30❤️

105 13 0
                                    

Hyemin POV

Aku duduk di atas sofa.Tanpa sedar aku termenung.Aku terfikir,siapa yg sent pic Yein peluk Jungkook dekat aku?Dan kenapa dia perlu hantar padahal masatu Jungkook datang cuma untuk tolong..

Ting!

Aku menilik mesej yang dihantar oleh Yein.Dah kenapa nakjumpa orang?takpuas lagi nak sakitkan hati aku ka apa diani?bij

Memandangkan Jungkook kerja harini,aku ambil keputusan untuk terima ajakan Yein taguna shizuka tu.

End POV

-Subway-

Hyemin menapak ke meja yang dihuni oleh Yein buat masa sekarang.

"Kenapa nakjumpa aku?"tanya Hyemin malas

"Alahaii..kalau ya pun duduklah dulu.."Hyemin lantas duduk.

"So,tell me now.."Yein smirk

"Dapat gambar yg aku hantar tu?"Tanya Yein tanpa ragu ragu.

Ohh rupanya karipap ikan masin ni yg hantar.

"Dapat.kenapa?"Hyemin pura pura cool.

"Kau tak jelous ke?"dahi Hyemin berkerut sedikit

"For what?sebb kau peluk laki aku?hm itu salah kau sbb kau yg menggedik peluk dia.Dia cuma--"belum sempat Hyemin menghabiskan kata kata Yein Memotongnya

"Dia tidur dengan aku."seperti terhenti degupan jantung Hyemin apabila mendengar kata kata Yein.Tapi dia sabar.mungkin Yein nak perdayakan dia?Yein kan suka Jungkook dan Hyemin tau benda tu.

"Takpayah nak tipu akulah..aku tau lah kau suka laki aku..Lagipun dlm gambar tu aku nampak ekspresi muka Jungkook pun macam marah sebab kau peluk dia."Hyemin bangun untuk berlalu pergi.Sakit jiwa duduk situ lama lama.

"Aku mengandung anak dia!"terkedu Hyemin lagi skali.

"Kenapa?kau takpercaya?takmustahillah kalau ekspresi muka dia dlm gmbar tu buat kau takpercaya yg dia dah tidur dgn aku.Lelaki mana yg nak bertanggungjawab bila dia tidur dengan perempuan lain?yang single pun taksuka lagikan yang dah ada isteri?kan?"Yein tersenyum puas lepas mengungkapkan kata katanya.

Hyemin berlalu pergi begitu sahaja.Hatinya bagi dipijak pijak oleh orang yg dia sayang.Ingat senang dia nak sayangkan seseorang tu.Sebab tulah dia malas nak bercinta sebab dia tau dia akan sakit.Lagikan nak berkahwin?Lagilah sakit sebab dah jadi milik dia tetapi dirampas.perempuan mana taksakit hati weh suami dia kena rampas.lepas tidur dengan pompuan lain pulak!kalau aku silap silap mental breakdown terus weh.

Hyemin tiada hala tuju.Yang dia tau dia nak lari jauh dari Jungkook.Dia taknak sesiapa pun kacau dia.Dia nak bebas!

-tbc-

comment pattttt💕

Sick Of You + jjkWhere stories live. Discover now