Συνεχεια μεριας ΑντωνηΔεν μακουει και ουτε προκειται να με ακουσει. Θα την πληγωσει. Δεν με νιαζει ομως. Αφου δεν μακουει καλα να παθει.
Τελος μερια Αντωνη
Μερια Μαρας
Για ακομα μια φορα ο Αντωνης μου λεει πως δεν πρεπει να τον εμπιστευομαι. Μα τι εχει παθει επιτελους με τον Γιωργο.
Ισως βεβαια μπορει κατι να ξερει και να μου λεει να προσεχω, ισως παλι ομως να μην θελει να εχω καποιον διπλα μου που να με πιστευει. Δεν ξερω και δεν εχω ορεξη να το σηζητισω. Τωρα ειμαι σπιτι, ξαπλωνω και ακουω μουσικη.
Οχ! Ξεχασα το μηνιμα στο Γιωργο και εχει 3 μερες που μου το εστιλε.Αντε ντε τι περιμενεις στιλτου!!
Παω παω...
Λοιπονν...τι να του στιλω;Εγω
Ευχαριστω για την υποστηριξη. Χαιρομαι που εχω και καποιον που να με πιστευει.
Και τοοοο...στελνω. ΕΝΤΕΡ!
Τωρα περιμενουμε μεχρι να απαντηση. Μολις γυρισα την πλατη ακουσα και το ντιν ντιν.Γιωργος
Τιποτα. Απλα ξερω να ξεχωριζω το δικαιο απο το αδικο😉.
Να που ελεγε ο Αντωνης. Αν ηθελε να μου κανει κακο γιατι να εμπενε στον κοπο να περιμενει τοσες μερες και να απανταει κατευθειαν. Και τωρα παμε για νανι😪😪.
(Το πρωι)
Ειμαι στο σχολειο και καθομαι στο παγκακι. Ο Γιωργος αυτη την στιγμη πλησιαζει επικυνδυνα! Μαρεσει..
Γιωργος- Γεια.
Μαρα- Γεια, οχ τι θα μου πει τωρα..
Γ- Τι κανεις;
Μ- Καλα εσυ;
Γ- Καλα. Εμμ ηθελα απλα να σου πω πως χαιρομαι πολυ που απαντησες στο μηνιμα.
Μ- Ε γιατι να μην απαντουσα;
Γ- Γιατι μπορει να φανταζοσουν πως θα ηθελα να σε κοροιδεψω και να σε πλησιασω μονο και μονο για να σε κανω μετα ρεζιλι.
Μ- Οχι αληθεια δεν το σκευτηκα αυτο. Καποιοι αλλοι μου το λενε συνεχεια, ειπα την τελευτεα προτασει μεσα απο τα δοντια μου.
Γ- Τον Αντωνη λες ε; Ξερω δεν με χονευει και πολυ.
Μ- Ναι αλλα ειμαι σιγουρη πως σε εχει παρεξηγησει.
Γ- Αμα το πιστευεις, λεει και μου πιανει τον ομω.
Γ- Εε.. ηθελα να σου πω κατι απο καιρο.
Μ- Τ-τι; ,λεω τραυλιζοντας.
Γ- Εισαι παρα πολυ ομορφη και μαρεσεις πολυ, μου λεει και δεν μου ερχοταν κατι να πω. Δεν μπορουσα να σκευτω και οι λεξεις δεν εβγαιναν.
Γυρναω λιγο το κεφαλι μου και βλεπω τον Αντωνη να μας κοιταει. Ελπιζω να μην ερθει και μου το χαλασει τωρα..
Γ- Γιατι δεν μηλας; Καταπιες την γλωσσα σου;
Μ- Ο-οχι, λεω με δυσκολια.
Γ- Συγγνωμη αν σε εφερα σε δυσκολη θεση απλα ηθελα πολυ να στο πω και δεν αντεχα αλλο, μου λεει, με φιλαει στο μαγουλο και φευγει. Εγω ενω εκανε ολα αυτα ειχα μινει ακινητη. Χωρις να κουνιθω, χωρις να μηλισω. Δεν μπορουσα ειχα κολλησει. Πρωτη φορα επαθα αυτο το πραγμα, βασικα μπορει και δευτερη και τριτη αλλα ηταν αρκετα εντονο!
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...