9. Díl

10.8K 460 13
                                    

Zavřela jsem dveře od skříňky a při otáčení do někoho vrazila. Jako vážně Sam? Už zase?  " Pane bože, moc se omlouvám!" Začala jsem si sbírat věci ze země. Něčí ruka se dotkla mé, když jsme se natahovali po stejné učebnici. Vzhlédla jsem k mě neznámé osobě a ztrácela se v karamelově hnědých očích. Pane bože! Seslal si mi boha!

" Matthew, ale kámoši mi říkají Matt.. ty jsi?" Zeptal se poté, co mi pomohl sebrat učebnice.

" Samantha, těší mě." Potřásla jsem si s ním rukou. Ty kráso.. je fakt boží.

" Hele, Sami.." Sami?? Ještě nikdy mi tak nikdo neřekl. Je to příjemná změna. " dnes večer je u mě párty. Rodiče jedou na víkend za příbuznýma a tak mě napadlo.. no.. nechceš přijít?" Chytl se za zátylek a podíval se na zem. Jezus to je roztomilý.. on se stydí! Ale mohla bych jít.. alespoň můžu poznat víc lidí.. sice se stejně poté opijou a nebudou si nic pamatovat, ale co.

" No jasně.. ráda." Usmála jsem se a Mattew se rozzářil.

" Opravdu?? Všiml jsem si, že se dost bavíš s jedním ze tří nejpopulárnějších kluků na škole. S Bredem. Prý bydlíte blízko u sebe, mohl by tě tam odvést." Zasmál jsem se a opřela se o svou skřínku.

" Bydlíme hodně blízko. Ve stejném domě. Je to můj nevlastní bratr." Usmála jsem se a Matt jen nechápavě přikyvoval. " No nic, musím jít, uvidíme se večer Matte." Mrkla jsem na něj a odešla do učebny biologie.

Lekla jsem se, když mě někdo chytl za rameno a otočil. Po zjištění, že je to Bred, jsem se uklidnila. " Co potřebuješ?" Zeptala jsem se.

" Proč si se bavila s Matthewem?" Jeho hlas nebyl nějak extra příjemný. Nechápu co mu vadí?

" Narazili jsme do sebe a pomohl mi sesbírat učebnice. Pozval mě na jeho dnešní párty. Prý tam budeš taky." Usmála jsem se ale jeho kamenný výraz ve tváři se nezměnil. " O co jde?"

" Matt je jeden z hlavních hráčů v našem týmu v lacrossu. Moc dobře vím jaký je. Známe se přes sedm let. Bere holky jen za kurvy a nechci, aby si byla jednou z jeho obětí Sam." Bred velkým bráškou. Awww.

" Brede. Nevypadá na to. A jestli jen žárlíš, tak mi můžeš políbit prdel." Otočila jsem se a vešla do třídy.

Ach jo.. o co mu zase jde?

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat