AYRILIK GÖZÜ İLE SEVENLER İÇİNDİR GÖNÜLDEN SEVENLER AYRILMAZLAR.
BÖLÜM ŞARKIMIZ : SANCAK-KORKMA SÖYLE <3
Sıcak olan Riha ayrılığın adında soğuk çöllere gömülmüştü.
Yaren canının yandığını hissediyordu, şimdi siyah daha da siyahtı.Zilan kapıda Alazı görmüş hiç görünmeden mutfağa geçmişti.
Alaz arabasını çalıştırmış son gaz yüklenmişti motora.
Yumrukları direksiyona sürekli iniyordu hiçbir zaman ağlamayan Alaz o an kendini tutamıyordu.Böyle hayatın ben... Küfürleri ardı arkasını bilmez halde ilerliyordu Riha'dan olabildiğince uzaklaşmak istedi herşey kötüyden daha kötüye gidiyordu.
Zilan için bugün ayrı bir güzeldi evleneli baba evinden gideli tam bir hafta olmuştu.
Bu gün bir davet olacaktı iki ailenin katılacağı bir davet bu davette kız evi hediyelerle gelecekti acaba Zilan'a hangi hediye gelecekti.
Hediye umrunda değildi ailesi gelsin yeterdi.Zilan yemeklere yardım için mutfağa girdi kadınlar arı gibi çalışıyordu konakta hayat böyleydi.
Her gün ne kadar yorulsalarda ertesi gün bir öncekinden daha dinamik olmak zorundaydılar.Miranoğlu aşiretine de bu giderdi zaten...
Zilan bir an tanıdık simayla karşı karşıya geldiğini farketti bu Yarendi.Zilan elinde bir an soğukluk hissetti.
Zilan konuşabilir miyiz ?"Konuşacak ne kaldı Yaren?"
Gözleri dolmuştu Yarenin.Zilan ne kadar dünyanın en büyük acısını çektiğini düşünsede Yaren de en az onun kadar yaralıydı.
Hayat onlara acının temellerini atmış darebelerle son gaz yara açmaya devam ediyordu.İkimizde birbirimizden yaralıyız senin sevdiğin toprakta benim sevdiğim kalbimin mezarında yerine alacak yaptığım ne kadar yanlış olsa da emin ol bu saatten sonra olmayacak ben ölüm ebed hayatınızdan çıkacağım.(Sancak-uçurum dinleyerek okuyun ;)
Bizim aşkımız imkasızdı pencereden baktığımda ayağıma gelmeyecek dağ misaliydi.
Şimdi ise ben başkasıyla evleneceğim bizi zaten kader ayırdı ama tek isteğim ona iyi bak olur mu ?Başını yere eğdi Yaren hıçkırıkları içten içe artıkça çoğalıyordu Zilan bu kadar vicdansız olamazdı Yaren'e sarıldı şimdi ağlamak bir buluta yakışmazdı ikisi de ağlayarak kurak ve çatlamış kalplerini damlalarıyla ıslatıyorlardı.
Çöl ilk defa bu yağmurla karşılaşmıştı.
Lütfundan mı yoksa kahrından mı bilinmez.SONBAHARIN ARDINDA BAHAR YOKTU ARTIK ...
Konakta aksam misafir olarak gelecek
Arnasoğlu aşireti için hazırlıklar ver yansın devam ediyordu.
Yaren ve Zilan kendilerini toparlayarak mutfağa geçtiler.
Zilan'ın bugün bir yanı sevinç bir yanı buruktu, annesini Gülnaz hanımı çok özlemişti.Aksama Haside ve Sivarak hazırlanacaktı.(Özel bir Şanlıurfa yemeği)Evin emektarın kadınları Fatma ve Defman kan ter içinde kalıyordu ancak işlerinde cok memnunlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÎHA'NIN GELİNİ
General FictionZilan Kaderin Acı Yansımasına Uğramıştı. Biricik Sevdalısı; Afran Asla Bir Daha Yanında Olamayacaktı. Ölümdü, Kaderdi, Taktir-i İlahiydi Kim Bilir.. Ya Aşiretin En Yakışıklısı Alaz Miranoğlu Zilan Arnasoğlunu Nasıl Kabul Edecekti? Zilan Evlilikle...