Öyle Birsey Düşün Ki ; İnsanlar Bunu Kendileri Uydursun Ve Buna Baş Kaldıramasın ¶TÖRE¶
BÖLÜM ŞARKIMIZ:FAHRİYE EVCEN: EVİM SENSİN
AFRAN VE ZİLANA + ALAZ VE YAREYE GELSİN ;) .Zilan gözlerini fal taşı gibi açtı ne demekti; "Öksüreceğin yere bakmamalısın Zilan Arnasoğlu."
Nereden bilebilirdi ki Alaz Bey'in yarı çıplak banyodan çıkabileceğini.
Zilan Ciddi bir sesle "Sana bakmıyorum Alaz Miranoğlu dedi."
Bu sefere oyuna oyunla karşılık verecekti.
Şahsa Şah Matsa Mat...Öyleyse kafanı göm ve uyu yüzünü gördükçe şeytanlarımın ayağa kalkmasını istemiyorum dedi.
"Bende çok meraklıyım zaten dedi."Zilan
Alaz hışımla Zilan'ın üzerine gelerek çenesini sağlamca kavradı."Senin dilin baya uzamış Zilan Arnasoğlu eğer daha fazla böyle devam edersen yaşamını diğer dünyaya taşıman gerektiğini anlar ve sana seve seve yardımcı olurum dedi."
Elleri bir kelepçe gibi sıkıyor sıktığı yerlerde derin izler bırakıyor bastırdıkça bastırıyordu.
Hırsını aldığı an bırakmıştı bırakmasına ama Zilan'ın gözlerinden yaşlar sicim gibi akmaya başlamıştı.Alaz banyoya geçerek üstünü giyinmiş ve kapıyı her zaman ki gibi çarparak çıkmıştı.
Bu konakta hergün ona zehirdi her gün dikenli telllerin arkasında hayatı bekleyen bir sığınmacıya benziyordu.
Biliyordu Zilan herşey bir gün güzel olacaktı o günü beklerdi ama acaba kader ona bunu ölmeden bahş eder miydi?Zilan gözyaşlarını silerek elini yüzünü yıkamak için banyoya girdi.
Aynaya baktığında bundan iki haftaki önce Zilan kaybolmuştu yoktu.
Çenesinin çehresi hafif morarmış göz altları çökmüştü.Daha fazla baksa haline dayanamayacaktı.
Elini yüzünü yıkayıp odadan dışarı çıktı.Pencereden Riha'yı izlemeye koyuldu
Ne güzel bir Şehirdi Riha.
Sıcacık esen Samyelini yüzünde hissetti
Bir anne gibiydi yumuşak ve sıcak.Coğrafi olarak mükemmel bir konuma sahipti Riha(ŞanlıUrfa)
Tek dejavantajı yağmur yağmazdı ama çöl fırtınaları getirdiği kumu evlerin üzerine yağmur gibi yağdırırdı.Zilan başını içeri sokarak yatağa oturdu.
Canının çok sıkıldığı hissetti.
Şu saatte Çardakda kimse olmaz ayrica evin kadınları da çoktan uyumustur diye düşündü.Ağır adımlarla aşağıya indi mutfağa geçtiğinde meyve dolu tabak gördü alıp çardağa geçti.
Alazın kardeşi Azad'ın da çardakta oturduğunu gördü utanarak çardağın diğer ucuna geçti .
Bir an da Azad'ın tebessüm ederek selam verdiğini gördü Zilan.
Kesinlikle bu Alaz'ın kardeşi olamazdı kesin Alaz evlatlıktı.
Azad'ın Selamını tebessüm ederek aldı Zilan.
Ve getirdiği meyveleri soymaya koyuldu Şu günlerde canı aşırı derecede meyve istiyordu.
Birkaç dakika önce tebessüm ettiği Azad'a Soyduduğu elma ve birkaç meyveden ikram etmek istedi.Tabağı uzattığında Azad gülerek teşekkür ederim Zilan yenge diyerek karşılık verdi.
Zilan Azad'ın ne kadar nahif ve iyi biri olduğunun kanaatına varmıştı.Azad: "Zilan Yenge hayırdır iyi misin sen yüzün bir solgun ayrıca çenen morarmış Alazla bir sorununuz mu var ?" dedi.
O Anda Zilan beklemediği bir soru ile karşı karşıya geldiğini farketti.
Çekimser bir tavırla yok gayet iyiyiz sanırım üşüttüm diyerek konuyu kapatmak istedi.
Azad tebessüm ederek ; Urfanın sıcağında üşüyen az olur ama Allah kötüsünden korusun dedi.
Zilan başını sallayarak onayladı.
Meyveleri iştahla yedikten sonra uyumak için yukarı çıkma vaktinin baya bir geçtiğini fark etti.Hayırlı Geceler Keckamın diyerek merdivenlere yöneldi.
Zilan kapının yanından geçerken bir anda durdu içerde Alaz Ve Yare vardı.
Vücudunun o an taş kestigini hissetti.Yare durmadan ağlıyor Alaz ise duvarlara vurmakla yetiniyordu
Yare neden Alazın yanındaydı?Yare: Seni hâlâ deli gibi seviyorum Alaz dedi.
Bir yandan kelimeleri ağzından döküyor diğer yandan gözyaşlarını tane tane yere iniyordu.Zilan bir an elini ağzına koydu böyle birşey aynı evin içinde nasıl olurdu .
Biraz daha yaklaşmak isterken takılıp yere düştü.
Ne olduysa o an oldu ve Alaz bir anda dışarı çıktı.
Denizde Fırtına misali ayağa kaldırıp Zilanı silkeledi sen bizi mi dinliyorsun Zilan Arnasoğlu ?Canına mı susadın sen yoksa bedenin kafana ağır mı gelmekte söylesene .
Zilan bu adamdan korksada belli etmedi çünkü yaptıkları ne törede ne de toplumda hoş karşılanacak birşey değildi.
Kollarını sımsıkı tutan ellerini bir çırpıda indirdi ve "Alaz Miranoğlu Senden korkan Sen Gibi Olsun Bence Bu Saatten Sonra Korkması Gereken Biri Varsa O Da Sensin." dedi.
YENİ BÖLÜM YENİ HEYECANLAR Yeni YORUM VE VETOLARINIZI BEKLİYORUM GÜZEL OKUYUCULARIM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÎHA'NIN GELİNİ
General FictionZilan Kaderin Acı Yansımasına Uğramıştı. Biricik Sevdalısı; Afran Asla Bir Daha Yanında Olamayacaktı. Ölümdü, Kaderdi, Taktir-i İlahiydi Kim Bilir.. Ya Aşiretin En Yakışıklısı Alaz Miranoğlu Zilan Arnasoğlunu Nasıl Kabul Edecekti? Zilan Evlilikle...