2 κεφαλαιο

85 4 0
                                    



Ξυπνησα το πρωι εκανα τα τυπικα και ξεκινησα για το σχολειο και δυστιχος αυτο που σκευτομουνα το εβλαπα να πραγματοποιηται. Ο Αντωνης με πλησιαζε ολο και περισσοτερο και τα χερια του που ηταν σχιματισμενα σε μπουνιες δεν με βοηθουσαν και πολυ να μην αγχονομαι. Ηρθε κοντα μου μου αρπαξε το χερι με δυναμη και..

Α- Πια νομιζεις πως εισαι για να με χτυπας και να μην υποστεις τις συνεπειες; ,μου λεει και με χτιπαει με δυναμη στην κυλια.
Μ- Αουτσ ρε μαλακα και συ πιος νομιζεις πως εισαι για να με χτιπας, ειπα αλλα εφαγα ακομα μια πριν προλαβω να τελειωσω. Πονουσα τοσο πολυ που επεσα στο εδαφος κρατοντας σφυχτα την κυλια μου.
Α- Πολη μεγαλη γλωσσα εχεις για το υψος σου, μου λεει και φευγει.

Οταν επιτελους καταφερα να σικωθω χτιπησε και το κουδουνι. Πηγα στις γραμμες και ειδα την Σοφια.

Σ- Τι εχεις, γιατι κρατας την κοιλια σου; ,με ρωταει ακουμποντας το χερι της στην πλατι μου.
Μ- Καλα ειμαι απλα..απλα, ελα Μαρα βρες καμια καλη δικαιολογια ελααα..
Μ- Απλα εχω περιοδο ξερεις ποσο ποναει η κυλια οταν εχω περιοδο, ευτυχως βρηκα κατι εγκερος.
Σ- Α οκ παρε κανενα χαπι και θα περασει, μου λεει στοργικα.
Μ- Ναι θα παρω θα παρω, της λεω καθως προσπαθουσα να διξω πως δεν ποναω αλλο αφου ο Αντωνης με κοιτουσε.

Ευτυχως την υπολοιπη μερα δεν με πειραξε ο Αντωνης αλλα ο πονος στην κοιλια ηταν ανυποφορος. Πηγα σπιτι σικοσα την μπλουζα μου να δω πως εχει γινει η μαλακια..
Και οπως το φανταζομουν ηταν ΣΚΑΤΑ!! Εχει μελανιασει σχεδον ολη μου η κοιλια και αν την ρουφιξω νιωθω πως με την κοβουν με μαχαιρι!!
Καλα θα το αφησω αυτο και θα παω στην δουλεια.

Εφτασα στην καφετερια και επειδη ειμαι παρα πολυ κωλοφαρδη (ασχετα που εχω μεγαλο κωλο) ο Αντωνης καθοταν εκει με μια γκομενα. Αλλα εγω επειδη ειμαι παρα πολυ εξυπνη φορεσα μια μπλουζα που ηταν λιγο κοντη βασικα ηταν αρκετα κοντη για να διακρινει καπιος την μωβ κυλια μου. Και φυσικα την προσεξε ο Αντωνης..

Α- Μπα Μαρα τωρα εγινες και στρουμφακι; ,λεει δειχνοντας με τα ματια του την κοιλια μου και η αλλη η χαζογκομενα χασκογελουσε απο διπλα.
Μ- Πρωτον τα στρουμφακια ειναι μπλε.., κατι πιο εξυπνο δεν μπορουσες να σκευτεις ρε;😒
Μ- Και δευτερον εισαι πολυ μαλακας που χτηπας κοριτσια αντι να τα βαλεις με καποιον στα μετρα σου, λεω και εκεινος με κοιτουσε νευριασμενος και η αλλη η πουτανα ακομα χασκογελουσε.
Μ- Και σενα αγαπη μου μπορει να σε χτιπησει καποια στιγμη αν δεν του κατσεις οταν εχει αγαμιες σταματα να χαζογελας.., της λεω και ενιωθα πως κυριαρχισα και δεν θα μπορουσε κατι να πει αλλα αυτο το συναισθημα εφυγε σε δευτερολεπτα.
Α- Ακου μικρη εμενα δεν θα μου υψονεις την φωνη και ουτε θα μου λες πιον μπορω να γαμαω στο ξυλο και ποον οχι καταλαβες; ,μου λεει και εγω ειχα χεστει πανω μου αφου τα χερια του κρατουσαν με δυναμη τους καρπους μου και ενιωθω την ανασα του πανω μου.
Μ- Καταλαβα, λεω χωρις να το πολυσκευτω..
Α- Μαγκια μαγκια μικρη αλλα οταν καποιος μας τριζει τα δοντια χεζομαστε πανω μας, μου λεει γελοντας λιγο με τα λογια του.
Μ- Ειπα καταλαβα, λεω και φευγω.

Ενα τελος..μια νεα αρχηTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang