-Tak bež už! Ochvíľu nás čaká obed a poobede sa musíme pripravovať na bál!- hnala ma preč z izby Emily.
-Bolo to nutné? Zajtra nás napadne Temná!- vykrúcala som sa.
-Ak to má byť môj posledný večer, tak si ho chcem naplno užiť!- oponovala.
-Emily si nepoučiteľná!-
Odišla som z jej izby.
Rozhodla som sa ísť do knižnice a študovať obranné kúzla kým môžem.Po únavnom čítaní a skúšaní kuziel som sa vybrala na obed.
S Willom som sa odvčera nestretla a určite sa mi aj vyhýbal.Prišiel čas sa pripraviť.
Osprchovala som sa a nalíčila.
Vošla som do šatne a hľadala vhodné šaty.
Napokon mi padli dooka čierne dlhé s čipkami.
Obliekla som si ich. Áno. To je ono.Emily
-Kedy už konečne príde tá kôpka negatívnej energie,- nedočkavo som naznačila Erikovi, že by mal ísť za Sam.
-Jasné, pochopil som, odchádzam,- zasmial sa a odišiel cez halu plnú ľudí.Muzikanti hrali na hudobné nástroje. Momentálne prevládali husle.
-Smiem prosiť?- kľakol si predomňa Jack.
-Ach, keď musím.- povzdychla som si.
-Dnes je tu veľmi príjemne. Ľudia sa bavia,- hovoril pridržajúc si ma tesne pri tele.
-To áno, som rada. Len mi tu chýba Sam, protestovala proti plesu,- zrak som uprela do dlážky.
-Emily,- láskavo povedal,- totiž...Kkráľovná... Ja.. .ehm..ospravedlňujem sa.-Aké milé keď kokce.
Jacka som spoznala ako prvého keď som sem prišla. Roky ma chráni a sme veľmi dobrý kamaráti.
Veľmi ho mám rada.. Niekedy až myslím, že možno viac ako kamaráta.
Z jeho strany to vnímam rovnako, no nič nechcem náhliť a tak nechávam všetko plynúť. Možno raz bude mojím kráľom.-Jack, oslovuj ma Emily...Vravela som ti to už mnoho krát,-usmiala som sa naňho.
-Ttak dobre,- opätoval úsmev.
-Pozri, tam je Samantha,- uprela som naňu pohľad.Akurát sa hudba končila a on ma ohol v páse. Zakončili sme tanec grandiózne a vychutnali si potlesk.
Jack sa poďakoval a odišiel niekam do davu.-Ahoj Emily,- prišla ku mne Sam.
-No konečne! Už som ťa šla hľadať!- karhala som ju.
-To ti neuverím, vyzerá to, že si si to tu dosť užívala,- doberala si ma.
-Poď si sadnúť, hrozne ma bolia nohy,- odfúkla som si a namierila si to rovno k trónu.Samantha
Chvíľu sme sa len tak rozprávali a popíjali šampanské. Hovorila som jej o mojích nových kúzlach a o zajtrajšku.
V tom ma ale náhle prerušil hlas a keď som sa otočila smerom odkiaľ prichádzal, zabehlo mi.-Smiem prosiť?- ozval sa Eddie.
-Eddie?!-vypleštila som oči.Bol to ten barman zo včera. Mal na sebe krásny oblek a vyzeral akokeby tu žil roky. Akoby bol odtiaľto.
Čo dočerta...
Tváril sa rovnako zaskočene.-Uhm...Áno..Eddie...uhmm??- zakoktal sa.
Zjavne zabudol moje meno. Jasné, najprv sladké slová a o hodinu to isté povie druhej.
-Samantha...- pripomenula som sa mu.
-Áno jasné, Samantha. Smiem prosiť?- podal mi ruku.Prijala som ju. Ale len zo slušnosti...Samantha..ozvalo sa svedomie...Oukej áno...aj kvôli tomu, že sa mi jednoducho páčil..
-Ako je možné, že sa vidíme?- nechápala som stále.
-No...Som odtiaľto,- hľadal slová.
-Je toto možné? Aká náhoda!- žasla som stále,- Som hrozne rada.-Oprela som si hlavu o jeho rameno a ďalej som sa len nechala ním viesť.
Tancovali sme bez slova asi desať minút, keď v tom sa odomňa odlepil.
-Musím nachvíľu odísť, hneď som späť,- usmial sa sladko.
Pustil ma a odišiel smerom k terase ktorá viedla do záhrady.
Pozerala som sa za ním až kým mi neušiel z dohľadu.-Sam, prosím nepribližuj sa k nemu. Je zlý!- odzadu sa ozval Will.
Otočila som sa k nemu.
-Už zasa?! Môžeš s tým prestať? Správaš sa ako malé dieťa, len kvôli tomu, že sa my dvaja jednoducho k sebe nehodíme...-vyprsklo zo mňa.
Nikto síce nič nepočul. No on sa zahanbene zatváril a odtackal sa za Lukom a Jackom.
Asi som to prehnala...
-Som tu, zlato,- zakričal Eddie.
-Chválabohu,- tešila som sa.
-Chýbal som ti?- vyplazil jazyk.V tom všetky dvere a okná buchli s hrozným rachotom a zatvorili sa. Ľudia stŕpli.
Eddie si zatvoril oči,zlomyseľne sa uškrnul a vystrel pri tele ruky.Odstúpila som od neho.
Halou sa vznášal vzduch plný napätia a strachu.
Z Eddieho vyšľahol zelený plameň. Začal sa smiať na plné hrdlo. Keď otvoril oči mal v nich plamienky zelenej a žltej.-Čo to dočerta!- zamračila som sa.
-Strážkyňa!- usmial sa,- Myslela som si, že táto chvíľa snáď nikdy nenastane.-
-Čo si zač?!- skríkla som.
-Pani Temnôt!- zvrieskol,- ale kľudne mi môžete vravieť aj Kaizen.-Opäť sa TO začalo smiať. Zakrila som si uši. Okná popukali. Všetci tŕpko prikrčupeme pozerali, čo sa bude diať ďalej. Nikto sa neopovážil ani len žmurknúť.
-Ale dosť bolo srandy. Prišla som, po Lilith,- dopovedal odporným piskľavým hlasom a vykročil smerom k Em.
Stála som tam ako prikovaná a jediné na čo som sa zmohla bolo otočiť svoju hlavu smerom k Em.
-Najradšej by som ťa zabila, áno,- prešiel jej prstom po líci,- Ale to by nebola taká zábava. Nie milá Lilith- strhol jej náhrdelník z krku.
Em zasyčala od bolesti.
-Mám omnoho lepšie plány! Keď zabijem všetkých štyroch predstaviteľov krajín a vyrieknem ako právoplatný vodca, meno krajiny. Až vtedy, ovládnem zem a bude to MOJA ZEM. Teraz, ťa vložím do tejto perly v náhrdelníku, odkiaľ nebudeš môcť výjsť. A až nastane úplné zatmenie o desať dní,zasadnem na trón a nikto mi v tom nezabráni!-
Zovrel náhrdelník tuhšie a niečo si mumlal popod nos. V tom sa Emily začala premieňať na prach ktorý vstúpil do perly na jej náhrdelníku.
-Nie!- zvrieskla som a bežala smerom k Eddiemu.
Vystrel ruku a pleskol ma o zem.
Luke,Will a Jack spoločne zaútočili.
Nebolo to veľmi úspešné no Eddie pustil náhrdelnik a tak padal na zem.
Vzduch! Zachytila som ho a neprešla ani sekunda a mala som ho v ruke.-Odíď! Okamžite! Vykášli sa na ten náhrdelník!- vrieskal sám na seba.
Stúpol zo zeme do vzduchu a rozplynul sa v hmle.
YOU ARE READING
Strážkyňa Živlov |PREBIEHA KOREKCIA|
FantasyPrvé pravidlo strážkyňe: Nezamilovať sa. ..... Pomaly som otvorila oči. Hlava ma neskutočne bolela. -Kde to som?- nahlas som si kládla otázku. -Neboj. Dosť ďaleko od priateľov. Všetci sú mŕtvy a ty budeš čoskoro tiež,-uchechtla sa. Chcela som jej...