Hepimiz Ay Gibiyiz Bir Yanımız Kapkaranlık...
Bölüm Şarkımız:İlyas Yalçıntaş Bu Nasıl Veda.Soğuk havaya inat sıcaktı konak o an bir ses duydu Zilan, evet bu tanıdık bir sesti.
Alaz ve Yaren...
Kafasını aralıktan uzatıp baktığın tanıdığı simalar ile karşı karşıya geldi."Yaren beni hâlâ seviyor musun ?"
"Bu da soru mu Alazım deli gibi ilk günkü gibi."
"Öyleyse ölümüne gidelim buralardan var mısın benimle böyle bir şeye ?"
"Varım"
"Öyleyse hadi uzat elini gidelim buralardan."
Zilan herşeyi kapıdan izliyordu buna izin veremezdi Alaz'ın önüne geçti."Alaz Miranoğlu bu yaptığının bedelini bilir misin sen?"
Gözlerinden ateşin en derin kıvılcımları parlıyordu.
"Çekil lan başlarım bedeline bu iş olacak."
Dedi ve Zilan'ı merdiven boşluğuna ittirdi.
-Hayırrrrrr!!Ve bir anda sıçrayarak uyandı Zilan.
Rüyasında onu boşluğa iten Alaz şimdi yanında bebek gibi mışıl mışıl uyuyordu.Hemen toparlanıp banyoya girdi gene ne türlü bir kabus görmüştü.
İşini hızlıca halledip çıkacaktı evet planı tam da buydu ama bluzunu unuttuğunun farkına vardı.Çıktığında ise iç çamaşırıyla hızlıca dolabına yöneldi ve işte o Alaz ile göz göze geldiğini farketti.
Her halini bilen adamdan bu denli utanıyordu işte.
"Hayırdır Zilan Arnasoğlu bu mevsimde hava sana baya sıcak geldi ya da seni ateş basıyor hangisi?"
Ahh hâlâ Arnasoğlu demesi yok mu sinir ediyordu Zilan'ı.
"Hiçbirisi değil Alaz Ağa bluzumu unutmuşum almaya geldim."
"Geri zekalı ben aptal ben gene bir koz verdim işte" sesini kısarak söyleniyordu Zilan
"Kesinlikle öyledir banyodayım rahatsız etme Zilan Arnasoğlu yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."
Zilan Arkasına dönüp dil çıkardı ki Allahtan bunu Alaz görmemişti şüphesiz o dili keserdi.
Simdi ise kahvaltı hazırlamak için aşağıya inecekti.Ve Yaren evleneli bir hafta olmuştu.
Toronoğullarına gelin gitmişti, düğününde gülücükler saçsada içten içe erimişti.
Zilan düğünde elinden gelen yardımı etmiş, Yaren'e helallik verip sarılmış, gelin evden çıkarken ağlamıştı.Sahne aynıydı ama oyuncular yorgun ve bıkkındı.
Alaz o gece konağı terketmiş ertesi gün sinirli bir halde beklenirken, normal bir halde eve dönmüştü.
Zilan'a artık çektirmiyordu ne bir kötü bir sözü olmuyordu ne de kötü bir davranışı, Yollar ilal ebed olarak Yarenle ayrılmıştı evli bir kadınla konuşmak Alaz'a yakışmazdı.
Daye Rojin bu olaya fazlasıyla seviniyor Alazla Zilan'ı böylesine mutlu gördükçe Allah'a bebek müjdesi için adaklar diliyordu.
Alaz banyosunu yapmış dışarıya çıkmıştı ne acayip bir adamdı buz gibi suyla yıkanmayı asla ihmal etmezdi.
Hiç mi hasta olmaz bu adam yahu derdi Zilan ama bu Alaz Miranoğluydu.Kahvaltılar yapılmış Alaz yeni ihale için Rizgar Ağa ve Azadla çalışma odasına geçmiş hiç kimsenin girmemesi için tembih etmişti.
"Kızım Zilan ne haldasınız buradaki gelinler bilirsin bebeleri için patik örerler siz bir bebe düşünmez misiniz söyleyesin hele."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÎHA'NIN GELİNİ
General FictionZilan Kaderin Acı Yansımasına Uğramıştı. Biricik Sevdalısı; Afran Asla Bir Daha Yanında Olamayacaktı. Ölümdü, Kaderdi, Taktir-i İlahiydi Kim Bilir.. Ya Aşiretin En Yakışıklısı Alaz Miranoğlu Zilan Arnasoğlunu Nasıl Kabul Edecekti? Zilan Evlilikle...