Anna pov.
Perskaicius laiska visa nakti verkiau. Pasikvieciau Candice, Kath ir Welly. Jos perskaite laiska ir prase nurimti. Bet kaip galiu nurimt as sugrioviau ju visu gyvenimus. Jie manes nekencia. As noriu pas juos nuvaziuot pasakyt kad neliudetu bet negaliu. As jiems parasysiu laiska bendra visiems.
** po 2 valandu **
Parasius laiska ji issiunciau.
** po 2 dienu **
Leyla pov.
Nuejau pasiimti laisko. Cia buvo 2 popieriai. Paemiau pirmaji ir pradejau skaityt.
** laiskas **
Sveika Leyla,
Sis laiskas skirtas asmeniskai tau. Prasau nepykt. Ir tai tikrai ne del Luke. Man Luke visada patiko sveikinu. Bet as nebegaliu naktimis verkti del laisku. As turiu jus pamirst. As tikrai panirsiu i depresija. As zinau kad sugrioviau visu gyvenimu todel kitas laiskas skirtas jums visiems. As noriu kad tu visus sukviestum ir garsiai perskaitytum. Turiu tik kelis prasymus. Nepasakyk jiems kad as Californijoje. Neskaityk to laisko viena. As manau kad man bus gerai be jusu. Be to turiu jums staigmena kad nebeliudetumet. Sekmes tau Ley.
Tavo Anna.
As apsiverkiau nes tai paskutinis laiskas. Bet nuejau visu pakviest. Jie susirinks uz valandos.
** po valandos **
Visi jau susirinke. As stengiuosi neverkt kaip ir jie.
- sveiki visi. - pradejau kalba.
- ko visus cia pakvietei? - paklause Becky.
- as zinau kad blogai pasielgiau jums nesakydama bet jus privalot isklausyt. Visa ta laika as susirasinejau su Anna. Bet neturiu nieko is jos net jos nuotraukos. As turiu tik jos laiskus. Siandien taip pat gavau laiska tik jis buvo kitoks. Ji atsisveikino su manim. Parase kad tai paskutinis jos laiskas.
- na tai as nesuprantu esmes. - Thom.
- ji prase papasakot apie jus aname laiske. As papasakojau. Siandien gavau atsisveikinimo laiska. Bet gavau ne viena laiska o du. Viena ji parase man. Ir paparase jus visus sukviesti sake kad kitas laiskas jums visiems. Taip pat sake turi jums stagmena kad jus neliudetumet.
- pradek skaityt. - paprase Arya.
** laiskas **
- Sveiki visi,
As nezinau ka jums pasakyt, kai neseniai suzinojau kad jus manes nepamirsot ir as sugrioviau jusu gyvenimus. As net nezinau ar jums idomu. Pirmiausia noriu visu atsiprasyt. Ir noriu pradet. Thom as taves prasau nepalikti Becky ir neliudekit. Jus nuostabi pora. Luke saugok Leyla. Prasau as sau neatleisiu jei jai kas nors nutiks o tau taip pat. Tikiuosi busit laimingi. Camilla, Emma, Danielle neliudekit. As labai prasau. Gigi priziurek ten visus. As tavim pasitikiu. Lottie priziurek broli. Ponia Shay labai jusu pasiilgau. Zayn ir Perrie ir toliau bukit tokie vieningi. Tikiuosi busit nuostabi pora ir turesit daug vaiku. Liam as tau atleidziu. Rupinkis Sop. Sop sveikinu tave labai labai. Jus busit nuostabi pora. Niall linkiu tau sekmes su Arya. As manau kad jus busit laimingi. Niall prasau neliudet del manes. Louis nevarzyk saves. Saugok El nes ji nuostabi. Ji geriausias dalykas nutikes tavo gyvenime. El buk laiminga. Pamirsk mane ir bukit laimingi su Louis. Saugokit vienas kita. Harry nezinau ar taves jie atsiprase uz mane ar ne betas atsiprasau tikrai. Dziaugiuos kad sutariat su Arya. Sekmes! Arya as nezinau ka tau pasakyt. Nebijok ir buk su Niall. Niall ne toks kaip as. Neliudek jei liudi. Sekmes jums visiems! Noriu jus nuramint ir pasakyt kad as laiminga ir jus neturit del manes liudet. As susiradau daug draugu. Cameron, Shawn, Dylan ir Avan man padejo. Arya ar gali patiket as radau Avan!!! Man labai labai padejo viska istverti Candice, Kath ir Welly. Ar galit patiket mes visi nezinodami susitikom ir suzinojom kad visi busim vienoj klasej ir mokysimes aktorystes. Na isskyrus Shawn. Jis bus dainininkas. Jo balsas nuostabus. Ar galit isivaizduot man patinka vaikinas! Jo vardas Zack. Jis tikras grazuolis. Na as jums pazadejau staigmena. Tikriausiailabai gailesiuos bet as nenoriu kad jusu gyvenimai butu tokie. As susikuriau nauja skype paskyra. Aisku turetumet suprast kad parasiau kaip pasivadinau ir tikiuosi suprantat jog po pokalbio paskyra istrinsiu. Na o as pasivadinau ,,annabelle''. Lauksiu jusu skambucio. Busiu su draugais nes kitaip as neistversiu.
Anna.
- pajunkit kompa greciau! - susuko El.
Ijungiau kompa ir pakvieciau Anna i draugus.
- sveiki. - pasake Anna. Ji tokia pasikeitus. Visi buvo nustebe.
- Anna! - pasake verkdamos El ir Sop.
- Negaliu patiket kad tai tu. - pasake Louis.
- Candice kur tu as tuoj apsiverksiu! - pasake Anna.
- prasau kalbekit juk tai tikriausiai paskutinis musu susitikimas.. - pasake Anna.
- Anna mes taves pasiilgom.. - verke Perrie.
- o dieve ka as jums padariau. - pasake verkdama Anna.
- Anna tu mus palikai.. - verkslendamas tare Niall.
- as turiu viena vieninteli prasyma. Pamirskit mane ir neliudekit del manes prasau. As noriu kas as ir us butumem laimingi. Bet as negalesiu buti laiminga jei jus griausit savo gyvenimus del manes. - pasake Anna.
- mes pabandysim.. -pasakem visi kartu.
- aciu ir iki. - pasake Anna.
- iki pasimatymo. - pasakem visi kartu ir pokalbis nutruko.
THE END
Stai ir pasibaige pirmas sezonas. Zinau tai didziule nesamone bet greit bus antro sezono promo. Tikiuosi dar kazkas skaitys.
YOU ARE READING
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...