Φτασαμε σπιτι μου και τον εβαλα να κατσει στο καναπε.
Μ- Περιμενε να σου φερω παγο, του λεω και πηγενω προς την κουζινα.
Α- Οι γονεις σου δεν ειναι σπιτι οταν ειμαι εγω ή γενικα δεν ειναι ποτε σπιτι;
Μ- Δεν ειναι σχεδον ποτε. Ειναι στην δουλεια και οι δυο και ο αδερφος μου σχεδον παντα σε εναν φιλο του που μενει διπλα μας και οι γονεις μας ειναι φιλοι.
Α- Αφου και οι δυο γονεις σου δουλευουν γιατι δουλευεις και συ;
Μ- Γιατι με την δουλεια που εχουν και οι δυο τα λεφτα δεν φτανουν ουτε για αυτους μονο. Δεν εχουν και πολυ καλη δουλεια, του λεω και κατευαζω το κεφαλι μου και κοιταω το πατωμα ενω κατευθυνομαι προς αυτον.
Α- Ελα μην μου στεναχωριεσαι μικρο, μου λεει πιανοντας με και μου ανεκαευει το μαλλια.
Μ- Ελα να σου βαλω τον παγο, του λεω και το τοποθετο στο ματι του.
Μ- Δεν πονας;
Α- Εχω μαθει να κρυβω τον πονο μου κοντη.
Μ- Γιατι;
Α- Αν εχεις περασει αυτα που περασα εγω αναγκαζεσαι.
Μ- Δηλαδη τι εχεις περασει;
Α- Αστο για αλλη φορα μικρη.
Μ- Μαρα με λενε.
Α- Το ξερω αλλα το μικρη και το κοντη σου ταιριαζουν καλητερα.
Μ- Οτι πεις.
Α- Ετσι μπραβο. Θελω να με υπακους.
Μ- Δεν προκειται να υπακουσω κανεναν θα κανω παντα οτι θελω!
Α- Αυτο θα το δουμε!
Μ- Δηλαδη εσυ τωρα πιστευεις πως ολα αυτα ειναι ψεματα που ειπε η Σοφια;
Α- Ναι. Αν σε θεωρουσα πουτανα θα σε προιδοποιουσα για τον Γιωργο και θα ερχομουν να σε σοσω;
Μ- Μπα... Ηρωα μμ..., του λεω ειρωνικα.
Α- Μην με ειρωνευεσαι. Και επισης αν εισουν πουτανα δεν θα σε πειραζε τοσο πολυ να σε βιασεις καποιος αλλα ηξερα πως δεν εχεις κανει ποτε τιποτα με κανεναν παραπανω απο φιλια και αγκαλιτσες.
Μ- Απο που το ηξερες;
Α- Το καταλαβα ρε μικρη. Εισαι πολυ αθωα για να εχεις κανει κατι τετοιο.
Μ- Δεν ειμαι αθωα εχω πολυ πονηρο μυαλο, του λεω και τον πλησιαζω ενωντας τα σωματα μας.
Α- Ναι αλλα μενεις μονο στις σκεψεις. Οποτε παραμενεις αθωα, μου λεει και νιωθω το χερι του στο κωλο μου.
Μ- Μην τολμισεις και με χουφτωσεις.
Α- Μα δυσκολο να αντισταθω σε τετοιο κωλο.
Μ- Να αντισταθεις!
Α- Ε τοτε φυγε απο πανω μου γιατι δεν βοηθας ετσι ουτε εμενα ουτε τον φιλο μου να αντισταθουμε.
Μ- Πιον φιλο σου; ,τον ρωταω και μου διχνει με τα ματια τον καβαλο του.
Μ- Ιουυ ανωμαλε! ,του λεω και φευγω απευθιας απο πανω του.
Α- Εσυ με ρωτησες, μου λεει και γελαει.Περασε αρκετη ωρα να μηλαμε οσπου πηγε 11:30 και ουτε που το καταλαβαμε. Ο Αντωνης εφευγε και ειμασταν στην πορτα και οι δυο για να πουμε καληνυχτα.
Α- Λοιπον μικρη υποσχεσου μου πως αλλη φορα θα με ακους, μου λεει και τον αγκαλιαζω σφυχταα...
Μ- Το υποσχομαι, το υποσχομαι.
Α- Ετσι μπραβο το κοριτσι μου, μου λεει και μου χαμογελαει.
Μ- Καληνυχτα.
Α- Καληνυχτα, μου λεει και φευγει.
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...