25 dalis

226 8 0
                                    

Kaip ir sakiau bus Annos draugu pozicijos.

Welly pov.

As Annos drauge. Labai ja uzjauciu del to ka jai padare tas kvailys Mark. Anna pamilau kaip seseri nors mes pazistamos tik menesi. Susipazinau su Anna, susipazinau ir su kitais draugais. Musu grupele is 8 zmoniu. Kai susipazinau su Anna ji jau buvo ta saltoji Anna. Man liudna del jos. Jos drauge galima sakyt ja isdave. O Mark sugriove gyvenima. Tai va.

Kath pov.

As esu Annos drauge. Man nesiseka mokslai. O meilej tuo labiau. Abu vaikinai mane paliko. Na gerai abu as palikau. Bet jie patys prisiprase. Jei juos rasciau uzmusciau. Taip as negailestinga. Tokia tapti man padejo Anna. Mes visos zinom visas viena kitos paslaptis. Kai susipazinau su Anna buvau ka tik issiskyrus su buvusiu vaikinu. Taigi kaip ir ji esu bejausme. Tai va.

Candice pov.

As esu Annos drauge. Bet ji turbut manes nekencia nes ja daznai erzinu. O gal kencia?? Anna mums visoms labai padeda. Nes ji daug ka patyrus. Ji labai iskaudinta. Na bent jau buvo. As nezinau ka ji dabar jaucia. Ka galvoja. Ko nori. Anna mums papasakojo ir apie poksta Harry. Pries isvykdama. As manau kad Annai jis patinka. Ar bent jau patiko. Sunkiausia jai buvo pamirsti Harry ir Arya. Tai va.

Cameron pov.

As Annos draugas. Bent jau taip manau. Man Anna atrodo linksma ir jai jos nepazinociau sakyciau jos gyvenimas tobulas. Bet ja pazistu ir ji patyrus daug blogo. Jos gyvenimas nera tobulas. Tad ji kaip kokia vamppyre is TVD atsisake jausmu. Gal ji ir yra vampyre? Nezinau. Reiktu paklausti jos. Juokauju. Neklausiu dar nuzudys. Ne juokauju. Ir vel. Tai va.

Shawn pov.

As Annos draugas. Anna amzinai giria mano balsa. Na man jos balsas yra tobulas. Anna nuostabi drauge. Bet sakyciau ji visiskai niekuo nepasitiki nes zmogus kuriuo pasitikejo besalygiskai ja kaip ir isdave. Kas per zmones. Zinot po Annos pasakojimu net nenoriu i ta Londona. As labai pasitikiu draugais ir bijau kad jie mane isduos kaip ta mergina isdave Anna. Tai va.

Dylan pov.

As Annos draugas. Manau jai buvo labai sunku. Mes susipazinom kavineje pries pusantro menesio. Ji pasirode man tokia iskaudinta todel priejau prie jos ir suzinojau jog ji nori but aktore kaip ir as. Tuo metu suzinojau kad ji lankys ta pati universiteta ir kad gyvens cia Californijoje. Anna puiki drauge. Dziaugiuos kad susipazinau su ja ir per ja susipazinau su tais bukaprociais. Tai va.

Avan pov.

As esu Annos draugas. Mes pazistami jau labai seniai. Susipazinom 5 klaseje. Mes buvom geri draugai. Bet tada ji susipazino su Mark ir tais isdavikas. Taip pat susipazino su Arya. Tada jie liepe jai mane pamirst ji nenorejo. Bet mylejo Mark. As ja supratau nes mylejau viena mergina Alex. Todel isvykau o dabar mes vel bendraujam ir net mokysimes ten pat. Tai va.

Anna pov.

As cia susiradau daug draugu. Suradau Avan ir mes vel draugai. Myliu savo drauges ir draugus. Bet jie visi man siek tiek primena anus draugus. Ana diena maciau viena vaikina. Suzinojau kad jis yra Zack. Jis grazuolis. Tiktu man. Idomu ar geras lovoj. Ir apie ka as manau?? Jo as isprotejau. Tai va.

Na gerai si dalis buvo ilgesne. Suzinojot kaip kai kurie susipazino. Ka jie mano apie Anna? Ka galvoja? Ar dziaugiasi su ja susipazine?
Kita dalis bus draugu is Londono pozicijos. Bus Aryos, Harry, Louis, El, Sop, Liam, Perrie, Zayn ir Niall pozicijos.

Their Life History (I)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora