Συνεχεια μεριας Αντωνη
Εφτασε βραδυ και ακομα δεν εχω βγει απο το δωματιο μου. Μα τι να παω να κανω κατω; Να τους ακουω να φωναζουν; Να θυμωνω μαζι τους και να αρχισουμε να μαλωνουμε ολοι μαζι; Αυτα εχουν γινει πολλες φορες. Τωρα ομως δεν εχω ορεξη για τιποτα. Ουτε εξω θελω να βγω με τους αλλους. Ακουω την εξωπορτα να κλεινει και ετσι καταλεβενω πως ενας απο τους δυο εφυγε. Ακουω τακουνια να ανεβενουν τις σκαλες. Αυτο σημενει πως ο πατερας μου εφυγε και εμεινε η μανα μου.
Ανοιγει την πορτα και μπουκαρει μεσα.Α(Εγω)- Χτηπα και καμια πορτα.
Μν(Μανα)- Σταματα λιγο και ακουμε. Θα βγω και θα γυρισω αργα.
Α- Πως και τσι; ,την ειρωνευομαι.
Μν- Μην με ειρωνευεσαι μικρε, μου λεει και κλεινει την πορτα, παει να ετοιμαστει και μετα απο κανενα μισαωρο φευγει και αυτη.
Τωρα ολο το σπιτι δικο μου. Σπανια δεν ειναι κανεις στο σπιτι και ειμαι μονος μου. Βασικα τα βραδυα παντα λυπουν και οι δυο απλα εγω δεν μενω σχεδον ποτε σπιτι οπως σημερα συνιθως ειμαι εξω και οταν γυρναω ξερενομαι στον υπνο οποτε δεν μπορω να απολαυσω το αδειο σπιτι. Πηρα το κινητο και πηγα να πατησω το ονομα της Μαρας για να της στιλω μηνιμα να ερθει..αλλα μετα θυμηθηκα. Πεταξα το κινητο μου στον καναπε και καθησα σε μια καρεκλα ξεφυσοντας..μακαρι να μην ηταν ετσι τα πραγματα. Μακαρι να ηταν ολα οπως πριν. Μακαρι να το ηθελε και αυτη αυτο το γαμημενο φιλι.
Δεν εκανα πολλα το βραδυ που ημουν μονος. Απλα ειδα μπαλα στην τηλεωραση. Τελειωσε το ματσ και πηγα για μια βολτα.
Περπαταω εδω και 45 λεπτα σχεδον. Το μονο που σκευτομαι ολη την ωρα ειναι το ποσο θα ηθελα να ειναι αυτη την στιγμη εδω μαζι μου. Να την περνω αγκαλια, να την φιλαω..εστω και στο μαγουλο ή στο μετωπο. Οπως καναμε οταν ειμασταν "φιλοι".
Πφφ..μου λυπει πολυυ..😟Μερια Μαρας
(Την επομενη μερα το μεσημερι)
Το πρωι στο σχολειο περασε κανονικα.. και σημερα θα εχουμε επισκεψεις..γιουπιιι! Αυτο ακριβως που χρειαζομουν αυτη την στιγμη😧😧.
Η Μανα μου μου ειπε πως θα ερθουν κατι καινουριοι φιλοι τους απο την δουλεια. Που βασικα ειναι πολυ καιρο μεταξυ τους φιλοι απλα εγω δεν τους εχω γνωρισει. Θα φερουν και τα παιδια τους..τελεια! Ιδικα αν ειναι και μικρα πουτανα θα γινει το σπιτι. Χαιρομαι που τους γονεις μου δεν τους εχει παρει απο κατω το οικονομικο προβλημα και εχουν ορεξη για τραπεζια. Φυσικα δεν θα φτιαξουν και παρα πολλα πραγματα αλλα τα βασικα ναι.
Με τον Αντωνη τα ιδια..απλα δεν μηλιομαστε!
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...