27 dalis

193 8 0
                                    

Thom pov.

Daug su Anna nebendravau. Bet is Becky pasakojimu suprantu kad Anna Becky'ei labai svarbu. Becky tikrai atrode prastai. Ji liudejo. Tai va.

Becky pov.

As pasiilgau Annos. Ji buvo linksma. Kalbu lyg ji butu mirusi. Mes visi jautemes lyg ji butu mirusi. Bet po biski visi jau apsipranta. Ar bent jau bando. Lengviausia buvo tiems kurie su ja beveik nebendravo. O sunkiausia geriausiems draugams ir tevams. Suzinojau kad su seserimi ji beveik nebendrauja.

Luke pov.

Anna pazistu jau labai seniai. Nuo septintos klases. As draugavau su Arya o ji su Mark. Na Aryos as nemylejau buvau su ja nes Mark liepe. Na o kai Anna paliko Mark. Arya paliko mane ir man palengvejo. Na mes vienas kito nemylejom taip kaip Anna ir Mark. Mes gal jautem tik simpatija vienas kitam. Kai Anna ir Arya paliko Mark po kiek laiko isejau ir as. Nes Mark tapo labai agresyvus. Tai va.

Lottie pov.

As kaip ir kai kurie kiti Louis draugai nelabai pazistu Anna. Bet Louis labai krimtosi. Jis ateidavo pas mane issiuntes El pas merginas ir verkdavo. Jis issiliedavo man. Jis nenorejo to daryt salia El. Jis nenorejo kad ji dar labiau krimstusi. Jis labai myli El. As supratau kad Anna jam buvo labai svarbi. Galbut del to nes jie turi ka nors bendro?? Nezinau. Tai va.

Gigi pov.

As Anna maciau kelis kartus. Man ji pasirode linksma mergina. Tik tiek galiu pasakyt. Tai va.

Camilla pov.

Anna man visada patiko. Kartais budavo uzsispyrusi. Oi ta Anna. Mes butume turejusios tiek nuotykiu. Bet ji isvyko. Gaila. Visi liudi. Tai va.

Emma pov.

Anna. Anna. Ji visiems ka nors reiskia. Man ji reiskia drauge, patareja galbut net seseri kurios niekada neturejau. As noreciau sutikt ja ir pasikalbet su ja prie kavos. As paklausciau kaip jai sekaa ka ji veike ar ji laiminga. Kur tu Anna?

Danielle pov.

Anna buvo visu drauge ir patareja. Ji buvo zmogus prajuokinantis ir net isgasdinantis visus. Ji isgasdino net Harry. Man iki siandien vis dar atrodo tai kaip bajeris. Bet tai tiesa. Kodel ji isvyko? Juk ji turejo griauti Harry gyvenima. Ir praskaidrint musu nuotaika. Bet ji isvyko. Tai va.

Shay pov.

Anna atvyko pries gerus 2 menesiu bet jau po menesio isvyko. As pamilau ta mergina kol ji gyveno mano namuose. Ji Aryos drauge. Ji man negiminaite. Bet as norejau jai padet. Pamilau ja kaip dukra. Man ji tapo kaip Arya. Annai isvykus Arya ir Harry daug bendravo. Jie kalbejosi apie Anna. O Arya manau isimylejo Niall. Bet ji bijo ji priimti. Ji bijo vel prarasti zmogu kuri myli ir kuriuo pasitiki. Ji jau prarado Anna. Jei prarastu dar Niall ir Harry ji neistvertu.

Leyla pov.

Anna buvo mano paciente. Pirmiau. Paskui mes tapom draugemis. Daugiau nei draugemis. As labai myliu Anna ir be jos neistverciau.

Their Life History (I)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt