Περναμε παρα πολυ ωραια με τον Αντωνη και εχουμε δεθει πολυ.
Στο σχολειο δεν ειμαστε και πολυ μαζι, αυτος ειναι με την παρεα του και γω με την Τζενη. Ολα κυλανε μια χαρα μεχρι στιγμης..
Καθομαστε τωρα με την Τζενη σε ενα παγκακι και μηλαμε.Μ- Να σου πω..ο Γιαννακης σαν πολυ δεν κοιταει προς τα εδω;
Τ- Εμμ..δεν προσεξα κατι.
Μ- Αστα αυτα κατι τρεχει μεταξυ σας ετσι;
Τ- Δεν ξερω αλλα εμενα μαρεσει.
Μ- Και αυτονου του αρεσεις θα δεις.
Τ- Το ελπιζω γιατι δυσκολο απο ολες αυτες που θα μπορουσε να διαλεξει να γυρνουσε για μενα.
Μ- Και αυτο γινεται γιατι δεν σε εχει γνωρισει και δεν ξερει ποσο καλη ψυχη εχεις. Οταν το καταλαβει αυτο τρεχοντας θα ερχεται απο πισω σου.
Τ- Λες;
Μ- Δεν λεω. Ειμαι σιγουρη.
Μ- Εμμ..Τζενη μου φαινεται ή ο Γιαννης ερχεται προς τα εδω;
Τ- Ιιιιι! Σοβαρα;
Μ- Δες και μονη σου.
Ο Γιαννης ερχεται προς τα εδω. Ειναι κανονικος στο υψος προς στο ψηλος. Εχει πρασινα ματια και ανοιχτα καστανοξανθα μαλλια (πιο ανοιχτα απο του Αντωνη). Με λιγα λογια κουκλος!!
Θελω να δω την εκφραση της Τζενης μολις ερθει εδω..Γ- Γεια σας κοριτσια.
Μ,Τ- Γεια.
Γ- Τι κανετε;
.......
Και ετσι συνεχιστηκε σε ολο το διαλλειμμα να μηλαμε οι 3 μας. Βασικα οι 2 τους γιατι με το ζορι χονομουνα και γω στην κουβεντα. Αλλα δεν πειραζει ειναι φιλη μου και δεν της κραταω κακια που μηλουσε μονο με αυτον αλλοστε τον γουσταρει οποτε.. εγω δεν μπορω να πω και να κανω τιποτα. Οχι πως θελω!Τ- Μαρααααααα! ΗΡΘΕ ΕΔΩ! ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΗΛΟΥΣΕ! ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΛΛΕΙΜΜΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Μ- ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩΩΩΩ, της λεω κοροιδευοντας την που τσιριζε.
Μ- Να δεις που αυτη ειναι η αρχη για εναν μεγαλο ερωτα.
Τ- Μακαριιιι....
Μ- Ελα ρε φαινεται. Σε θελει ή αν οχι αυτο τουλαχιστον του αρεσεις.Και ετσι σχολασαμε και πηγαμε στα σπιτια μας.
Εφτασα σπιτι μου, εφαγα και τωρα καθομαι στο δωματιο μου. Ανοιγω τον υπολογιστη μου και βλεπω μηνυμα απο τον Αντωνη.Αντωνης
Σημερα στο γηπεδο που ειναι κοντα στο σπιτι σου στης 6.Εγω
Νταξει.Αντωνης
Ταλεμε εκει μικρη μου.Εγω
Τα λεμε.Τωρα ειναι 4 αρα εχουμε ακομα πολυυυ ωρα.
Για καποιο λογο οι γονεις μου μου εχουν πει να μην δουλευω καθε μερα στην καφετερια. Ελπιζω αυτο να μου το ειπαν επειδη ισως καλητερευσαν τα οικονομικα. Μακαρι ποσο το θελω αυτο..να ειμαστε ξανα ολοι μαζι σαν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Ποτε δεν εζησα την πραγματικη οικογενεια ή αν το εκανα θα ημουν πολυ μικρη γιατι απο 3 χρονον η γιαγια μου με μεγαλωνε μεχρι που πεθανε και δεν ειχαμε κανεναν να προσεχει εμενα και τον αδερφο μου. Οσπου η μαμα μου βρηκε μια πολυ καλη φιλη που προσφερθηκε να κραταει τον αδερφο μου οσο λυπουν στην δουλεια για να μην εχω πολλες ευθυνες. Ετσι κιαλλιως ο Γιωργος (ο αδερφος μου, που δυστιχως εχει το ονομα εκεινου! Αν θυμαστε. Αλλα τον αδερφο μου τον αγαπαω οσο τιποτα αλλο οποτε δεν τον αποφευγω για να μην ακουω αυτο το ονομα ή κατι τετοιο, ακομα και αν δεν βγαζει νοημα αυτο που ειπα) περναει μια χαρα επειδη αυτη εχει και εναν γιο στην ηλικια του αδερφου μου οποτε εχει παρεα. Πραγματικα της χροσταμε τοσα αυτης της γυναικας.
Οππ.. κλειδι στην πορτα! Ο Γιωργος, ο μπαμπας ή η μαμα;
Για παμε να δουμε.
Ο Γιωργοςςςςςς..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...