2. Část

153 11 3
                                    

Poté co jsem dotancovala před mím zrcadlem, jsem se rozhodla jít něco zakousnout. Seběhla jsem dolů ze schodů, běžela do kuchyně, otevřela ledničku a tam- JÍDLO! Byla jsem štěstím bez sebe. Vybrala jsem si petržel, mrkev , rajče a mozzarelu. Snažila jsem se z toho udělat salát a dopadlo to celkem dobře, když jsem do toho přidala pepř a sůl. A taky to dobře chutnalo. Když jsem snědla můj salát, šla jsem za mamkou, jestli mi nedá nějaký ty prašulky, že bych si zašla někam sama. Dala mi stovku, hold se s tím budu muset smířit. Oblékla jsem si černočervenou kostkovanou košili , černý roztrhaný džíny, Vannsky a vyrazila jsem ven. Řekla jsem si, že by bylo dobré si jít koupit nějakou sváču na cestu, i když jsem absolutně nevěděla, kam bych tak mohla jít. Nom, první jsem šla do krámu a koupila jsem si džusík a nějaký ten donut. U pokladny seděla moje příbuzná, ale slevu mi nedala :( . ¨Sakra¨ řekla jsem si v hlavě, když jsem doma zapomněla sluchátka. Běžela jsem rychlostí světla domů pro mého miláška. Já prostě nevydržím víc než 2 hodiny bez hudby. Zase Trap Nation. Jetta I'd love to change the world. Topovka. Šla jsem přesně s rytmem hudby, a kvůli tomu jsem vůbec nevěděla kam jdu. Prostě jdu a BUM. Les. Tak jsem neváhala a šla jsem vnitřkem lesa. Stromy byli nádherně zbarvené, čerstvý vzduch a klid. Uprostřed lesa byla tůňka s mírným vodopádem a ostrůvkem u prostřed. Bylo to nádherné místo. Přímo magické.  Přeskočila jsem z okraje tůňky na ostrůvek a začala jsem přemýšlet o tom, jaké by to asi bylo být nějakým stvořením. Třeba drakem či tak něco. Zadívala jsem se na můj odraz ve vodopádu. Cítila jsem se volná. Byla jsem šťastná, že jsem narazila na tak klidné místo, o kterém jsem celou tu dobu, co tu bydlím, nevěděla. Miluji takováhle místa. Dá se na nich luxusně přemýšlet. Přímo teď přemýšlím nad tím, jak se bude jmenovat moje morčátko. MÁM TO! Blacky:33 Nic lepšího mě nenapadlo. Konečně vím jak se bude jmenovat. Chtělo se mi spát, byla jsem strašně unavená. Ale nemohla jsem. Musela jsem si užívat toto krásné, uklidňující místo. ¨Crrrrrrrr!!¨ ¨Kdo mi k sakru volá ?! Máma.¨Zvedne telefon ¨Prosimtě kde jseš ? Udělala jsem večeři tak buď v čas doma, aby ti to nevystydlo ¨¨Dobře mami, už jdu ¨. Přeskočila jsem ostrůvek a běžela jsem domů se najíst. Ťukám na dveře a přijde mamka. Svléknu si boty, běžím se převléknout a rychlostí blesku běžím ke stolu. Mamka podává jídlo... Osudová chvilka toho, co to bude k večeři..... ¨Čínské nudle od maminky! ¨ Málem se rozbrečela radostí. Neváhala a pustila se do jídla. Za necelé 3 minuty to snědla a chtěla si přidat, a taky že přidala. Mamka se jí poté zeptala , jako každá maminka ¨A kde pak jsi byla Rebecco ? ¨ ¨Nooo...¨ nechtěla jsem to mamce říct, tak jsem něco začala blábolit ¨Byla jsem venku s Jess a byli jsme v parku ¨Snad to mamka nepozná že jí kecám, u mě to jde vždy poznat ¨Tak to je super¨odpověděla a pokračovala ¨Jo a jinak, zítra budeš mít dům na starost sama, jedu s tetou Lorence na nákupy do sousedního města a budu tam asi až do rána. Nechtěla bys tam něco koupit, třeba na sebe, či tak něco ? ¨¨To je v pohodě mami, něčím mě překvap ¨ Nahodila jsem krásný úsměv.

Konečně hotovo lidičky..!!! xDD Moc vám děkuji za 160 reads !! Je toho strašně moc a moc moc moc vám za ně děkuji. Snad se vám to bude líbit až do konce této knihy, a slibuji, že to bude čím dál lepší.

Deidara <3

Dračí Královna Kde žijí příběhy. Začni objevovat