HANÇER

9.1K 406 10
                                    

"YIKIP DÖKÜLEN  SADECE BİNALAR DEĞİLDİR EN BÜYÜK YIKIM İNSANİN İÇİNDE  BAŞLAYANDIR"

Bölüm Şarkısı:Sancak-Yağmur

"Alaz Miranoğlu Senden korkan Sen Gibi Olsun Bence Bu Saatten Sonra Korkması Gereken Biri Varsa O Da Sensin."

Alaz sinirden küplere biniyordu bir çırpıda Zilanı duvara ittirdi.

Zilan itildiği duvardan güç alarak ayağa kalkacaktı ama nafileydi gözleri siyahın en koyu tonunu almış bir Alaz karşısındaydı.

Ağzından adeta ateş püskürerek;
''Sen kimsin neyine güvenip beni tehdit edersin ha?
Canına mı susadın sen? Seni şuan öldürürüm kimsede kalkıp bir halt edemez bir daha beni tehdit edersen bu gördüğünü ve  başkasına söylersen başın vücudundan ayrılmış olur Zilan Hanım !

Zilan önceden tattığı bu acıyı biliyordu  yüzünde bir an gevşeyen ellerin bırakmasıyla kendine gelmişti ve  tanıdık olduğu bir sesle:
"Daye Rojinin sesiyle."

Daye Rojin endişeli ve kızgın bir sesle: "Alaz Ağa ne oldu burada Zilan neden yerde Yare'nin sizin yanınız ne işi var?

Daye Rojin sesinden öfkeli olduğu belliydi çünkü Miran oğlu konağı böyle olaylara alışık olmayan bir konaktı.

Zilan o an  farkına varmıştı bu olay Yaren ve ailesini bu konaktan sürgünününe yol açabilirdi Alaz bunun bilincine vardığı anda Zilana ölümcül bakışlar yollamıştı.

Yumruğunu sıkarak "Birşey yok daye Zilan'ın kafası döndü düştü Yarede yardıma geldi."

Daye Rojin inanmayan gözlerle Yareye baktı.
"Zilana yardım et odasına götür sonrada yanıma gelesin kızım seninle konuşacaklarım var dedi.

Daye Rojin geçen haftadan Yare' nin sürekli Alaz'a bakmasına gözüne takılmıştı fitili ateşleyen bu olaydan sonra ise Yaren ve ailesinin bu evden gitmesi için kendi kendine kararı çoktan almıştı.

Son sözlerini söyleyip aşağıya inerken Yare korku dolu gözlerle Alaza baktı.
Alaz hızlı adımlarla aşağıya indi yapması gereken birşey varsa konuşmaya katılması olacaktı.

Yaren elini uzattığı an Zilan tutmamıştı her ne kadar Alaz'ı sevmesede evli bir erkeğe bunu yapması affedilir birşey değildi.

Yaren Zilan'ın gidişini öylece izledi.
Şuan onun yerinde olmak için herşeyden vazgecebilirdi oysaki Alaz'ın çocuğunu doğurmak koca Riha'da parmakla gösterilen bir kadın olmayı Alaz Miranoğlunun nikahında olmayı herşeyden fazla isterdi şüphesiz.

Ama kader ona istediği ne varsa tam tersini vermiş üstüne fırtına misalin üzerinden geçip ona geride toz ve duman bırakmıştı.

Yaren şimdi ne yapacaktı aşağıya inerken dizlerinin bağı tekrardan çözüldüğünü hissetti.

Odaya girdiğinde Rizgar Ağa Daye Rojin Alaz ,Babası Yahya bey Ve annesi Şifa'yı gördü.

Daye Rojin söze her zamanki asaletiyle başladı:

"Yahya uzun zamandır yanımızda çalışırsınız bizim evimizin adamı oldunuz sayılır kızınız Yare de evimizin kızı olmuştur onunda başını bağlamanın zamanı gelmiştir.
Alaz ve Zilan'ın düğününde aile dostumuz olan  Tolonoğulları aşireti görmüş beğenmiş  Yare'yi gelin olarak almak ister siz bunu bir düşünün olur  mu Şifa hatun?

Yare o an Alazla göz göze geldi Alaz yumruğunu olabildiğince sıkmış ve gözlerini kısmıştı.
Yare neyi düşünürken ne ile karşı karşıya gelmişti.

Şifa Hatun ve evin emektarı Yahya Bey Daye Rojinden izin  isteyerek odadan dışarı çıkmışlardı .
Onlara göre bu çok güzel bir şeydi kendilerinin ömrü hep çalışmakla geçmişti onların tek duası  kızlarının  rahat etmesiydi.

Alaz odanın kapısını çarparak dışarı çıktı.
Daye Rojin şüphelerinde haklı çıktığını birkez daha anladı diğer aşiretler bunun farkına varmadan hemen Yaren'in başını bağlamalıydı.

Yaren arkasına ağlayan  gözlerle baktı ne olacaktı acaba simdi?

ARKADAŞLAR KUSURUMA BAKMAYIN VİZELERİM ÇOK YOĞUNDU  İKİ SAATLİK UYKUMLA HEMEN BÖLÜM YAZMANIN BAŞINA OTURDUM  SON SORUNUM KPSS KALDI KPSSDEN SONRA HAFTADA EN AZ 2 BÖLÜM GELİR İNSALLAH VETO VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM EVET KISA BİR BÖLÜMDÜ AMA DİĞER BÖLÜMDE TELAFİ EDERİM İYİ OKUMALAR ;)


RÎHA'NIN  GELİNİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin