5 κεφαλαιο

54 4 0
                                    


Ο Αντωνης ψαχνει τις πληροφοριες και εγω προσπαθω να βρω ενα τετραδιο στο ακαταστατω γραφειο μου αλλα πολυ δυσκολο.

Α- Καλα ενα κωλοτετραδιο γαμω δεν μπορεις να βρεις;
Μ- Τσουκ, του λεω και μου χαμογελαει. Τι χαμογελο ειναι αυτοοο!!😵😵κολασηη!
Α- Εισαι το πιο ακαταστατο κοριτσι που εχω γνωρισει.
Μ- Αυτο δεν ειναι προσβολη για εμενα.
Α- Σταματα να εισαι τοσο διαφορετικη με τρομαζεις, μου λεει κανοντας και καλα τον φοβισμενο.
Μ- Αυτο θελω.
Α- Α ετσι ε καλα καλα.
Μ- Τι θα με δειρεις; ,τον λεω και αμεσως φευγει το χαμογελο απο το προσωπο του.
Α- Εεε...σχετικα με αυτο..., λεει τριβοντας με τα χερια του το πισω μερος του λαιμου του (ελπιζω να το καταλαβατε γιατι δεν μου ερχοταν να το περιγραψω διαφορετικα).
Α- Σορρυ, μου λεει και με κοιταει.
Μ- Συγχωρεμενος απο εμενα αλλα η κοιλια μου δεν ξερω αν σε συγχωρεση, του λεω και του χαμογελαω οπως κανει και αυτοςς.😆😆😆
Α- Εισαι πολυ καλος ανθρωπος.. σε ειχα παρεξηγησει.
Μ- Δηλαδη τι σκευτοσουν για μενα; ,τον ρωταω και ελπιζω τα λογια του να μην με πληγωσουν.
Α- Εε...να πιστευα πως εισουν πολυ ψωνιο και πως δεν ενδιαφεροσουν για τους αλλους και πως κοιτας πολυ την παρτη σου και πως εισαι πολυ σνομπ, μου λεει αλλα μπορει να σας φανει περιεργο ομως δεν πληγωθηκα καθολου με αυτο που ειπε. Η αληθεια ειναι πως ολοι μολις με πρωτογνωρισουν αυτη την γνωμη εχουν για μενα οποτε εχω συνιθησει αυτην την κριτικη.
Α- Αλλα εκανα λαθος.
Μ- Το ξερω.
Α- Πως και δεν και πειραξε αυτο που ειπα; ,με ρωταει περιεργος με την απαντηση μου.
Μ- Εε..απλος ολοι αυτην την γνωμη σχιματιζουν για εμενα στην αρχη.
Α- Γιατι ομως το κανεις; Αφου δεν εισαι ετσι στα αληθεια. Γιατι γινεσαι τοσο σνομπ στην αρχη αφου δεν εισαι;
Μ- Γιατι προστατευομαι.
Α- Απο τι;
Μ- Απο το να πληγωθω απο ανθρωπους που θα εκμεταλευθουνε την καλοσυνη μου.
Α- Σου εχει συμβει;
Μ- Ναι, του λεω μονολεκτικα.

Για αρκετη ωρα ειμασταν μεσα σε απολυτη σιωπη αναρωτιομουνα τι σκευτοταν. Οσο για εμενα μην ρωτατε οπως παντα μαλωνα με την κωλοφωνουλα. Ποσο μου σπαει τα νευρα που νομιζει οτι παντα λεει το σωστο.
Εγω εχω ξαπλωσει στο κρεβατι και αυτος ακομα ψαχνει εκεινες τις πληροφοριες στον υπολογιστη.
Μα καλα ποση ωρα περνει να βρει κατι για να γραψουμε σε αυτην την εργασια!

Μ- Τι κανεις τοση ωρα; Δεν πιστευω να βλεπεις τσοντα.
Α- Μπα τελικα δεν ειχες κατευασμενη καμια και βαριεμαι τωρα να ψαχνω.
Μ- Ε και τι κανεις τοση ωρα;
Α- Αυτο το θεμα που διαλεξες ειναι πολυ δυσκολο να το βρω γαμωω.
Μ- Για δωστο μου λιγο, του λεω και του παιρνω το ποντικι.
Α- Και τι νομιζεις τωρα πως θα κανεις ενα κλικ και θα το βρεις; ,και οντως μεσα σε ενα με δυο λεπτα ειχα βρει αυτο που ψαχναμε ενω αυτου του πηρε 45 λεπτα τουλαχιστον, μαζι με αυτα που επαιζε στο κινητο του  colour of switch ενω υποτιθετε εψαχνε τις πληροφοριες.
Μ- Αχρηστε.
Α- Σκασε ρε σιγα τι εκανες. Εγω την εκανα ολη τι δουλεια και εσυ χρειαστικε απλα να κανεις ενα κλικ οποτε μην το περνεις ολο πανω σου.
Μ- Καλα καλα, του λεω γελοντας λιγο με αυτα που ειπε.

Ενα τελος..μια νεα αρχηOnde histórias criam vida. Descubra agora