"SEN BAHARIN GELMESİNİ ONUN HAYALİYLE BEKLERSİN ANCAK O YAZI BAŞKASIYLA ÇOKTAN YAŞAMIŞTIR."
Bölüm Şarkımız:Sancak Buralar Yanar...""Arkadaşlar yeni kitabım Prenses ve Battalgaziye bakmanızı rica ediyorum :)""
Tuhaf bir tattı bu ne acı ne de tatlı...
Sonbahar gibiydi iste ne sıcak ne de soğuk, kapalı olan gözlerini araladı Zilan.Kolunda bir acı hissetti serumun vücudununa geçmesi için takılan iğneyi gördüğünde hafifçe yutkundu.
Etrafına baktı Annesi Gülnaz Hanım, Daye Rojin birşeyler konuşuyorlardı.
-Daye ne oldu bana ?
Daye Rojin sevinçli bir şekilde döndü Zilan'a-Çok korkutmuşsan kızım bizi bir şeyin yok sadece zehirlenmissin, yediğin birşey vücuduna dokanmıs bir daha kendine dikkat edesin.
Herkes Zilan'ın hamile olduğunu düşünürken zehirlenme geçirdiğini öğrenmisti bu iste bir terslik vardı elbet.
Zilan ister istemez başını salladı, Gülnaz Hanım kızının yanına geldi.
-Canım kızım! anasının kınalı kuzusu istersen bir hafta bizim konağımızda kal kendini daha iyi hissedersin Daye de izin verdi olur mu sen ne dersin hele bu işe ?
Bu Zilan için altın tabakta sunulmuş bir meyve idi.
Gözleri parladı bir an zaten Alaz Efendi eve isterse geliyor isterse gelmiyordu kimse olayın iç yüzünü bilmesede bir yatakta düşman barınıyordu kimi gecelerde.Daye Rojine Bakarak;
-Tabiki anneciğim Daye izin vermişse olur dedi.
Bu hastalık şimdi Zilana bir lütuftu.#KONAKTA#
Azad nerdedir bu Alaz ?
Sinirden ayrı köpürüyordu Rizgar Ağa yere göğe sığamıyordu.
O an kapı açıldı saçları darmadağın olmuş gömlek düğmesi göğsünün yarısına kadar açılmış Alaz Miranoğlu konağına giriş yapmıştı.Kan çanağına dönmüş gözleriyle Alaz Miranoğlu etrafına fütürsuzca baktı.
Karşısında Babası Rizgar Ağa vardı.Rizgar Ağa dişlerini sıkarak:
"Nereye Alaz Efendi?"-Baba şuan iyi değilim sonra konuşalım.
Aceleyle Merdivenlere yöneldi.-Beş dakikaya burada olasın Alaz Efendi karın bayıldı hastanede sen nerdesin bizi dünürlere rezil etmiş şimdide karşıma geçmiş sonra diyor.
Herkesin canı cehenneme demek isterdi ama öyle yetişmemişti diyemezdi.
Duşunu aldıktan sonra konuşması en uygun olanıydı.Odaya girdi dolabı açtığında Zilan'ın kokusu yayılmıştı etrafa lanet ederek kapattı.
Eş değillerdi dolaplarındaki elbiselerin bile arasında mesafeler vardı,kullandıkları şampuan mesela bir değildi ikisinin diş fırçaları farklı bir kutudaydı...
Bir yataktı onlara ait olan elinden gelse onu da ayırırdı ama şuan çoğu şeyi düşünmekten başka çaresi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÎHA'NIN GELİNİ
General FictionZilan Kaderin Acı Yansımasına Uğramıştı. Biricik Sevdalısı; Afran Asla Bir Daha Yanında Olamayacaktı. Ölümdü, Kaderdi, Taktir-i İlahiydi Kim Bilir.. Ya Aşiretin En Yakışıklısı Alaz Miranoğlu Zilan Arnasoğlunu Nasıl Kabul Edecekti? Zilan Evlilikle...