Με πιανει απο το χερι και με κατευθυνει στο αμαξι του υποθετο.
Και ναι! Στο αμαξι του με πηγενε.
Μπηκαμε μεσα και ξεκηνισαμε. Σημερα θα περασουμε πολυ ωραια. Ταιριαζουμε εμεις οι δυο οχι μονο για τα κοινα ενδιαφεροντα, που βασικα ποστευω πως εχουμε παραπανω διαφορες απο οτι ομοιοτητες, αλλα γενικα κανουμε πολυ καλη παρεα.Α- Λοιπον μικρη θα σε παω σε ενα μερος που θα το λατρεψεις, μου λεει με πολυ σιγουρια.
Μ- Και πως εισαι τοσο σιγουρος;
Α- Ειμαι, λεει μονολεκτικα.
Μ- Νταξει, αλλα θα μου πεις τι ειναι αυτο το μερος;
Α- Τσουκ, μου λεει και απομακρινει το βλεμα του απο το δρομο και κοιταει μενα. Και φυσικα μου χαμογελαει. Καθε φορα που το κανει νομιζω οτι θα πεθανωωω😱😱
Μ- Καλααα, του λεω και του χαμογελαω και γω.Σε 15 λεπτα φτασαμε. Παρκαρε το αμαξι και βγηκαμε εξω. Κοιταω τριγηρω και ειμαι σιγουρη οτι δεν εχω ξανα ερθει εδω.
Μ- Τι ειναι εδω;
Α- Θα δεις. Ελα μαζι μου, μου λεει και μου πιανει το χερι τραβοντας με μαζι του εκει που μας πηγενε.Μου αφησε το χερι και ειχαμε παει σε ενα ποταμι με δεντρα. Ειναι πολυ ωραια.
Μ- Ειναι πολυ ωραια.
Α- Το ξερω. Να σου πω, πινεις αλκοολ, οπα τωρα με ρωτησε την καλητερη ερωτησηηη!!! Ναι η αληθεια ειναι πως πινω πολυ αλκοολ το λατρευω αλλα το αγαπημενο μου ειναι μπυρα και βοτκα...😵😵😵
Μ- Εεμ ναι λιγο, του ειπα ψεματα γιατι δεν θελω να ξερει οτι μπορει πολυ ευκολα να με μεθυσει και να με κανει οτι θελει μετα.
Α- Μπυρα πινεις; , ναααιιιιιιιιιιιιιιιιιιι😃😃😃😃
Μ- Λιγο, παλι ψεματα.
Α- Παω να φερω.
Μ- Εμμ.. ποσες εχεις;
Α- 1 κασα. Θες να μην την φερω ολη;
Μ- Οχι οχι, ολη φερτην. Εε να μην πανε και χαμενες οι μπυρες.
Α- Καλα παω να την φερω.
Μ- Οκ.Τωρα που ο Αντωνης λιπει εγω περπεταω τριγυρω για να δω το μερος. Ειναι πολυ ομορφα. Παραξενευομαι που ξερει αυτο το μερος ο Αντωνης. Εγω περιμενα να πηγενει συνεχεια σε κλαμπακια, σε καφετεριες και τετοια. Οπ ερχεται. Με τις μπυρεεεεςςς😍😍😍😍😍😍😍.
Α- Τις εφερα.
Μ- Ωραια, του λεω και πιανω μια μπυρα οπως και αυτος.
Α- Θες να στην ανοιξω, με ρωταει και τον κοιταω ανοιγοντας την μπυρα μου.
Μ- Μηπως θες να στην ανοιξω εγω; τον ρωταω ενω τον βλεπω να πιανει το καπακι.
Α- Κατσε να προσπαθησω, μου λεει και το ανοιγει με μια κινηση.Α- Ελα παμε να κατσουμε.
Μ- Που;
Α- Εδω, μου λεει και μου διχνει ενα δεντρο στο οποιο θα μπορουσαμε να κατσουμε. Ανεβαινει ο Αντωνης αλλα μαλλον δεν σκευτηκε ενα πραγματακι. Πως εγω δεν φτανω με τιποτα να κατσω εκει. Ευτυχως το καταλαβε γρηγορα και κατεβηκε να με βοηθησει. Και παει να με σικωσει.
Μ- Μηηη θα σπασει η μεση σου.
Α- Εχω σικωσει και ατομα που ειναι εκατο κιλα εσυ το πολυ να εισαι 55.
Μ- Εε τοσο ειμαι.
Α- Ε τοτε ευκολακι, λεει και με σοκωνει αποτομα ανεβαζοντας με πανω στο δεντρο.
Μ- Ευχαριστω.
Μ- Απο που ξερεις αυτο το μερος; εγω πιστευα πως συχναζεις αλλου.
Α- Και καλα πιστευες απλα αυτο το μερος το ηξερα απο μικρος. Εδω ερχομουν με τους γονεις μου.
Μ- Αααα.
Α- Μην λες φωνιεντα μικρη, μου λεει και με κοιταει με ενα πονηρο χαμογελο.
Μ- Καλα.
Α- Εισαι τοσο διαφορετικη και τοσο ομορφη, μου λεει καθως εγω κατευαζω ενα μπουκαλι μπυρας.
Μ- Για το διαφορετικη συμφωνω οσο για το ομορφη για ξανα σκεψου το.
Α- Γιατι μειωνεις τον εαυτο σου;
Μ- Γιατι αν δεν το κανω μετα θα γινω ψωνιο.
Α- Το να αγαπας το σωμα σου και πως εισαι εξωτερικα δεν σε κανει ψωνιο. Αν φυσικα δεν το λες στους αλλους "αα κοιταμε ποσο ομορφη ειμαι, κοιτα τι ωραιο σωμα εχω και μπλα μπλα μπλα" καταλαβες;
Μ- Χαχαχ ναι αλλα δεν με βοηθαει κανεις και μονη μου δεν μπορω οταν βλεπω ολες τις μοντελαρες στο σχολειο,τις ψιλες με τα ξανθα μαλλια, με τα γαλαζια ματια και το κορμι οδοντογλυφιδα.
Α- Πιστεψε στα αγορια δεν αρεσουν αυτες.
Μ- Σοβαρα; 😒😒
Α- Βασικα σε καποια ναι αλλα ξερω πολλους που δεν τους αρεσουν αυτα τα κοριτσια.
Μ- Και ποια τους αρεσουν;
Α- Αυτες που δεν γκρινιαζουν, που δεν ειναι ξινες και αυτες που εχεις κατι να πιασεις να γκαυλωσεις, οχι που ειναι πετσι και κοκαλο.
Μ- Και αυτα να θελουν σε ενα κοριτσι παλι δεν θα επιλεξουν εμενα.
Α- Γιατι;
Μ- Επειδη ειμαι γκρινιαρα!!!
Α- Ναι ομως εισαι τοσο γλυκια που οταν γκρινιαζεις φαινεται χαριτομενο, μου λεει και μου τσιμπαει το μαγουλο και εγω του χαμογελαω.Η ωρα περασε λεγοντας μαλακιες αλλα μονο αυτος με γνωρισε εγω δεν καταφερα να μαθω τιποτα γι αυτον. Μονο οτι πηγενε εδω με τους γονεις του, αλλα δεν θα τον πιεσω οτι ειναι θα μου το πει μονος του.
Α- Ηταν που δεν πινεις πολυ, λεει και διχνει με τα ματια του την αδεια κασα.
Μ- Εε δεν την ιπια μονη μου ολη.
Α- Ε ενταξει βοηθησα λιγο και γω. Ελα τωρα παμε να φυγουμε.
Μ- Τι λες ρε και οι δυο ειμαστε μεθυσμενοι. Θα σκοτοσθουμε.
Α- Ε και τι θα μεινουνε εδω μεχρι το πρωι;
Μ- Αν χρειαστει ναι! Και θα με πας σπιτι θα παρω την τσαντα μου και μετα θα με πας σχολειο.
Α- Οπως διαταξατε κυρια, μου λεει κανοντας την στρατιωτικη κινηση (ελπιζω να καταλαβατε).
Μ- Ετσι μπραβο. Και που θα κοιμιθουμε;
Α- Θα στροσουμε τα μπουφαν μας.
Μ- Και αν κρυοσουμε το βραδυ;
Α- Εσυ μην ανυσηχεις αν κρυωσεις θα σε παρω αγκαλια να σε ζεστανω μικρη.
Μ- Και αν κρυοσεις εσυ τοτε;
Α- Εγω δεν κρυωνω.
Μ- Καλαα.Απλωσαμε τα μπουφαν και κοιμιθηκαμε.
(Το πρωι)
Εγω ξυπνησα πρωτη και μολις ανοιξα τα ματια μου βρησκομουν μεσα στην αγκαλια του. Ηταν τοσο ωραια, τοσο ζεστα και αυτος τοσο ομορφος οταν κοιματε. Εμεινα να τον κοιταζω για αρκετη ωρα.Α- Σταματα επιτελους να με θαυμαζεις, λεει χωρις να ανοιξει τα ματια του.
Μ- Εε...εμμ εγωω, του λεω αλλα τα λογια δεν μπορουσαν να βγουν ειχα κατακοκκινησει που με καταλαβε οτι τον χαζευα.
Ανοιγει τα ματια του και με βλεπει κατακοκκινη.
Α- Εχεις γινει σαν πατζαρι μικρη. Και μην ντρεπεσαι και γω σε χαζευα το βραδυ οταν κοιμοσουν, αχουυυυ😍😍😍😍😍😍😍😍.
Μ- Αληθεια;
Α- Ναι μωρε, μου λεει και μου τσιμπαει το μαγουλο.Σικοθηκαμε μπηκαμε στο αμαξι και με πηγε σπιτι. Α και αυτο που ξεχασα να πω ειναι πως πηρα τηλεφωνο τημ μανα μου πως δεν θα ερχομουνα το βραδυ σπιτι για οσους αναρωτιουνται. Πηρα την τσαντα μου και με πηγε σχολειο.
Χθες ηταν η πιο υπεροχη μερααα!!!😁😁😁😁--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Να ξερετε πως δεν θα υπαρχει μερα που θα ανεβαζω σιγουρα ενα κεφαλαιο. Θα ανεβαζω οταν εχω ελευθερο χρονο και αυτην την εβδομαδα ειχα πολυυυ!!!
Λοβ γιουυ βαβυςςς μου❤❤❤❤
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...