12 κεφαλαιο

34 3 0
                                    


Κανονισαμε με τον Αντωνη να ερθει παλι σπιτι μου, βασικα δεν το κανονισαμε μαζι. Μονος του το κανονισε..
Σημερα θα δουμε την ταινια που θελω εγωωω!!! ΓΙΟΥΠΙΙΙ!
Σκευτηκα να δουμε το "room" (αν δεν την εχετε δει να τη δειτε ειναι πολυ ωραια ταινια. Αν σας αρεσουν φυσικα τετοιου ειδους).
Νοκ νοκ (η πορτα που χτηπαει😂😂😂).

Μ- Ανοιγωωω, λεω και πηγενω προς την πορτα.
Α- Γεια, μου λεει οταν του ενοιγω την πορτα.
Μ- Γεια, του λεω και κατευθυνομαστε και οι δυο στον καναπε.
Α- Λοιπον τι ταινια θα δουμε;
Μ- Εισαι τυχαιρος που αυτη η ταινια που διαλεξα δεν ειναι καθολου ρομαντικη ειναι απλα δραμα καπως.
Α- Οκ βαλτην να την δουμε.
Μ- Ναι περιμενε να φερω τον υπολογιστη και τα χαρτομαντιλα.
Α- Οχ θα κλαις κιολλας;
Μ- Λογικα ναι.
Α- Καταλαβα...
Παω στο δωματιο μου και περνω τον υπολογιστη.
Βαζω την ταινια και αφηνω τον υπολογιστη στο τραπεζι. Μολις ξεκινησε η ταινια ο Αντωνης ξεφυσιξε. Μαλλον δεν θα του αρεσει. Εγω οπως παντα αρχισα να κλαιω. Ο Αντωνης  με κοιταει λες και ειμαι εξωγηινος και μου δινει τα χαρτομαντιλα.
Α- Δεν καταλαβενω γιατι κλαις. Σιγα ταινια ειναι μονο. Δεν ειναι αληθεια ολα αυτα.
Μ- Μπορει ομως καποια γυναικα στον κοσμο να τα περναει αυτα με το παιδακι της, λεει καθως κλαιω ταυτοχρονα.
Η ταινια τελειωσε και εγω φυσαω για τελευτεα φορα την μυτη μου κανοντας τον Αντωνη να γελασει.
Μ- Που ειναι το αστειο;
Α- Τιποτα τιποτα, μου λεει και εγω παω τον υπολογιστη πισω στο δωματιο μου.
Καθομαι στο καναπε και τωρα ηρθε η ωρα να μηλισουμε.

Μ- Για πες Αντωνακι. Δεν τρεχει τιποτα με καμια κοπελιτσα; ,δεν ξερω γιατι την εκανα αυτην την ερωτηση αν μου πει ναι θα πληγωθω και θα νιωσω πολυ ασχημα, αλλα αν την αγαπαει θα ειναι χαρουμενος μαζι της και δεν θελω να του στερισω την ευτυχια. Θελω να ειναι χαρουμενος ακομα και αν δεν ειμαι εγω ο λογος για το  χαμογελο του.
Α- Μπαα ολες πουτανες ειναι, δεν ξερουν τι θελου. Τις βαρεθηκα, ολες ιδιες ειναι.
Μ- Εε οχι και ολες.
Α- Ναι αυτες που δεν ειναι ιδιες με τις αλλες ειναι μπαζα.
Μ- Τι;;;; ,του ελω και γελαει.
Α- Τιποτα, μου λεει και μου ανακατευει τα μαλλια.
Α- Βασικα, αν οχι ολες τουλαχιστον οι περισσοτερες να σας γαμισουμε θελετε και να τα εχετε με καποιον για να λετε στις φιλες σας οτι ειστε μαζι του και να τις λετε ψεματα οτι "αχου μωρε ειναι τοσο γλυκος...μου λεει τοσο ωραια πραγματα. Με αγαπαει τοσο πολυ" ενω τον βλεπετε μονο οταν ειναι για γαμισι και δεν σας εχει πει καν σαγαπω και λετε ολες αυτες τις μαλακιες στις φιλες σας.
Μ- Δηλαδη εσυ με τοσες που τα εχεις φτιαξει καμια δεν σαγαπουσε πραγματικα;
Α- Καμια μονο για φιγουρα ηταν μαζι μου. Νταξει μερικες της ηθελα και γω μονο για μια φορα και για γαμισι αλλα καμια δεν ετυχε να την αγαπησω.
Μ- Ελα ρε θα βρεις καποια που να σε αγαπαει και να ζησετε μαζι και να κανετε παιδακια και να την αγαπησεις και συ παρα πολυ.
Α- Και ποτε θα ερθει αυτη ρε Μαρα;
Μ- Θα ερθει και θα δεις πως αξιζε να περιμενεις τοσο καιρο. Αλλα θα μου κανεις μια χαρη.
Α- Τι;
Μ- Θα ειμαι εγω η κουμπαρα.
Α- Σιγα μην φτανεις να αλλαζεις τα στεφανα, μου λεει και γελαει.
Μ- Δεν μπορεις χωρις να σχολιαζεις το υψος μου ε;
Α- Οχι.
Μ- Αν εξερεσεις το υψος μου θα μπορεσω να ειμαι εγω η κουμπαρα;
Α- Ναι μικρη εσυ θα εισαι.
Μ- Μου το υποσχεσε;
Α- Ναι.
Μ- Ευχαριστω, του λεω και τον φιλαω στο μαγουλο.
Α- Ετσι και αλλιως ο κουμπαρος και η κουμπαρα δυο φορες την εβδομαδα δεν λενε..;
Μ- Ρεεε...δεν θα σταματησεις ποτε να εισαι τοσο ανωμαλος;
Α- Αφου σαρεσει ρε μικρη, μου λεει και πευτει πανω μου ξαπλωνοντας με.
Μ- Δεν μαρεσει.
Α- Σαρεσειιι, μου λεει και με φερνει πιο κοντα του. Δεν φτανει που ειμαστε κολλυμενη ο ενας πανω στον αλλο με φερνει και πιο κοντα του. Σαν πολυ ζεστη δεν αρχισε να κανει😥😥😥.
Μ- Καλα καλα μαρεσει.
Α- Ετσι μπραβο το κοριτσι μου, μου λεει και φευγει απο πανω μου και καθετε κανονικα στον καναπε οπως και γω.

Ενα τελος..μια νεα αρχηWhere stories live. Discover now