Ειμαι η Μαρα. Παω πρωτη ηλικιου δηλαδη σε λιγες μερες θα παω αφου δεν εχει ξεκινησει ακομα το σχολειο. Ειμαι αρκετα κοντη (1.52) και εχω λιγα κιλακια παραπανω δεν ειμαι χοντρη αλλα ουτε και λεπτη ειμαι αναμεσα με λιγη κλησει στο χοντρουλα! Εχω καστανοξανθα μαλλια (μακρια) και για τα ματια μου δεν εχει δημιουργιθει ακομα ονομασια χρωματος γιατι εκει γινετε ενας αχταρμας (μονο οσοι ειστε original ελληνες λογικα θα καταλαβατε αυτη την λεξη) εχουν μεσα καστανο σκουρο πρασιο και καπως γαλαζιο αλλα εγω για να μην λεω ολο αυτο οταν με ρωτανε λεω καστανα.Μενω στην Θεσσαλονικη. Δεν συμπαθω και πολυ τα μαθηματα και γενικα το σχολειο και εκει κανω παρεα με πολλα ατομα αλλα φιλοι μου ειναι μονο ενας δυο γιατι, δεν ανοιγομαι ευκολα και ακομα και αυτοι οι φιλοι μου δεν τα ξερουν ολα για εμενα.
____________________________________________________________________________________________
Η πρωτη μερα για το ληκιο ξεκινησε με τον χειροτερο τροπο....το κωλοξυπνητητι😩
-Μην με ξυπνας απ'τις 6..
-Αν δεν θες να σε ξυπναω μην με ξυπνας και συυ
-Πριν ακομα ο ηλιος να φεξει
-ΣκασεΤο εκλεισα και σηκωθηκα. Ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι εβαλα αυτο το ξυπνητηρι αλλα βαριεμαι να το αλλαξω. Ναι βαριεμαι να κανω σχεδον τα παντα.. πηγα στην κουζινα για να ακουσω τα συνηθισμενα λογια της μανας μου..
Μαμα -Καλημερα κοριτσι μου
Εγω -Καλημερα μαμα
Μ- Λοιπον θα εισαι καλο κοριτσι δεν θα αντιμηλας στους καθηγητες σου φετος μου το υποσχεσε;
Ε- Ναι μαμα καθε χρονο τα ιδια λεμε και δεν κανω τιποτα απο αυτα
Μ- Δεν εισαι και το αγγελουδι της ταξης
Ε- Ναι ναι, ειπα και πηγα προς το δωματιο μουΣτην οικογενεια μου ειμαστε 4 ατομα ο αδερδος (μικροτερος) μου εγω και οι γονεις μου. Δεν ειμασταν τοσο τυχεροι και εχουμε αρκετα οικονομικα προβληματα και ο αδερφος μου εχει σοβαρο προβλημα υγειας. Αφου δεν τα βγαζουν οι γονεις μου περα δουλευω και γω σε μια καφετερια και αρχισα να δουλευω απο οταν ειμουν 13. Καταταλα ειμαστε μια φυσιολογικη οικογενεια και αγαπαμε ο ενας τον αλλο.
Τελος παντων πρεπει να ετοιμαστω και δεν ειναι ευκολο!
Τελικα κατελιξα στο να βαλω ενα μαυρο τζιν τα σουπερ σταρ μου και μια μπορντο μπλουζα. Ετσι ντινομαι παντα δεν θα κανω τιποτα ιδιαιτερο σημερα για την πρωτη μερα! Βουρτσισα τα δοντια μου χτενισα τα μαλλια μου και ξεκινησα για το σχολειο..Μολις εφτασα και για να ειμαι ηλικρινεις εχω αγχος.. και το ποδι μου τρεμει(αυτο γινεται παντα οταν εχω αγχος). Μπηκα στην αυλη χερετισα καποια παιδια που ηξερα απο το γυμνασιο και προσπαθουσα να βρω μια απο τις φιλες μου.
Επιτελους βρηκα την μια. Την Σοφια και οπως παντα μιλαει με ενα αγορι, μωρε δεν θελω να τις το χαλασω αλλα θα το κανω ο πρωτος θα ειναι ή ο τελευταιος.
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...