4. Díl

12.2K 501 17
                                    

" A co takhle se vrátit domů a nikdy se nestěhovat?" Rozhodila jsem rukama a poté si je založila na prsou.

" A co takhle přestat  být drzá?" Vyprskla matka a já se jen více zabořila do sedačky auta. Zapnula jsem rádio a zaposlouchala se do písničky od Shawna Mendese.

Jeho text písně dokonale vystihoval mne před rokem. ' Vím, že s tebou mohu zacházet lépe, než umí on.' Jo.. mohla jsem s tebou zacházet lepé, než ta coura Cara. Ale to už je minulost. Nebudu myslet na minulost, ale na přítomnost.

...

Uběhla hodina a my zastavili u středně velkého domu s velikou zahradou. Vedle domu byl menší park, podobný parku u mé bývalé školy.

" Tak co? Líbí?" Zeptal se Mike a já jen s otevřenou pusou přikývla. " Tak to jsem moc rád. Bred ještě není doma, je ve škole. Přijde až tak za dvě hodiny. Mezitím si můžeš začít vybalovat. Všechny věci a krabice už máš v pokoji. Vyjdi schody a druhé dveře v levo. My s tvou matkou pojedete ještě něco zařídit." Popisoval Mike cestu do mého pokoje. Vzala jsem si kabelku a s poděkováním se vydala ke dveřím.

Po otevření jsem jen s otevřenou pusou koukala na moderně udělanou předsíň, ze které vedli vchody do kuchyně a obýváku. Po levé straně byli zakroucené schody do patra.

Sundala jsem si boty a stoupla si na studenou plovoucí podlahu. Vystoupala jsem schody nahoru a zašla do mého pokoje.

Po otevření sem spatřila přenádherný bílí pokoj. Po celé podlaze se umísťuje chlupatý koberec. Velká postel, s ledabyle poházenými devíti polštářky, zabírala  místo naproti oknům, přes celou protější zeď. Asi sedm stop od postele byla skříň od stropu až po podlahu, na které bylo zrcadlo. Po pravé straně byl stůl, na kterém byl položený notebook.

Otevřela jsem dveře a spatřila koupelnu v šedé barvě. V rohu byla sprcha, vedle které byla vana. Naproti skříňka vysoká tak metr, táhnoucí se od stěny až ke dveřím. V ní byly zabudovaná dvě umyvadla.

Vyšle jsem z pokoje a narazila do vyšší vysportované postavy.

" Omlouvám se." Vzhlédla jsem k neznámé postavě. Nejspíš to bude můj bratr. Ale neříkal Mike, že má být ve škole?

Blonďaté vlasy v ranním rozcuchu, modré oči a perfektně vypracovaná postava. Dokonalý alfa samec.

" Co tady ještě děláš?! Už před deseti minutami jsem ti říkal, ať odsud vypadneš. Nepotřebuju, aby si tu byla, až přijede slečna nafoukaná Sára." No to si děláš legraci?! Myslí si, že jsem nějaká jeho děvka a ani moje jméno si nepamatuje.

" Co prosím?" Zeptala jsem se, abych se ujistila, že jsem slyšela správně.

" Vypadni odsud!" Zvýšil hlas a já se zvedla ze země.

" Ty asi nevíš, kdo já jsem! Aby bylo jasno-"

" Je mi u prdele kdo seš. Seber si tu svojí sexy zadnici a opusť tento dům." Přerušil mě.

Otočila jsem se a seběhla schody dolů. Nýbrž abych opustila tento dům, jsem zamířila do kuchyně a do skleničky si nalila vodu. Sedla jsem si na linku a překřížila nohy.

Asi po pěti minutách, přišel do kuchyně pan alfa samec a zabíjel mě pohledem.

" Něco jsem snad řekl ne?!" Zvýšil hlas a já se zasmála. Položila jsem skleničku na linku a seskočila z ní.

Rozešel se ke mě a hodil si mě přes rameno.

" Co si jako myslíš, že děláš?!" Začala jsem kopat nohama a mlátit ho do zad. S ním to ani nehlo a pokračoval dál ve své cestě. Vlezl do nějakých dveří a my se ocitli nejspíš v ložnici mé matky a Mika. Otevřel další dveře a my byli v koupelně. Položil mě na zem těsně před sprchovým koutem a poté mě do ní lehce strčil.

" Můžeš mi laskavě vysvětlit, co to má-" nestihla jsem nic říct, protože na mě začala téct nehorázně ledová voda.

" Děláš si ze mě prdel?! Okamžitě to vypni!" Zařvala jsem přes celý dům a on se jenom zasmál.

" Říkal jsem ti, ať vypadneš." Usmála se a pak vypnul vodu.

" Ty idiote! Já tady bydlím! Sem dcera přítelkyně tvého otce!" Snažila jsem se ze svého oblečení dostat co nejvíce vody, aniž bych se musela svlékat.

" Ty- ty jsi Sára?" Vykoktal ze sebe a ihned mi podával ručník.

" Samantha, ty netolerantní ignorante!" Odstrčila jsem ho z cesty a vystoupila ze sprchy.

" Omlouvám se, myslel jsem si, že jsi-"

" Co?! Další zářez v tvé posteli?! Tak to jsi pěkně na omylu hochu!" Vyprskla jsem s vyšla z koupelny. Prošla jsem ložnicí a vyběhla schody nahoru. Z kufru, který stál vedle postele, jsem si vzala suché věci a šla se provléknout do koupelny.

Čekala jsem, že první setkání bude jiné..

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat