"Chagi!"Jungkook merangkul dan memeluk pinggang Hyemin dari belakang.
"Ommo kapcagiya!"Hyemin terlepas telefon di tangannya.Telefon itu sempat di selamatkan oleh Jungkook si IronMan.wuuu^^
Bukk
"Appo!"Jungkook menggosok gosok lengannya yang dipukul manja oleh Hyemin.
"Buat lah lagi kalau nak Min mati cepat!"Hyemin menjeling Jungkook menggunakan ekor mata.
"Alahh~nak melawak aje pun..hmm ni oppa nak cakap yg oppa kena pergi Jepun seminggu.."Jungkook tidur di paha Hyemin sambil bermain hujung rambut Hyemin yang terjurai dari ikatannya.
"bila?"Hyemin menunduk untuk memandang Jungkook.
"Esok.."
"oppa ni..taktahan lah kalau macam ni sampai mati.."tubir mata Hyemin sedikit berair.
"Lah~wae?"Jungkook lantas bangun dan menatap mata Hyemin dalam2.
"Min taknak jauh dengan oppa"Hyemin menangis di dada Jungkook
"Aloh aloh..oppa pergi kerja baby,bukannya pergi bercuti..heish..kalau macam tu jom ikut oppa..nak?"ajak Jungkook.
"Hmm taknaklah..tapi oppa promise bila kat sana nanti oppa selalu call Min okay!"Hyemin menepis air matanya.
"Okay!pinky promise"Jungkook membuat simbol pinky promise supaya Hyemin menyambutnya.
---
"Mingyu..sekarang ni aku dgn Hyemin dah baik tau..dia dah cintakan aku.siap menangis lagi bila aku cakap aku nak kena tinggal dia seminggu ni.."cerita Jungkook sambil berjalan menarik luggagenya.
"wow~chukkahaeyo..macam mana kau boleh ubah dia?"Mingyu jadi curiousity
"Manalah aku tau..secara tiba2..aku bersyukur sangat weh..gilalah..baru aku tau dia manja sangat.."Jungkook tersengih macam kera baru dapat bunga okay takdak kaitan. sambil terbayang wajah isterinya.
"Wuuu~excited pulak aku nak kahwin"sambung Mingyu
"Hi Jungkook"sapa Yein entah dari mana tiba2 dah berjalan tepi Jungkook.
"eo,hi"Jungkook membalas sapaan Yein.
"Eh,aku punya hai mana?aku wujud okay"sampuk Mingyu sambil merengus.
"sebok aje kau ni.."Yein menjeling Mingyu.
"weh..aku pergi dulu lah..aku tunggu kau dlm flight jelah..menyampah pulak aku bila tengok minah ni lama2..bye..take care.."bisik Mingyu si telinga Jungkook dan berlalu pergi.
Dia memang menyampah betul dengan Yein ni kesnya sebab Yein tu flirting sikit.Gedik sangat.taulah suka Jungkook pun tapi taksedar diri lagi ke yg Jungkook tu dah kahwin?heish takpaham aku dengan perempuan ni.
Lovelyzstans or yeinstans..no bash okay..serious author kata yg author memang takship JK dgn Yein okbye.
Jungkook hanya tersengeh apabila dia mendengar bisikan Mingyu.Dia pun kurang suka dengan Yein ni sebab dia make up terlalu tebal kalah kuda cikyah tepi rumah tu.Yang nama Tipah tu..
"Err Yein..I kena stanby dah..mian.."Jungkook melajukan langkahnya meninggalkan Yein di belakang.
"Hish!kenapa kau asyik nak mengelak je dari aku hah?kau taknampak ke yg aku cintakan kau?apa yg cantik sangat Park Hyemin tu sampai kau boleh kahwin dengan dia?tengoklah!kau tunggulah apa aku nakbuat."Yein berlalu pergi dengan dada turun naik.
-tbc-
Keep supporting me yahh yall.dont frget to votes..Ilubiu💕comment💞
YOU ARE READING
Sick Of You + jjk
Fiksi PenggemarPark Hyemin seorang yang malas fikir tentang cinta,jodoh,lelaki or what so ever yang sewaktu dengannya.Jeon Jungkook seorang yang caring,sweet,patuh arahan family,tapi bila dah kenal betul2 memang nakal