Σημερα ειναι Τριτη δηλαδη εχει περασει μια μερα απο τοτε που βγηκα με τον Αντωνη. Τωρα ετοιμαζομαι για το σχολειο. Απο την μερα που βγηκαμε μαζι ειμαι υπερβολικα χαρουμενη. Ειμαι παντα με ενα χαμογελο στα χειλη. Ειμαι πολυ ευτυχισμενη και νιωθω πεταλουδες στο στομαχι μου. Ποτε δεν πιστευα πως καποιος μπορει να το νιωσει αυτο. Παντα ελεγα πως οταν ελεγαν τετοια σε ταινιες ή στα βιβλια ηταν μαλακιες. Αλλα τωρα ξερω πως υπαρχουν. Ομως ΟΧΙ δεν λεω πως ειμαι ερωτευμενη μαζι του γιατι ακομα και αν ειμαι αν το παραδεχτω στον εαυτο μου θα πεσω με τα μουτρα και μεταα... θα ειναι πολυ αργα να κανω το οτιδηποτε!Ντιθηκα πληθικα και εφυγα για το σχολειο. Μπηκαμε στην ταξη καναμε την πρωτη ωρα η οποια περασε πολυ γρηγορα. Βγηκα εξω και τοτε ακουσα ενα κοριτσι απο πισω μου να φωναζει το ονομα μου και γυρισα για να της μηλισω.
Τζενη- Μαρα εισαι καλα;
Μαρα- Γιατι να μην ειμαι;
Τ- Η Σοφια σε εχει κανει ρεζιλι και εσυ δεν εχεις παρει χαμπαρι;
Μ- Τιι; Τι ειπε για εμενα;
Τ- Οτι εισαι μεγαλη πουταναρα και οτι εχεις γαμιθει σχεδον με ολους και πολλα αλλα γι αυτο το θεμα. Ξερω οτι ειναι ψεματα αλλα ηθελα να στο πω για να ξες τουλαχιστον γιατι θα σε κοροιδευουν, μολις μου ειπε τι εχει πει η Σοφια για εμενα τα δακρυα εκαναν πολυ γρηγορα την εμφανιση τους. Μα πως μπορει τοσα χρονια κολλητες να με πουλαει ετσι μετα απο οσα εκανα γι αυτη. Η Τζενη προσεξε τα δακρυα στο προσωπο μου και μαγκαλιασε.
Τ- Θα ειμαι διπλα σου σε οτι χρειαστεις, ειναι τοσο γλυκια και μονο με αυτη την πραξη που εκανε την αγαπω.
Μ- Ευχαριστω, της λεω με τα δακρυα να μην λενε να σταματησουν.
Τ- Θα σε βοηθησω για οτι μου ζητισεις ενταξει;
Μ- Ναι. Συγγνωμη τωρα αλλα μπορω λιγο να μεινω μονη και θα τα πουμε στο αλλο διαλλειμμα.
Τ- Ενταξει, γεια.
Μ- Γεια.Πως μπορεσε να μου το κανει. Παντα θεωρουσα οτι ηταν η καλητερη μου φιλη πως ποτε δεν θα με προδονε. Αλλα εκανα μεγαλο λαθος. Μα γιατι να πει ψεματα για εμενα. Αφου αυτη παντα ηταν πιο δημοφιλης απο εμενα. Παντα ειχε οπιο αγορι ηθελε στα ποδια της. Εγω ημουν παντα ο κομπασος και αυτη η πρωταγωνιστρια. Γιατι να θελει να με μειωσει κιαλλο και ιδικα με αυτο τον τροπο. Καθως σκευτομουν ολα αυτα βγηκα στο προαβλιο και ακουγα ολους τους ψιθυρους για εμενα.
Τα δακρυα οσο περνουσε ο χρονος αυξανονταν και δεν σταματουσαν!Πηγα σε μια γωνιτσα που εκει ηξερα πως τα ατομα που θα με εβλεπαν θα ηταν ελαχιστα, αλλα δεν ειχα κανει μεγαλητερο λαθος στην ζωη μου! Οταν πηγα εκει μετα απο λιγο στην αλλη γωνια ακριβως απεναντι ηρθε ο Αντωνης με την μεγαλητερη τσουλαρα του σχολειου (οχι την Σοφια). Ειναι ξανθια, ψιλη, κοκαλιαρα. Ακριβως το αντιθετο απο οτι ειναι τα κοριτσια που του αρεσουν που μου ειχε πει τοτε πανω στο δεντρο😢😢. Την πηρε, την στριμοξε στην γωνια και αρχισε να την φιλια λεμαργα. Οσπου καποια στιγμη αυτη με προσεξε που ημουν στην αλλη μερια, σταματησε τον Αντωνη που την φιλουσε και κατευθυνθηκε προς εμενα.
Τσουλα- Τι κοιτας ρε τσολη αντε πανε να γαμηθεις με τον πρωτο ανωμαλο που θα βρεις, μολις του ειπε αυτο τα δακρυα ηταν ετοιμα να ξεχυλισουν ομως προσπαθησα να φανω δυνατη και να μην τα αφησω να ξεφυγουν. Απλα δεν της μηλισα και κοιταξα απο την αλλη. Ο Αντωνης καταλαβε πως εκλεγα πριν και ακουμπισε το προσωπο μου γυρνοντας με για να τον κοιταξω.
Τσουλα- Μην την ακουμπας θα λεροθεις, πως μπορει και το λεει αυτο. Και αληθεια να ηταν ολα πως μπορει να το λεει σε καποιον αυτο. Δεν την κοιταξα κοιτουσα τον Αντωνη που την κοιτουσε να μου μηλαει ετσι και δεν εκανε κατι. Ξερω οτι δεν με χονευε και μπορει να μην με χονευει ακομα μπορει ολα αυτα που περασαμε αυτος να τα θεωρουσε ενα τιποτα, να μην σημεναν τιποτα γι αυτον, αλλα πως γινεται καποιος να αφησει εναν ανθρωπο να μηλαει ετσι σε καποιον αλλο. Ενα δακρυ κυλισε στο προσωπο μου και τοτε γυρισε ο Αντωνης και με κοιταξε.
Τσουλα- Για πες μου τους πληρωνεις για να σε γαμησουν με τετοια μουρη; Εχεις δει πως εισαι στο καθρευτη εισαι κοντη, χοντρη και ασχημη. Τιποτα καλο δεν εχεις πανω σου. Δεν μπορω να καταλαβω πως σε βλεπουν οι γονεις σου στο σπιτι πως σε αντεχουν και δεν σε εχουν διοξει ακομα, τοτε δεν μπορουσα συγκρατισω τα δακρυα και ετσι εφυγα απο εκει. Εφυγα γενικα απο το σχολειο, πηγα σπιτι. Ετσι κιαλλιως κανεις δεν θα ηταν εκει.Εφτασα αλλα ξεχασα πως ειχα πει στη Τζενη οτι θα τα πουμε στο αλλο διαλλειμμα. Ενιωθα ασχημα που την αφησα να περιμενει χωρις να της πω τιποτα. Και μολις πηγε 2 και ηξερα σιγουρα πως θα εχουν τελεισει το σχολειο την πηρα και της απολογιθηκα.
Αυτη η κοπελα ειναι πολυ καλη γιατι αν δεν μου ελεγε αυτη για το τι εχει πει η Σοφια για μενα δεν θα μου το ελεγε κανεις!Σημερα ηταν η χειροτερη μερα της ζωης μου😢😢😢.
Ειναι φοβερο το ποσο γρηγορα μπορει ενα ασημαντο ανθρωπακι στον κοσμο να σου αλλαξει την διαθεση και απο τερμα χαρουμενη να σε ριξει στα πατοματα με απιστευτη ευκολια.Δεν θελω να μηλισω σε κανεναν θελω να μινω για παντα μονη μου μεσα στο δωματιο μου χωρις να βλεπω και να με βλεπει κανεις! Χωρις να υπαρχει πιθανοτητα να ξανα πληγοθω ή να ειμαι χαρουμενη. Να υπαρχει ενα κενο στην καρδια μου. Να μην ξανανιωσω τιποτα.
Πως μπορεσαν 2 σημαντικα ατομα στην ζωη μου να με πουλισουν ετσι. Η Σοφια και ο Αντωνης. Μπορει για τον Αντωνη να ειμαι ενα τιποτα αλλα για μενα ειναι σημαντικος. Και οταν το τσουλακι του με εβριζε αυτος εμεινε να την κοιταει να με μειωνει χωρις να πει τιποτα χωρις να αντιδρασει.
Θα κοψω επαφες με ολους ωστε να πληγωθω οσο λιγοτερο γινεται. Η μονη που θα μηλαω ειναι η Τζενη και με αυτη οχι πολλα πολλα μεχρι να την εμπιστευτω πληρος.
Και ετσι ειμαι ολη μερα σημερα με ολες αυτες τις σκεψεις μεσα στο κεφαλι μου να επαναλαμβανονται ξανα και ξανα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τζενηηη μρμ μμ σε εβαλα ειδες❤❤❤❤
Ελπιζω να σας αρεσε που ηταν ακομα και αν ηταν πολυ μελο.
Λοβ γιουυ βαβυς μουυυ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...