Περασαν αρκετες μερες και καθε μερα ηταν η ιδια και η ιδια. Πηγενα σχολειο ακουγα ολους να με κοροιδευουν μετα σπιτι μετα δουλεια και μετα ξανα σπιτι. Το μονο που δεν ηταν ιδιο ολες της μερες ηταν η Τζενη δηλαδη οι σηζητισεις μας. Αν και τις περισσοτερες φορες μηλουσαμε για τα ιδια θεματα, αλλα εχει πλακα αυτο το κοριτσι και με κανει να νιωθω ασφαλεια. Φυσικα και δεν θα της ανοιχτο τοσο γρηγορα αλλα μου εχει κανει πολυ καλη εντυπωση και την αγαπω❤.Σημερα ειναι Δευτερα και εχω μια ολοκληρη εβδομαδα για να ακουω ολα τα προσβλητικα σχολια.
Καθομαι μονη σε ενα παγκακι και σκευτομαι ολα αυτα που μου συνεβησαν το τελευτεο καιρο. Πως σε μια μερα αλλαξαν ΟΛΑ. Απο τις σκεψεις μου με βγαζει ενα αγορι που ερχετε και μου μηλαει. Ειναι συμμαθητης μου αλλα δεν εχουμε μηλισει κανονικα εκτος απο ενα γεια.
Γιωργος- Γιατι εισαι μονη; Θες παρεα; ,μα καλα ποσο βλακας ειναι. Και αυτος μου συμπεριφερετε ετσι δηλαδη αφηστε με επιτελους.
Μαρα- Αν ηρθες για να με βρισεις ή για να με κοροιδεψεις φυγε ετσι οπως εισαι, δεν μπορω αλλο τοσο δουλεμα για κατι που δεν εχω κανει στην τελικη. Ειμαι παρθενα αληθεια σας λεω δεν εχω κανει τιποτα με κανεναν ποσο μαλλον με πολλους.
Γ- Απλα ηρθα να σου μηλισω. Ξερω τι εχει γινει και νιωθω πολυ ασχημα για σενα που εχεις γινει τοσο ρεζιλι.
Μ- Δεν χρειαζετε να με λυπασαι.
Γ- Οχι δεν καταλαβες δεν σε λυπαμε απλα ξερω πως ολο αυτο ειναι πολυ αδικο.
Μ- Δηλαδη πιστευεις πως ολα αυτα ειναι ψεματα;
Γ- Ναι.
Μ- Επιτελους καποιος που να το πιστευει αυτο, ειμαι καπως καλητερα που υπαρχουν και 2 ανθρωποι πως ξερουν πως ολα αυτα ειναι ψεματα, αλλα δεν το πιστευω πως ο Αντωνης πιστεψε τους αλλους πως εγω εκανα τετοιο πραγμα.
Ο Γιωργος μου χαμογελασε και εφυγε και τωρα βλεπω τον Αντωνη να κατευθυνεται προς το μερος μου.Α- Μην τον εμπιστευεσαι και πολυ αυτον τον Γιωργο, μα ποσο θρασος εχει να μου το λεει αυτο μετα απο ολα αυτα που εγιναν.
Μ- Οπιον θελω θα εμπιστευομαι. Τουλαχιστον αυτος καταλαβε πως ολα αυτα που εχει πει η Σοφια ειναι ψεματα.
Α- Απλα ακουμε, μα γιατι να τον ακουσω που οταν με εβριζε το τσουλακι του αυτος καθοταν και την κοιτουσε και τωρα ξαφνικα που ηρθε καποιος να μου μηλισει και να μου πει πως με πιστευει μου λεει να μην τον εμπιστευομαι.
Μ- Οτι θελω θα κανω. Τοσο πολυ το ευχαριστιεσαι ολο αυτο που γινεται; Γι αυτο δεν θες να εμφανιστει καποιος και να μου πει οτι με πιστευει; Για να μην ακολουθησουν οι αλλοι και μετα τελειωσει αυτη η ιστορια;
Α- Γιατι απλα δεν μακους!...ασε εγω φταιω που ηθελα να σε προιδοποιησω κανε οτι θες αλλα αν τελικα αυτος δεν αξιζε την εμπιστοσυνη σου και σε πληγωσει μην ερθεις σε εμενα.
Μ- Δεν σκοπευα....φευγεις τωρα;
Α- Φευγω, λεει θυμωμενος και απομακρυνεται.
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...