3 κεφαλαιο

59 3 3
                                    


Το 7ωρο περασε πολυυυ αργαα! Προσπαθουσα να σκευτω τι κρυβει ο Αντωνης γιατι δεν μπορει για να ειναι ετσι κατι κρυβει και ναι ειμαι πολυ περιεργη και θελω να μαθενω τα ΠΑΝΤΑ για ολους, οχι πως ασπουμε θα παω να το πω μετα στην Σοφια ή σε οπιοδηποτε αλλον απλα θελω να τους βοηθισω αν μπορω και γενικα να σχολιασω την κατασταση μονη με τον εαυτο μου. Μιας που το ξεκινησαμε αυτο το θεμα δεν ξερω αν ειμαι η μονη αλλα λατρευω να ειμαι μονη μου, δηλαδη να ειμαι μονη μου στο σπιτι μου και να σκευτομαι διαφορα πραγματα να σηζηταω με τον εαυτο και γενικα να κανουμε κουβεντα το οποιο ειναι πολυ ωραιο γιατι πρωτον δεν θα το πει σε κανεναν και δευτερον ειναι ειλικρινης μαζι σου. Εμ και κατι που ξεχασα να πω μαλλον ειναι πως μηλαω πολυ, υπερβολικα πολυ και παντα ξεφευγω απο το θεμα για το οποιο μηλαω.

Εφτασα σπιτι και οπως παντα δεν ειναι κανεις. Καθησα στον καναπε και σκευτομουνα. Κατι πρεπει να τον ειχε πληγωσει παρα πολυ στο παρελθον για να εχει τετοια συμπεριφορα και να ειναι τοσο κυκλοθυμικος! Αλλα τι;
Πρεπει να βρω τροπο να τον κανω παρεα να ειμαστε πιο κοντα αλλα πως;
Πως θα κανουμε παρεα οταν αυτος με χτιπαει και με βριζει, αλλα τωρα που το λεω σημερα ηταν πολυ διαφορετικος οποτε θα περιμενω μεχρι αυριο να δω την συμπεριφορα του και ετσι θα ξερω καλητερα τι θα κανω.
Για μια στιγμη..
Σαν πολυ δεν τον σκευτομαι αυτον..

Ε φυσικα αφου σε νιαζει τι κανει, με πιον βγενει. Σε νιαζει αν ειναι καλα ή οχι..

Οπα μας θυμιθηκες; Που εισουν εσυ οταν του ελεγα μαλακιες, που εισουν οταν ηθελα καποιον να μου πει τι κανεις ρε μαλακα, που εισουν ε; τωρα να το χεσω ετσι και αλλιως τωρα ειμαι νταξει και δεν νιαζομαι για αυτο ειμαι απλα και μονο κουτσομπολααα.

Ναι ναι ετσι πιστευε εσυ. Πες μου εναν μονο εναν που να σκευτοσουν τοσο πολυ τι συμβενει με αυτον πιο ειναι το παρελθον κλπ.

Οχι δεν νιαζομαι. Δεν νιαζομαι καθολου ειμαι ΜΟΝΟ κουτσομπολα καταλαβετοοο!!

Καλα οτι θες πιστευε εσυ αλλα να ξες πως εγω σε ξερω και ξερω τι νιωθεις καλητερα και απο εσενα!

Καλα οτι πεις.
Α και ξεχασα να σας συστησω αυτην την σπαστικη φωνη με τα μαυρα υπογραμισμενα γραμματα. Αυτη η κωλοφωνουλα νομιζει πως τα ξερει ολα ενω δεν ξερει τιποτα και αντι να κανει την δουλεια μες το κεφαλι μου ολο μηλαει και δεν σταματαει αλλα μηλαει μονο οταν δεν πρεπει και λεει αυτα που δεν πρεπει!

Ενα τελος..μια νεα αρχηWhere stories live. Discover now