-Zem!-skríkli sme obe naraz.
A zo srdca vyšiel zelený prúd energie.-Tak na čo čakáš idiot! Zabi strážkyňu- prikázala Eddiemu.
Bolo vidno, že to nezvládala. Taký náboj energií už dlho zvládať nemohla.
-Vyzívam pánov temnoty, nech zdolajú hranice tmy a vyjdu na zem aby mi pomohli tento svet zničiť,- vzniesla sa do vzduchu.
Vzduch! Vyžarovala zo mňa energia posledného živla.
Jej oči odrazu stmavli. Posadla ju temnota.
-Prikazujem ti zabiť Strážkyňu,-povedala úplne divným hlasom.
Eddie na mňa otočil hlavu. Jeho oči boli žlté. Mal pohľad dravca. Nemohla som nijako ustúpiť inak by sme ju zabili.
Šiel ku mne pomaly. Ako keď sa mačka blíži ku svojej koristi.
-Eddie prosím! Nerob to!- prosíkala som.On pootvoril ústa a mal vycerené zuby.
-Eddie! Prosím! To som ja! Samantha! Čo tvoje slová, že nechceš byť zlý!?- vrieskala som po ňom.Bol už nadosah, keď v tom oči zabijaka zmizli a objavili sa jeho oči plné lásky a pochopenia a ja som vedela, že to sú oči ktoré milujem. Milujem aj nenávidím zároveň.
Obrátil sa na Kaizen a zavrčal,- Waquari.-
Z jeho tela vybleskol biely lúč.
Bol to on!! Moj spoločník duše, waquari. Duša ktorú jedinú som mohla vo svojom živote milovať.
-Toto nieje koniec! Ja sa vrátim! A zabijem vás všetkých. Nezabudni Samantha, že mám ešte Luka!- zvrieskla a z posledných síl zmizla v temnote.
Všetci traja sme spadli na zem z toho náboja energií. Bola som neskutočne unavená a chcelo sa mi spať. Oťažievali mi viečka.
No strhla som sa.Nie, nie ...nesmiem zaspať!
Ťarbavo som sa presunula k jazierku.
Strhla si náhrdelník a namočila ho do vody.
-Noták!- nervózne som povedala.
-Sam, už je neskoro,- chytil ma za rameno Eddie.
V tom som pocítila náboj. Odrazu som vnímala aj jeho pocity. Boli sme akosi prepojení. No nič to nemenilo na tom, že ho nenávidím. Alebo teda, chcem nenávidieť!
-Na nič nieje nikdy neskoro! Daj mi pokoj! Vypadni!- zvrieskla som po ňom.
-Ale veď sm...- nestihol dopovedať vetu.
-Je mi to fuk! Ty za to môžeš! Jedine ty! Ty a tá tvoja sprostá sestra! Nenávidim vás! Zabili ste mi kamarátku!- vrieskala som po ňom.On odomňa cúvol. Premenil sa na draka a letel preč.
Cítila som jeho smutok.
-Och!- vzlykla som. Bola som zničená.
-Prečo ja!? Chcem...- nestihla som dpovedať.
-Strážkyňa! Si pri strome sĺz! Dávaj si pozor na svoje slová! Svet bez teba by neprežil dlho!- karhala ma dračica.Prešla k stromu vytrepala sa hore po ňom a opäť zaspala.
-Emily, je mi to tak hrozne ľúto!- vzlykla som a tuho som držala jej prívesok v ruke.
Slza mi padla do potôčika.
Neviem prečo mi napadlo, že sa utopím a tak som vošla do vody. A plakala nad všetkým aká som neschopná.-Hej? Čo to robíš?- ozval sa Emin hlas.
-Práve sa idem zabiť, pretože som najhoršia strážkyňa aká tu bola,- klopila som hlavu smerom do vody.-Najprv sa prosím ťa otoč a potom niečo rob,- vyzvala ma.
Otočila som hlavu a vtráve v tureckom sede sedela Emily.
-Ty žiješ!- zvrieskla som.
THE END 1. ČASTI :)
Pokračovanie knihy nájdete pod názvom:
/Alebo na mojom profile :)Strážkyňa živlov: dračia pomoc
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️‼️Dávam do pozornosti, že píšem nový fantasy príbeh, preto nevahajte a prečítajte si novú dobrodružnú story😍 ODVRÁTENÉ STRANY ‼️
KAMU SEDANG MEMBACA
Strážkyňa Živlov |PREBIEHA KOREKCIA|
FantasiPrvé pravidlo strážkyňe: Nezamilovať sa. ..... Pomaly som otvorila oči. Hlava ma neskutočne bolela. -Kde to som?- nahlas som si kládla otázku. -Neboj. Dosť ďaleko od priateľov. Všetci sú mŕtvy a ty budeš čoskoro tiež,-uchechtla sa. Chcela som jej...