sama jugak.

"Ish kau ni!dah kenapa ketuk² meja segala bagai..biarlah dia kerja apa pun..kenapa yang kau naktau sangat?suka dia ke?"Hyemin naik angin.Hambuihh oqg tanya sikit ja pongg .hm

"Lah kau ni..dia kan suami kau..takkan kau tak ambik tau langsung pasal dia?takpatut tau kau ni .kesian dia"balas Sora.kena nasihatkan sikit minah senget ni..

"Hello!aku kahwin dgn dia sbb parents aku yg paksa tau..kalau tak memang takkan lah weh!Jungkook tu pun satu!dia bukan nak bangkang..dia ckp dia serah hal jodoh ni kat parents dia..kenapa parents dia pilih aku?aku ni baik sangat ke?nakcakap baik kau sendiri pernah cakap yang aku ni jahat gila nakmati.hmh tahlah lantaklah!"

Wuishh panjangnya karangan😂

"Minnie..semua org ada kekurangan lahh..memang kau jahat tapi takdelah jahat nakmati tu..kalau tak dah lama aku arwah wehh..sebenarnya kau baik babe..aku kenal kau..kita dah kawin lebih 10tahun wehh..ehh kawan..kau takboleh nakmarah parents kau or suami kau..aku percaya..one day kau mesti akan bahagia..trust me"Sora menggenggam tangan Hyemin rapat.

Hyemin hanya melepaskan keluhan'aku takboleh naktrima dia lagi..'desis hati kecil Hyemin.

--tbc--

Comment💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now