Πως μπορεσε να μου μηλισει ετσι ο Γιωργος μετα απο ολα αυτα που μου εκανε;
Θα επρεπε να ντρεπεται! Αλλα τι λεω..αυτος δεν εχει τσιπα πανω του δεν τον νιαζει πιον θα πληγωσει και πιον θα πονεσει..Μ- Αντωνη..
Α- Ελα, μου λεει και σταματαμε να περπαταμε. Γυρναει προς το μερος μου και σκυβει για να με κοιταξει.
Μ- Απλα ηθελα να σου πω ευχαριστω, του λεω και του χαμογαλαω.
Α- Τιποτα μικρη μου, αχχχ αυτο το μουυυυ....💘💘💘💘💘💘💘
Μ- Δεν ειναι πως δεν εκτιμαω αυτο που εκανες απλαα...απλα θα μπορουσα και μονη μου να υπερασπιστω τον εαυτο μου, του λεω και αυτος σκαει ενα γελακι.
Α- Ρε μικρη..μπορει να εχεις βαρυ χερι αλλα ειναι μονο για να δερνεις κοριτσια αυτος μπορει και να σε σκοτωνε.
Μ- Ναι αλλο που δεν το θες εσυ αυτο, του λεω και ριχνω ενα γελακι αλλα ο Αντωνης μολις ακουει αυτο που ειπα σοβαρευει.
Α- Εισαι ηλιθια; Σε νιαζομαι ρε ζωο. Μην κοιτας που δεν το διχνω, μου λεει και εγω τον αρπαζω και τον αγκαλιαζω.
Μ- Τι γλυκος που εισαι οταν θεςςς, του λεω και απομακρινεται απο την αγκαλια μου.
Α- Μην το συνιθησεις, μου λεει και με φιλαει στο μετοποοο❤❤💘💘💘.
Α- Αν θελω μπορω με μια μου λεξη να σε λιωσω και με ακομα μια να σε κανω να κλαις ολη την μερα.
Μ- Οτι πεις, του λεω και μου τσιμπαει το μαγουλο.Περπατουσαμε και λεγαμε βλακειες μεχρι που βρεθηκαμε εξω απο την πολυκατοικια που μενω.
Μ- Οποτε θα ερθεις μεθαυριο;
Α- Ναι. Τι θα κανουμε;
Μ- Θα δουμε του λεω και ανεβαινω τις σκαλες.
Α- Πο πο κωλαρα μου, λεει καπως συγανα.
Μ- Σακουσα.
Α- Για να το ακουσεις το ειπα, μου λεει και φευγει.Ανεβηκα ολες τις σκαλες μπηκα μεσα στο σπιτι ανοιξα την πορτα και δεν πιστευα στα ματια μου. Οι γονεις μου ηταν σπιτι το ιδιο και ο αδερφος μου. Ναι μπορει σε καποιους να φαινεται περιεργο που χερομαι που δεν θα ειμαι μονη σπιτι αλλα απο μικρη ημουν σχεδον παντα μονη οποτε εκτιμω πολυ τις μερες που ειμαστε ολοι μαζι.
Μαρα(Μ)- Πως και ειστε ολοι εδω, λεω με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!!
Μαμα(Μμ)- Δεν χαιρεσαι; ,με ρωταει ενω ξερει την απαντηση.
Μ- Μην λες βλακειες φυσικα και χαιρομαι πολυ πολυ πολυ, της λεω και αγκαλιαζω εναν εναν τους ξεχωριστα.
Μπαμπας(Μπ)- Σημερα εχουμε αδεια γιατι σας ειχαμε αφησει πολυ παρεμελιμενους τον τελευταιο καιρο. Αλλα απο αυριο παλι δουλεια, οχι ρε γαμωτο😢😢
Μ- Δεν πειραζει θα περασουμε καλα σημερα..Περασαμε ολη την μερα ολοι μαζι. Ηταν πολυ ωραια ειχαμε πολυ καιρο να το κανουμε.
Γυρισαμε σπιτι το βραδυ εκανα μπανιο και ξεραθηκα στο κρεβατακι μουυυυ.
YOU ARE READING
Ενα τελος..μια νεα αρχη
Romance-Υποσχεσου μου πως οτι και αν γινει δεν θα με ξεχασεις,του ειπα με δακρυα στα ματια. -Σου το υποσχομαι δν θα σε ξεχασω ΠΟΤΕ, μου ειπε και με αγκαλιασε πιο σφυχτα. Δεν θα μπορουσα με τιποτα να φανταστω πριν ενα χρονο οτι θα γινοντουσαν ολα αυτα στ...