Λοιπον δεν γινεται να μεινουμε μουγκοι! Ηδη εδω και 3 λεπτα δεν μηλαμε. Ειναι πολυ αβολο. Και αυτα τα 3 λεπτα σαν μιση ωρα φαινονται.
Μ- Εε..δεν περιμενα να σε ξαναδω.
Ν- Γιατι το περιμενα εγω νομιζεις; ,σιγα ρε δεν σε χαλασε κιολλας.
Μ- Συγγνωμη για αυτο που εγινε στο κλαμπ για το ξυλο και που χορευαμε ετσι μαζι..απλα ειχα πιει πολυ!
Ν- Δεν πειραζει. Εγω το ευχαριστιθηκα. Οχι το ξυλο. Τον χορο.
Μ- Καλα οτι πεις. Απλα ας φερθουμε σαν να μην εγινε ποτε. Συμφωνεις;
Ν- Αντε καλα. Να σου πω. Εκεινος ο μαλακας που πλακοθηκαμε το αγορι σου ειναι;
Μ- Οχι. Φιλος. Ηταν, με αυτα που ειπε ο Νικος μου εφερε στο μυαλο εκεινη την νυχτα. Που ειμασταν αγκαλια. Που εμεινε μονο που του το ζητισα..
Μου λυπει...😟😟😟😟Μ- Κοιτα συγγνωμη που σε χτηπισε. Απλα οι γονεις μου δεν ξερουν τιποτα για το κλαμπ και δεν θελω να τους αναστατωσω. Επισης δεν θελω να φαω ξυλο οποτε σε παρακαλω μην πεις τιποτα..
Ν-Και γιατι να σου κανω την χαρη, ουτε που σε ξερω.
Μ- Δικαιο εχεις αλλα..αλλα δεν εχω δικαιολογια. Απλα δεν θελω να πεις τιποτα, του λεω και σκιβω το κεφαλι μου.
Ν- Νταξει δεν θα πω.
Μ- Ευχαριστωωω..
Ν- Τιποτα.
Μ- Και δεν θες ανταλαγμα;
Ν- Οχι, γιατι μου φαινεται τοσο περιεργο που δεν θελει τιποτα απο εμενα για να μου κανει την χαρη; Ισως γιατι ο Αντωνης για να κανει κατι παντα ηθελε και ανταλαγμα. Αυτοι οι δυο ειναι εντελως αντιθετοι.
Ο Νικος ειναι πιο ευγενικος και καλο παιδι φαινεται. Τωρα για εκεινο το βραδυ στο κλαμπ μπορει πλος να διασκεδαζε. Δεν εκανε και τιποτα κακο. Μαλλον δεν θα εκανε τιποτα κακο αν δεν ειμουν εγω εκεινη που τρυβοταν πανω του!
Ο Αντωνης οτι κανει το κανει για δικο του συμφερων. Κοιταζει να ειναι καλα μονο ο εαυτουλης του. Με λιγα λογια ειναι ΓΑΙΔΑΡΟΣ!!
Αλλα ενταξει δεν μπορω να πω εχει και καποια θετικα. Δεν ειναι μονο εγωιστης! Εχει πλακα και ειναι ευχαριστος για παρεα. Εκτος απο τις φορες που σε εκνευριζει.
Καταβαθως πιστευω πως ειναι καλο παιδι. Απλα δεν θελει να το διξει. Θελει να νομιζουν οι αλλοι πως δεν εχει συναιθησματα. Πως ειναι ζωο και εγωιστης. Καλα..τωρα που τα λεμε ειναι λιγο. Ομως δεν σταματαω να ποστευω πως ειναι πολυ καλο παιδι, απλα δεν το δειχνει συχνα, εως καθολου.
Για ακομη μια φορα αρχησα να μηλαω για κατι και πηγα σε αλλο θεμα. Πρεπει να δουλεψω την πολυλογια μου.Μμ- Παιδια ελατε το τραπεζι ειναι ετοιμο.
Ν,Μ- Νταξειιι, της λεμε και πηγενουνε στην κουζινα.
Δεν ξερω αλλα μαρεσει οταν ερχεται κοσμος στο σπιτι για φαγητο γιατι εχει ωραια φαγητα και ετσι, αλλα δεν μαρεσει να τρωω μπροστα σε αλλους νιωθω αβολα.Και οπως ανεμενοταν..στις 12 μαζεφτηκαν.
Καθως τρωγαμε μηλουσαν μονο οι γονεις μας και καμια φορα και μεις αν μας ρωτουσαν κατι.
Οταν τελειωσαμε το φαι πηγαμε ξανα στο δωματιο μου.Μ- Λοιπον..πως σου φανηκε η οικογενεια μου.
Ν- Πως να μου φανει. Σαν ολες τις αλλες ειναι, ποοο ρε θελω να μηλισουμε και το κοβει κατευθυαν λες και μου μηλαει απο αγκαρια. Ουτε αυτος με χονευει τελικα. Οπως και ολοι οι αλλοι αλωστε. Να δεις που αυτος δεν λεει αυτο για το κλαμπ επειδη ουτε οι δικοι του ξερουν πως πηγε. Αλλιως γιατι να μου κανει πλατες ενω φαινεται πως δεν με πολυ χονευει. Βασικα δεν ειναι πως δεν με χονευει απλα δεν μου δινει σημασια. Του ειμαι τελειως αδιαφορη. Δεν πειραζει στα αρχιδια μου.
Μ- Παμε στο σαλονι;
Ν- Ναι, μαλλον και αυτος ενιωθε αβολα εδω μεσα.Πηγαμε στο σαλονι και παιξαμε λιγο χαρτια ολοι μαζι μετα μηλουσαμε και εφυγαν.
Μερια Αντωνη
Για ακομη μια φορα δεν εχω τι να κανω. Και δεν εχω ορεξη για τιποτα. Περπαταω στους δρομους. Περναω μπροστα απο το σπιτι της Μαρας. Οχ..η πορτα ανοιγει. Κρυβομαι πισω απο ενα δεντρο για να δω πιος θα βγει.
Οχι γαμω την πουτανα μουυ. Καπου τον ξερω αυτον. Τι δουλεια εχει να βγει απο το σπιτι της.
Οπα κατσε βγαινει με τους γονεις του νομιζω.
Τι φαση..γνωριζονται;
Μηπως ειναι μαζι με την Μαρα;
Μηπως ηρθε για να γνωριστουν οι γονεις τους;
Μηπως θα παντρευτουν;;
Καλα αστο παω να φυγω απο εδω γιατι θα γινει φονος ετσι και ενα απο αυτα ισχυουν. Ιδιαιτερα το τελευτεο!Περπαταω και φευγω απο το σπιτι της Μαρας.
Ξαφνικα με πιανει ενα χερι απο τον ωμο..
Γυρναω και βλεπω τον Νικο.
Οοο θα γινει της πουτανας..--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτο το κεφαλαιο μου βγηκε λιγο πιο μικρουλη απο τα υπολοιπα☺.
Ελπιζω να σας αρεσε.
Λοβ γιουυυ βαβυςςς μουυυ❤❤💘❤❤❤❤💘💘💘💘💘💘❤💘.😂😂😂(Χαχαχαχαχαζαζαζ)😂😂😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...