časť 21.

573 52 2
                                    

Videla som tmavú miestnosť.
V polo šere som rozpoznala Lukovu tvár.
Nebolo vidno žiadny nábytok iba pár reťazí .
V tom sa otvorili dvere a do dverí vstúpila Kaizen a za ňou neaký chlap.
Zaostrila som oči. Bol to Eddie.
Pichlo mi pri srdci.
-Tak čo húsenička? Budeš rozprávať?- zaškerila sa,-Nebudeš? Tak dobre. Budem ťa mučiť,-Len tak mimochodom prehovorila a začala sa smiať.

Natiahla ruku a z rúk jej začala unikať zlá sila.
Pomaly sa zelená energia vpila do Luka. Začal mierne stonať.

-Kde je!?- zvrieskla.
Luke začal stupňovať stonanie až napokon vrieskal od bolesti.
-Prestaň! Stačí!- zvrieskol Eddie na Kaizen.
-Nie braček budem robiť to, čo mi ide najlepšie! Spôsobovať bolesť.-psychopaticky sa rozosmiala.
Braček!? Oni sú súrodenci!?
-Dosť!-postavil sa medzi Luka a Kaizen.
-Ty sa opovažuješ!? Zabudol si kto ťa ovláda!?- vyhrážala sa,- Ustúp! Úplne si moje plány spackal už vtedy,keď si sa s ňou poznal!- zvrieskla.
-Do toho ťa nič nie je!- strhli hádku,- Mala si ju nechať na pokoji. Vyčleniť si určité územie a dať pokoj ostatným!-
-Ale ja nechcem len malé územie! Chcem ovládať celý svet!- argumentovala.
-Tvoja sila je nebezpečná a nekontrolovateľná!-
-To je vynikajúce. Zatiaľ viem manipulovať len s tebou pretože si moja krv. No predstav si, o 11 dní sa celá energia a sila prenesú z celej krajiny na mňa! Vykonám posvätný čierny rituál a budem nezastaviteľná,- smiala sa.
-Niesi normálna! Zničíš celý svet!- protestoval Eddie.

V tom za zvalil v kŕčoch do kĺbka a začal skuvíňať.
-Zmocníme sa spolu celého sveta!- zdvihol len hlavu a z jeho očí iskrila zlosť a nenávisť.
-Tak sa mi to páči braček,- odvrátila od neho zrak.
-Za toto ťa nenávidím! Si beštia!- premenil sa na draka.
-Ďakujem,- zalychotilo jej to ,- ty si tiež taká menšia beštijka,- spoza kútikov sa opäť usmiala.

Stál pri nej čierno-zlatý drak. Len zafunel a odišiel. Eddie dobre vedel, že proti nej nemá šancu.

Kaizen sa zamerala na Luka. Zdvihla ruku a ďalej ho .....

-Samantha?- ozval sa Will,-všetci si už šli ľahnúť. Choď aj ty.-

Mám im to povedať? Čo ak Luke zomrie... druhý krát by to bolelo ešte viac.
Musím sa sústrediť na záchranu Emily.
Odpusť Luke.

Prebrala som sa z myšlienok,-Áno, idem.-

Snívali sa mi, že ma drak roztrháva kúsok po kúsku. Trvalo to večnosť.

10 dní do zatmenia

Po pár hodinách sme došli až k modrému lesu.
-Dávajte pozor. To je les nočných elfov,no toto je časť kde žijú skôr lesné panny z rasy nočných elfov. Žijú samé. Je to komunita elfiek ktoré sa zaprisahali ich svätyni. Vedia byť nebezpečné,- upozornila Thef.

-Počuli ste? Dávajte pozor. Nepotrebujeme stratiť ďalšiehi z nás!- ozval sa Will.

Pomaly sme vkráčali do lesa. Will a ja sme šli prvý. Erik a Thef za nami a úplne na konci Jack.
Nič nezvyčajné,ibaže les bol celý modrý-tráva,stromy,listy...Úplne všetko.

Niečo zašušťalo.

-Stojte!- prikázal Will a ruku vystrel ku mne na znak státia.
Automaticky sme sa všetci k sebe pritísli, vytasili meče a každí hliadkoval na určitom zornom poly.

-Počujete to?- začudovane sa opýtal Erik.
-Ticho,-prikázal Will.

Stáli sme napäto v kruhu. Spoza stromov sa ozývali kroky ktoré smerovali k nám.

-Ruky hore!- zvrieskol ženský hlas.
Spoza stromov sa vynoril húf žien-modrých nočných elfiek.

Ahojte ! Je tu zasa ďalší kratší diel :) chcem sa opýtať ako si myslíte,že dopadne Luke? Zachránia ho alebo zomrie? Stihnú sa vôbec dostať k stromu sĺz? A zamiluje sa napokon niekedy Samantha ? :)

Strážkyňa Živlov |PREBIEHA KOREKCIA|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora